تکنولوژی

مروری بر پرینتر کوچک و جدید HP که عکس هم می گیرد؛ HP Sprocket 2-in-1

HP Sprocket 2-in-1
۱+

HP به تازگی از نسخه جدید پرینتر جیبی خود که Sprocket 2-in-1 خوانده میشود رونمایی کرده است. در حقیقت، این دستگاه نسخه ای به روزتر از پرینتر جیبی Sprocket میباشد که HP سال گذشته از آن رونمایی کرد و به کاربر اجازه میداد عکس ها را با استفاده از بلوتوث به آن ارسال کرده و از آنها پرینت بگیرد.

حال HP در نسخه جدید، دوربینی را نیز به آن اضافه کرده که دیگر کاربران برای عکس برداری نیازی به استفاده از تلفن همراه خود نداشته باشند.

همچنین ویژگی هایی همچون پشتیبانی از “قابلیت های جدید واقعیت افزوده” را به اپلیکیشن مربوط به آن اضافه نموده و نسخه ای بزرگتر از این پرینتر را برای کسانی که خواهان چاپ عکس های خود در اندازه ای بزرگتر هستند نیز تولید کرده است.

کاغذ مورد استفاده در این پرینتر از جنس زینک بوده و  همچنین درگاه کارت حافظه SD جای داده شده در آن، این اجازه را به کاربر میدهد که عکس های خود را بر روی آن ذخیره نماید.

از آن جا که این پرینتر با استفاده از بلوتوث با گوشی جفت میشود، کاربر قبل از چاپ کردن عکس ها، میتواند آن ها را ویرایش نموده و تکست، افکت یا پس زمینه مورد نظر خود را به آن اضافه نماید.

HP Sprocket 2-in-1

HP Sprocket 2-in-1

 

اچ پی به کاربر اجازه میدهد که عکس ها و ویدئوهای مورد نظر خود را به این پرینتر اضافه نموده و با استفاده از اپلیکیشن موجود در اسمارت فون خود آنها را بررسی کند. Hp نام “Relive Memories” را بر این قابلیت نهاده و آن را این گونه توصیف میکند که کاربر میتواند فیلم ها و عکس هایی را که در زمان و مکانی خاص ثبت نموده را پرینت گرفته و بعدها در آینده به مشاهده آنها بپردازد.

مدل بزرگتر این پرینتر HP، به کاربر اجازه میدهد عکس ها را بر روی کاغذی با اندازه ۳۰ درصد بزرگتر، پرینت بگیرد و قیمت آن ۱۴۹٫۹۹ دلار میباشد.

همچنین The 2-in-1 camera با قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا