تلفن همراه

معرفی شیائومی Mi Mix 2 یک روز زودتر از آیفون! چه چیزی در سر شرکت چینی میگذرد؟

۰

شرکت چینی شیائومی در نظر دارد تا گوشی جدید خود با نام Mi Mix 2 را یک روز زودتر از آیفون ۸ یعنی در تاریخ ۱۱ سپتامبر معرفی کند.

زمان بندی در نظر گرفته شده برای معارفه از سوی شرکت چینی بسار جالب توجه است. زیرا نشان میدهد که این شرکت در نظر دارد تا با معرفی یک گوشی پرچمدار و همه چیز تمام، نظر خریداران آیفون را به سوی خود جلب کند.

از ویژگی های این گوشی، میشود به بدون حاشیه بودن آن در قسمت قاب جلو اشاره کرد. همچنین طراح آوازه نام دنیا یعنی آقای فیلیپ استارک، طراحی این گوشی را بر عهده داشته است.

شیائومی Mi Mix 2

شیائومی Mi Mix 2

زمان معرفی این گوشی، دو ماه زودتر از سالگرد گوشی Mi Mix میباشد، که مغایر با تصمیمی است که اکثر کمپانی های سازنده برای معرفی محصولاتشان در نظر میگیرند. همچنین این تصمیم سبب شده است که شیائومی زمانی کمتر را برای بهینه سازی دستگاه با نسخه جدید اندروید “Android Oreo” که در حال حاضر تنها بر روی گوشی Sony Xperia XZ1 در دسترس است، در اختیار داشته باشد.

سوال بزرگی که در مورد Mi Mix 2 وجود دارد این است که آیا این گوشی در خارج از چین هم در دسترس خواهد بود یا خیر؟ شیائومی فرصتی بزرگ برای در دست گرفتن بازار جهانی را با محدود کردن Mi Mix به بازار چین از دست داد. جایی که با توجه به طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمند، میتوانست گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

با این حال باید تا روز دوشنبه ۲۰ شهریور منتظر ماند و دید که شیائومی چه قابلیت هایی را برای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است…

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا