تلفن همراه

آخرین گمانه زنی‌ها درباره Samsung Galaxy S8 و حذف قطعی دکمه Home

احتمالا سامسونگ برای آخرین ارائه خود اقدام به حذف دکمه Home خواهد کرد تا شاهد طراحی صفحه نمایشی یک دست، بدون برآمدگی و دکمه باشیم

۰

بعد از افتضاح آتش گرفتن Note7، سامسونگ چشم امید خود را به آینده و پرچمدار بعدی اش Galaxy S8 دوخته، که تاکنون اطلاعات جزئی در مورد آن به بیرون درز کرده و شایعات متفاوتی در این باره پخش شده است. از جمله ویژگی‌هایی که احتمالا شاهد آن خواهیم بود، تغییر اساسی در طراحی، سیستم داخلی قدرتمند و هوش مصنوعی جذاب را می‌توان نام برد. با توجه به گزارشات اخیر می‌توان این تغییرات را معتبر دانست.

گزارشی در بلومبرگ با استناد به اطلاعات مردم درباره این موضوع، بسیاری از شایعات قبلی را تایید می‌کند. طبق گزارش‌های قبلی، Samsung Galaxy S8 با طراحی نمایشگر تمام صفحه عرضه خواهد شد و به جای لبه منحنی، سرتاسر قسمت جلوی گوشی، نمایشگر AMLOED خواهد بود. سوکت صدا (Hands Free) نیز حذف می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که از جدیدترین ارائه Qualcomm یعنی تراشه Snapdragon 835 استفاده شود. در مورد شایعاتی که پیرامون استفاده از دو دوربین شنیده می‌شود، این امکان وجود دارد که به سبب کاهش هزینه‌ها این ویژگی توسط سامسونگ حذف گردد.

در طراحی جدید دیگر خبری از دکمه Home نخواهد بود و به جای آن یک دکمه دیجیتال روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

البته سامسونگ در این زمینه پیشگام نبوده و اوایل امسال شیائومی از گوشی جذاب Mi MIX پرده‌برداری کرد که سطح آن نیز یکدست نمایشگر بوده و هیچ دکمه‌ای ندارد.  و همچنین این شایعه وجود دارد که اپل نیز سال آینده اقدام به حذف دکمه Home خواهد کرد.

گفته می‌شود که سامسونگ بعد از ارائه این محصول با این طراحی فوق‌العاده، بزرگترین برند در بازار خواهد بود و بدون شک این تلاش برای پس گرفتن ارزش برند و هیجان کاربران که با انفجار Note7 از بین رفته بود، موثر واقع خواهد شد.

انتظار می‌رود که مراسم پرده‌برداری و معرفی Galaxy S8 در نیمه اول سال آینده برگزار شود. البته شایعاتی درباره تاخیر در ارائه آن وجود دارد که احتمالا به دلیل زمان بردن فرآیند تست برای حذف سوکت Hands Free باشد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا