تلفن همراه

جایگزینی یک لنگه AirPod جدید اپل فقط برایتان ۶۹ دلار آب می خورد!

AirPod

شدیدا پیشنهاد میکنیم، ابزار های اپلی تان را گم نکنید!
آنها ابدا ارزان نیستند!

۰

هدفون های تازه معرفی شده و بی سیم اپل AirPod به تازگی روانه بازار شده اند، قیمت اولیه آنها همانطور که پیش از این در معرفی آیفون ۷ شاهدش بودیم و اپلی ها گفتند دقیقا ۱۵۹ دلار است.

از بزرگترین مشکلات این هدفون های گران قیمت امکان گم شدن است! واقعا هراسناک است و کاربر مدام این دلهره را خواهد داشت که مبادا این هدفون (حدودا ۶۵۰ هزار تومانی) گرانقیمت و شیک گم شود!

از قضا طبق بررسی های انجام شده در صورتی که یک لنگه از هدفون گم شود شما می توانید لنگه دیگری را سقارش دهید. در صفحه پشتیبانی اپل آمده است که با صرف هزینه ۶۹ دلاری (یا همان حدود ۳۰۰ هزار تومان) خواهید توانست یک لنگه از این هدفون را به صورت جداگانه سفارش دهید.

اگر کیس شارژر این هدفون ها را هم گم کنید همین هزینه را باید پرداخت کنید، همانطور که مشخص است و با یک دو دو تا چهار تای ساده می توان حساب کرد، اگر دو قطعه از ۳ قطعه این هدفون بی سیم و جذاب را گم کردید، بهتر است تسلیم شده و اقدام به خرید کلی یک AirPod جدید کنید!

نکته دیگری که از صفحه پشتیبانی اپل قابل مشاهده است اینکه در صورتی که با باتری این هدفون دچار مشکل شدید، می توانید به آسانی با پرداخت ۴۹ دلار آن را در نمایندگی های اپل تعویض کنید!

شدیدا پیشنهاد میکنیم، ابزار های اپلی تان را گم نکنید!
آنها ابدا ارزان نیستند!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا