معرفی اپ

لانچر Evie؛ یک لانچر سبک ، کارا و زیبا برای مشکل پسند ها!

اغلب در همین بین دوست داریم منو های کاربری و صفحه Home گوشی را که در اندروید اصطلاحا لانچر (Launcher) نامیده می شود را نیز تغییر دهیم. پیشنهاد ما برای این تغییر یک لانچر خوب، سبک و همه کار است.

۰

خیلی معمول است که بعد از استفاده مداوم و چند ماهه یا حتی چند ساله تصمیم می گیریم دستی به سر و روی گوشی های اندرویدیمان بکشیم. این اتفاق معمولا با حذف اپ های فراوانی همراه خواهد بود، بسیاری از اپ هایی که استفاده از آنها به مدتها پیش بر می گردد و بر حسب نیاز در لحظه نصب شده اند.

اغلب در همین بین دوست داریم منو های کاربری و صفحه Home گوشی را که در اندروید اصطلاحا لانچر (Launcher) نامیده می شود را نیز تغییر دهیم. پیشنهاد ما برای این تغییر یک لانچر خوب، سبک و همه کار است.

انچر Evie؛ این لانچر دلچسب را حدود ۴ یا ۵ ماهی است که روی گوشی خودم نصب دارم و آنقدر کارکردن با آن دلچسب است که لانچر پیش فرض گوشی ام که همان تاچ ویز معمول سامسونگ هم آن آخرین نسخه است را از یاد برده ام.

علی رقم تصوری که همیشه از یک لانچر داشتم این نمونه بسیار بسیار ساده است. طرح های اولیه این نمونه از لانچر ها را اولین بار در گوگل پیکسل دیدم، لانچر پیش فرضی که توسط گوگل پیشنهاد می شود و خب همیشه متاسفانه کامل نیست و توسعه دهندگان نمونه های مشابه خیلی بهتر و کامل تری نسبت به آن ایجاد می کنند.

با لانچر Evie یکبار همه جا را جستجو کنید!

خیلی ساده در نوار جستجوی بالای صفحه تنها یک بار تپ کنید، با جستجوی هر نام یا مکان یا هر چیزی که ذهنتان می رسد می توانید تمامی اپ هایتان را بدون کم وکاست جستجو کنید، گوگل را شخم بزنید و حتی دفترجه تلفنتان را هم بگردید!

برای دستیابی به لیست تمامی اپ ها تنها صفحه را بالا بکشید!

خیلی ساده است، نیازی نیست برای دستیابی به App Drawer یا همان لیست کامل اپ های داخل گوشی دنبال آیکون معمولش در صفحه بگردید، تنها کافی است صفحه را به بالا بگشید و لیست کامل را مشاهده کنید.

امکانات اضافی نداریم، همه چیز در کاملترین حالت ممکن است!

در این لانچر خبری از تنظیمات شلوغ و بعضا بی فایده نیست، شما می توانید نحوه چینش (تعداد در راستای عمودی و افقی) آیکون ها را انتخاب کنید. شمایل آیکون ها را تغییر دهید و یا یا امضا روی صفحه فرمان هایی را فرخوانی کنید.

این چند مورد بدون شک تمامی نیاز شما را رفع خواهد کرد.

لانچر Evie را از بازار دانلود کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا