سینمای جهان

لئوناردو دیکاپریو نقش تدی روزولت را با کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی خواهد کرد؛

لئوناردو دیکاپریو نقش تدی روزولت

به نقل از اخبار منتشر شده، کمپانی فیلم سازی پارامونت در حال رایزنی برای ساختن فیلم اقتباس شده از رئیس جمهور سابق آمریکا تدی روزولت است که پیش بینی ها حاکی از پیشنهاد نقش رئیس جمهور به لئوناردو دیکاپریو است و وظیفه کارگردانی نیز بر عهده مارتین اسکورسیزی خواهد بود. اسکات بلوم وظیفه نگارش این فیلم را بر عهده خواهد داشت. به نقل از کمپانی پارامونت لئوناردو دیکاپریو در کنار جنیفر داویسون از تهیه کنندگان اصلی این فیلم خواهد بود.

۰

به نقل از اخبار منتشر شده، کمپانی فیلم سازی پارامونت در حال رایزنی برای ساختن فیلم اقتباس شده از رئیس جمهور سابق آمریکا تدی روزولت است که پیش بینی ها حاکی از پیشنهاد نقش رئیس جمهور به لئوناردو دیکاپریو است و وظیفه کارگردانی نیز بر عهده مارتین اسکورسیزی خواهد بود. اسکات بلوم وظیفه نگارش این فیلم را بر عهده خواهد داشت. به نقل از کمپانی پارامونت گویا لئوناردو دیکاپریو نقش تدی روزولت در کنار جنیفر داویسون از تهیه کنندگان اصلی این فیلم خواهد بود.

روزولت دارای یه زندگی پر حادثه و پرحاشیه ای بود که سوء استفاده های نظامی را هم به وی نسبت می دهند. مسیر سیاسی که روزولت از فرمانداری نیویورک تا معاون اول رئیس جمهور و در نهایت ریاست جمهوری طی کرد و در نهایت به عنوان جوان ترین رئیس جمهور ایالات متحده برگزیده شد، همیشه داستانی جذاب و تا حدی مرموز بوده است.

از دستاوردهای رزولت می توان به تلاش های وی برای حفظ منابع طبیعی، مراتع و جنگل ها اشاره کرد. همین موارد اشاره شده از دلایل اصلی هستند که ایده ی ۱۰ ساله دیکاپریو را برای ساخت یک فیلم به سرانجام برساند.

اسکورسیزی و دیکاپرو پیش از این در فیلم هایی نظیر Gangs of New York، The Aviator، The Departed، Shutter Island، The Wolf of Wall Street همکاری داشته اند و پیش از این اخباری مبنی بر همکاری مجدد این دو در فیلم های Killers of the Flower Moon وThe Devil In The White City به گوش رسیده بود که هر دو فیلم بر اساس رمان هایی تحسین شده قرار است که ساخته شود.

مارتین اسکورسیزی - لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو نقش تدی روزولت

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا