تکنولوژی

صفحه اینستاگرام گوگل و هنرنمایی ایرانی های خوش ذوق با لوگوی گوگل!

صفحه اینستاگرام گوگل هر از گاهی لوگو های ابداعی کاربران را که جلب توجه می کند و در میان انبوه مواردی که توسط طرفداران و هنرمندان آماده می شود و حرفی برای گفتن دارد را به عنوان نمونه بازنشر می دهد.

تاکنون سه مرتبه تصاویر طراحی شده توسط ایرانی های خوش ذوق علی رغم منتشر شدن به عنوان عکس پروفایل هم قرار گرفته که با شما هر دو را مرور می کنیم:

۰

ما ایرانی ها سر هر چیزی کوتاه بیاییم، راجع به استعداد، هوش، هنر و ایده های هنرمندانه ابدا نه کوتاه می آییم و نه صبر می کنیم تا دیگران به ما چیزی را دیکته کنند.

ما برای اثبات سطر بالا دلایل مطقن و بی شماری را سراغ دارم، اگر شما در این رابطه با ما هم نظر هستید یا نظری متفاوت دارید بسیار خوشحال می شویم در دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

fireshot-screen-capture-016-google-google-%e2%80%a2-instagram-photos-and-videos-www_instagram_com_google

صفحه رسمی گوگل در اینستاگرام یکی از جاهایی است که گوگل با کاربران بسیار راحت بوده و یک تریبون برای انرژی های مثبتی است که این کمپانی می خواهد به کاربران سرتاسر دنیا بدهد. (قبل از اینکه به موضوع اصلی این نوشته برسیم توجه کنید که تعداد فالوئر های صفحه رسمی گوگل در اینستاگرام از تعداد فالوئر های افراد پر طرفدار ایرانی در اینستاگرام بسیار بسیار کمتر است و این نکته جای تامل های فراون دارد!)

لوگوی گوگل و ایرانی های اینستاگرام

صفحه اینستاگرام گوگل هر از گاهی لوگو های ابداعی کاربران را که جلب توجه می کند و در میان انبوه مواردی که توسط طرفداران و هنرمندان آماده می شود و حرفی برای گفتن دارد را به عنوان نمونه بازنشر می دهد.

تاکنون سه مرتبه تصاویر طراحی شده توسط ایرانی های خوش ذوق علی رغم منتشر شدن به عنوان عکس پروفایل هم قرار گرفته که با شما هر سه را مرور می کنیم:

همانطور که در بالا می بینید طراحی صورت گرفته با حرف G منقش به کاشیکاری توسط امین نجفی صورت گرفته است. صفحه اینستاگرام امین نجفی را اینجا ببیند.

لوگوی طراحی شده با شمایل اسلیمی توسط احمد دوستی از گرافیست های محبوب ایرانی در اینستاگرام هم جلب توجه بسیاری برای گوگل داشت و بازنشر شد! صفحه اینستاگرام احمد دوستی را اینجا ببینید.

سومین و اخرین مورد هم نقاشی هنرمندانه میوه های خرد شده در یک بشقاب سفالی است که توسط سرکار خانم نویده صورت گرفته است. صفحه اینستاگرام Navideh را اینجا ببینید.

 

اگر شما هم موارد جالب دیگری سراغ دارید با ما در میان بگذارید تا با هم این لیست را تکمیل کنیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا