تلفن همراه

مشکلی دیگر در آیفون X؛ امکان خرید خانوادگی در این آیفون برنامه ریزی نشده است!

کاربران آیفون X نمیتوانند از شناسه Face ID برای تأیید خرید خانواده استفاده کنند!!!!

صاحبان آیفون X کشف کرده اند که نمیتوانند از شناسه Face ID برای تأیید خرید خانواده ( family purchases ) استفاده کنند، انجمن های بررسی اپل نیز نتوانسته اند قابلیت تشخیص چهره را درخواستها فعال کنند و کاربران باید رمز ورود خود را به صورت دستی وارد کنند!

۰

کاربران آیفون X نمیتوانند از شناسه Face ID برای تأیید خرید خانواده استفاده کنند!!!!

صاحبان آیفون X کشف کرده اند که نمیتوانند از شناسه Face ID برای تأیید خرید خانواده ( family purchases ) استفاده کنند، انجمن های بررسی اپل نیز نتوانسته اند قابلیت تشخیص چهره را درخواستها فعال کنند و کاربران باید رمز ورود خود را به صورت دستی وارد کنند!

تأیید خرید خانواده در سیستم عامل ios

درخواست خرید قابلیتی است که در سیستم ios  به سرپرست خانواده این امکان را می دهد که بر خرید های اینترنتی فرزندان خود، با گوشی های اپل ، نظارت داشته باشند.

تصویر گزینه درخواست خرید در سیستم عامل ios

این قابلیت بسیار مفیدی است که والدین از خرید های اشتباهی و گران قیمت و محتوای نا مناسب برای کودکان مطلع می‌کند!

Ars Technica میگوید که کاربران می توانند درخواست را با Touch ID تایید کنند، اما از زمان انتشار آیفون X، این امکان برای آیفون x وجود ندارد، و والدین باید به صورت دستی وارد Apple ID خود برای تایید خرید شوند.

با این وجود این مسئله  می‌تواند خوشایند هم باشد! چرا که امکان دارد کودک شما برای دور زدن آیفون شما، به راحتی از چهره شما استفاده کند، ولی از رمز شما اطلاعی ندارد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا