معرفی اپ

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام دیگران با این افزونه در کروم!

مشاهده مخفیانه استوری

در این مطلب یک افزونه برای مرورگر کروم به شما معرفی می کنیم که امکان مشاهده مخفیانه استوری هر کاربری را به شما می دهد و البته این مشاهده کاملا از چشم کاربر مذکور مخفی خواهد ماند.

۸+

استوری ها اینستاگرام خیلی خوب توانسته اند جایگاه خود را در میان کاربران بیابند، هر روز و هر ساعت کاربران به هر بهانه ای حتی خارج از کلیشه استوری منتشر می کنند و خب بسیاری هم وقتشان را به دیدن این استوری ها می گذرانند! در این مطلب یک افزونه برای مرورگر کروم به شما معرفی می کنیم که امکان مشاهده مخفیانه استوری هر کاربری را به شما می دهد و البته این مشاهده کاملا از چشم کاربر مذکور مخفی خواهد ماند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام دیگران

همانطور که می دانید هر فردی که استوری منتشر می کند می تواند دقیقا لیست افرادی که از تصاویر یا ویدیوی منتشر شده اش دیدن کرده اند را ببیند، اما با کمک این افزونه و مشاهده مخفیانه استوری ها دیگر بابت ردیابی خیالتان راحت باشد و مطمئن باشید که کاملا مخفیانه می توانید استوریهای سایرین را ببینید!

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام و بازگرداندن اکانت غیرفعال و یا هک شده

از بد اقبالی کاربران iOS و اندروید امکان مشاهده مخفیانه استوری ها اکنون تنها با نصب افزونه Chrome IG Story که توسط Alec Garcia توسعه یافته بر روی نسخه دسکتاپ کروم قابل استفاده است.

مشاهده استوری اینستاگرام مخفیانه

مشاهده استوری اینستاگرام مخفیانه

با نصب این افزونه به آسانی می توانید استوریهای سایر کاربران را بدون متوجه شدن آنها تنها با فشردن آیکون چشم کنار هر تصاویر پروفایل هر فرد مشاهده مخفیانه استوری را با خیال راحت انجام دهید!

بیشتر بخوانید: ۵ ترفند بیو اینستاگرام که پیج شما را حرفه ای خواهد کرد!

توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی از ارائه قابلیت های اینچنینی چندان رضایتی ندارند و بلافاصله پس از استفاده به صورت عمومی درگاه های قابل استفاده برای ترفند های اینچنینی را خواهند بست. پس تا دیر نشده در صورتی که به چنین موردی برای ارضای حس کنجکاوی نیاز دارید، افزونه را نصب کرده و از آن لذت ببرید!

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    پروانه

    ۸ تیر ۱۴۰۱ at ۱۲:۰۱

    هیچ

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا