تلفن همراه

تایید شد! آیفون X رم ۳ گیگ و باتری ۲,۷۱۶ میلی آمپری دارد!

مشخصات آیفون X
۰

طبق عادت و رسم همیشگی اش اپل همواره سعی دارد راجع به مشخصات فنی از جمله میزان رم و ظرفیت باتری زیان هیجان به خرج ندهد و از بیان جزییات در رویداد هایش بپرهیزد. اما گویا شرکت مخابراتی چینی Tenaa که عملکردش مشابه FCC در ایالات متحده است است تایید کرده که آیفون X جدید ۳ گیگابایت رم و دارای باتری با ۲۷۱۶ میلی آمپر ظرفیت خواهد بود. این اطلاعات پیش از این توسط Steve Hemmerstoffer (اکانت کاربری OnLeaks در توییتر نیز منتشر شده بود)

مشخصات آیفون X

ظرفیت ۳ گیگابایتی رم در آیفون X چندان نگران کننده به نظر نمی آید چرا که مشابه آیفون ۸ پلاس بوده و علی رغم پایین تر بودن از سایر پرچمداران اندرویدی که همگی میزان رم هایی بالاتر از ۴ گیگابایت دارند با توجه به پرفورمنس دستگاه های اپلی می تواند بازخورد بسیار خوبی را بدون نگرانی برای کاربران به همراه داشته باشد.

نکته قابل توجه ظرفیت باتری ۲,۷۱۶ میلی آمپری است که روی کاغذ از ظرفیت باتری تعبیه شده در آیفون ۸ پلاس نیز بیشتر است! اگر اطلاع ندارید باید ذکر کنیم که آیفون ۸ پلاس دارای ظرفیت باتری  ۲,۶۹۱ میلی آمپر است.

مشخصات آیفون X

مشخصات آیفون X

نکته ای که نباید از قلم بیافتد اینکه بیشترین میلی آمپری که اپل تاکنون برای گوشی های موبایلش در نظر گرفته به هیچ یک از تلفن های همراه تازه وارد iPhone X و آیفون ۸ پلاس تعلق ندارد و مربوط می شود به آیفون ۷ پلاس که ظرفیت باتری آن ۲,۹۰۰ میلی آمپر است!

البته اپل ادعا می کند که باتری آیفون X می تواند تا ۲ ساعت بیشتر از سایر آیفون ها دوام بیاورد. باید کمی صبر کنیم تا عرضه رسمی این تلفن همراه آغاز شود و در ادامه شاهد حضور و در دسترس قرار گرفتن آیفون X باشیم، آنگاه می توان این ادعا را بررسی کرد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا