معرفی اپ

مدیریت کارهای روزانه با اپ های اندروید و iOS در گوشی تلفن همراه شما!

مدیریت کارهای روزانه

همیشه یکی از مسائلی که افراد پر مشغله با آن روبه رو هستند فراموش کردن کارهای روزانه ای است که باید انجام بدهند. راههای زیادی برای یادآوری انجام کارها و مدیریت کارهای روزانه وجود دارد از یادداشت برداری دستی گرفته تا علامت زدن روی دست ها. ولی پیشنهاد ما این است که از اپ های گوشی موبایل خود استفاده کنید و آن را به یک دستیار هوشمند همیشه همراه تبدیل کنید.

اپ هایی که وظایف و کارهای روزانه شما را لیست کرده و در مدیریت کارهای روزانه به کاربر کمک می کنند جز قدیمی ترین اپ های اندروید و iOS می باشند ولی انتخاب اپ مناسب شیوه زندگی شما، ممکن است کار سختی به نظر آید. ما جهت ساده تر شدن کار شما لیستی از بهترین اپ های مدیریت کارهای روزانه را در این مطلب جمع آوری کرده ایم. پس یک یک آنها را بررسی کنید و هر کدام را که مناسب سبک کارهای روزانه تان بود، دانلود و نصب کنید.

۰

همیشه یکی از مسائلی که افراد پر مشغله با آن روبه رو هستند فراموش کردن کارهای روزانه ای است که باید انجام بدهند. راههای زیادی برای یادآوری انجام کارها و مدیریت کارهای روزانه وجود دارد از یادداشت برداری دستی گرفته تا علامت زدن روی دست ها. ولی پیشنهاد ما این است که از اپ های گوشی موبایل خود استفاده کنید و آن را به یک دستیار هوشمند همیشه همراه تبدیل کنید.

اپ هایی که وظایف و کارهای روزانه شما را لیست کرده و در مدیریت کارهای روزانه به کاربر کمک می کنند جز قدیمی ترین اپ های اندروید و iOS می باشند ولی انتخاب اپ مناسب شیوه زندگی شما، ممکن است کار سختی به نظر آید. ما جهت ساده تر شدن کار شما لیستی از بهترین اپ های مدیریت کارهای روزانه را در این مطلب جمع آوری کرده ایم. پس یک یک آنها را بررسی کنید و هر کدام را که مناسب سبک کارهای روزانه تان بود، دانلود و نصب کنید.

 

Google Keep

Google Keep یکی از اپ های کمپانی معروف گوگل است که به کاربران اجازه می دهد هر آنچه را که دوست دارند ذخیره کنند و در هر مکان و هر زمانی از آن استفاده کنند. این اپ فقط برای لیست کردن کارهای انجام شده و مدیریت کارهای روزانه نیست. این اپ همچنین برای یادداشت های کتبی، یادداشت های صوتی و ذخیره تصاویر مناسب می باشد و شما می توانید با مجموعه ای از استیکر ها و دسته بندی های این اپ کارهای خود را به صورت سفارشی سازماندهی کنید. شما می توانید یادداشت های فردی و لیست خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید و در ضمن تغییراتی که در یادداشت های به اشتراک گذاری شده داده می شود بلافاصله در دستگاه های دیگر نیز بروزرسانی می شود.  Google Keep یک ابزار ساده و در عین حال قدرتمند است و برای هر دو دستگاه اندروید و iOS بصورت رایگان موجود می باشد. ۸ ترفند کاربردی در گوگل کیپ را اینجا بخوانید.

یادداشت های کتبی، یادداشت های صوتی و ذخیره تصاویر

اپ Google Keep جهت یادداشت های کتبی، یادداشت های صوتی و ذخیره تصاویر

دانلود Google Keep جهت اندروید

دانلود Google Keep جهت iOS

Todoist

اگر شما یک اپ اختصاصی برای لیست وظایف و مدیریت کارهای روزانه خود می خواهید، Todoist را حتما چک کنید. این یکی از بزرگترین اپ ها در این زمینه می باشد. شما می توانید با مشخصات فیس بوک خود و یا حساب Google ثبت نام کنید، و برای شروع کار کافی است اولین وظیفه را تایپ کنید و روی submit ضربه بزنید. شما  می توانید یک مهلت تعیین شده برای هر وظیفه تعیین کنید و همچنین آنها را الویت بندی کنید و وظایف را به گروهی از وظایف مشابه اختصاص دهید.

Todoist یک اپ اختصاصی برای لیست وظایف و کارهای روزانه

Todoist یک اپ اختصاصی برای لیست کردن وظایف و کارهای روزانه

دانلود Todoist جهت اندروید

دانلود Todoist جهت iOS

Evernote

یکی دیگر از اپ ها جهت لیست کردن وظایف، Evernote است که شاید بیشتر برای یادداشت برداری استفاده می شود. این اپ مانند Google Keep، از چندین روش یادداشت برداری و یادآوری استفاده می کند از جمله یادداشت های صوتی، لیست کامل و عکس ها. هر چند، Evernote یک قدم جلوتر می رود و توانایی اضافه کردن ویدئو و پیوستن اسناد Word یا فایل های PDF به لیست های شما را پشتیبانی می کند. همانند Google Keep، هر زمانی که چیزی را به Evernote اضافه می کنید، در تمام دستگاه های شما همگام سازی می شود، اما بر خلاف Keep، در صورتیکه نسخه Premium این اپ را بخرید آپشنی دسترسی آفلاین به فایل های شما فعال می گردد.

با Evernote، ویدئو و اسناد Word یا فایل های PDF را به یادداشت های خود اضافه کنید

با Evernote، ویدئو و اسناد Word یا فایل های PDF را به یادداشت های خود اضافه کنید

دانلود Evernote جهت اندروید

دانلود Evernote جهت iOS

Wunderlist

اگر شما طرفدار سبک اپ Todoist نیستید و یا می خواهید از یک اپ کاملا رایگان استفاده کنید ما Wunderlist را پیشنهاد می دهیم. آپشن های این اپ بسیار شبیه Todoist است، با متدی آسان جهت تنظیم وظایف جدید، همکاری ساده بین کاربران و توانایی اختصاص دادن وظایف به گروه های خاص. شما می توانید لیست وظایفی که باید انجام دهید را ایجاد کنید و از طریق گوشی موبایل، کامپیوتر و یا تبلت پیگیری کنید. وظایف تعریف شده خود را به اشتراک بگذارید و انجام آنها را به بقیه افراد بسپارید. همچنین عکس ها و فایلهای pdf را می توانید به لیست وظایف خود اضافه کنید.

با Wunderlist وظایف تعریف شده خود را به اشتراک بگذارید و انجام آنها را به بقیه افراد بسپارید.دانلود Wunderlist جهت اندروید

دانلود Wunderlist جهت iOS

Microsoft To-Do

اگر شما با ابزارهای مایکروسافت از قبیل Outlook و Work Office کار می کنید، ممکن است فراموش کرده باشید که مایکروسافت دارای یک برنامه خاص خود برای انجام کارهای روزانه است. این اپ توسط تیم Wunderlist بعد از خریداری آن در سال ۲۰۱۵ توسط مایکروسافت طراحی شده است. Microsoft To-Do شباهت قابل توجهی به Wunderlist دارد و این قطعا چیز بدی نیست؛ راه اندازی وظایف جدید با این اپ آسان است، و از لحاظ ابزار و امکانات بسیار مشابه می باشد. شما روزتان را با یک صفحه خالی شروع میکنید و در آن وظایفی را که می خواهید در آن روز انجام دهید می نویسید. این یک فلسفه شسته و رفته و رایگان در زندگی است و هدف آن این است که کاربران واقعا به لحظه حال و اکنون تمرکز کنند. این اپ حتی با استفاده از یک الگوریتم هوشمند وظایف جدیدی  را بر اساس رکورد قبلی به شما پیشنهاد می دهد.

در آینده به نظر می رسد که مایکروسافت جایگزین Wunderlist گردد و شما اگر از  Wunderlist استفاده می کنید می توانید وظایف خود را در Microsoft To-Do ایمپورت کنید.

Microsoft To-Do با استفاده از یک الگوریتم هوشمند وظایف جدیدی  را بر اساس رکورد قبلی به شما پیشنهاد می دهد.

Microsoft To-Do با استفاده از یک الگوریتم هوشمند وظایف جدیدی  را بر اساس رکورد قبلی به شما پیشنهاد می دهد.

دانلود  Microsoft To-Do جهت اندروید

دانلود  Microsoft To-Do جهت iOS

Clear Todos

اگر شما به یک برنامه پیچیده و متمرکز نبرای مدیریت کار های روزانه خود احتیاج ندارید ما Clear Todos را پیشنهاد می دهیم. این اپ فقط برای iOS عرضه شده است و آن با همه دستگاههای اپل شما از جمله آیفون، آیپد، اپل واچ همگام سازی می شود. Clear Todos با سبکی زیبا و واضح شما را درگیر منوهای پیچیده نمی کند. با این اپ می توانید وظایف روزانه خود را سازماندهی کنید و با تم های رنگی آن می توانید وظایف خود را از یکدیگر متمایز کنید.

Clear Todos با سبکی زیبا و واضح شما را درگیر منوهای پیچیده نمی کند

Clear Todos با سبکی زیبا و واضح شما را درگیر منوهای پیچیده نمی کند

دانلود Clear Todos جهت iOS

Ike

Ike نگاهی آسان به مدیریت کارهای روزانه دارد. هدف اصلی این اپ الویت بندی کارها بر اساس ماتریس الویت می باشد. وظایف ضروری خود را علامت گذاری کنید. شما می توانید تصاویر را به وظایف پیوست کنید تا به کارهای تکراری تنوع دهید. هم چنین می توانید یادداشت های صوتی را ضمیمه وظایف تعریف شده بکنید. با استفاده از Ike می توانید یادآوری ها را مبتنی بر مکان تنظیم کنید بدین صورت که هنگام ورود یا خروج از یک مکان در زمان مورد نظر به شما یادآوری گردد.

هدف اصلی Ike الویت بندی کارها بر اساس ماتریس الویت می باشد

هدف اصلی Ike الویت بندی کارها بر اساس ماتریس الویت می باشد

دانلود Ike جهت اندروید

Habitica

Habitica یک اپ کاملا متفاوت در لیست اپ های مدیریت کارهای روزانه می باشد. اولین باری که شما این اپ را باز می کنید به جای اینکه وظایف و کارهای روزانه خود را وارد کنید، از شما خواسته می شود یک کاراکتر دلخواه برای خود انتخاب کنید. خوب، Habitica از سبک RPG بازی استفاده می کند تا انگیزه شما را برای تکمیل کارهای روزانه بالا ببرد. شما لیستی از وظایف و کارهای روزانه تهیه می کنید، هر چقدر شما کارهای روزانه خود را بهتر تکمیل کنید کاراکتر شما هم قوی تر می شود و قفل ویژگی های جدیدی از اپ برای شما باز می گردد و می توانید از جایزه های داخل بازی برای تشویق خود استفاده کنید.

 Habitica از سبک RPG بازی استفاده می کند تا انگیزه شما را برای تکمیل کارهای روزانه بالا ببرد

Habitica از سبک RPG بازی استفاده می کند تا انگیزه شما را برای تکمیل کارهای روزانه بالا ببرد

دانلود Habitica جهت اندروید

دانلود Habitica جهت iOS

 

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    Shahin

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ at ۲۳:۲۷

    مرسی بابت راهنماییت

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا