تلفن همراه

مقایسه ویدیویی سرعت شارژ S7 Edge و Pixel و iPhone 7 ؛ نتیجه عجیب و غریب

مقایسه سرعت شارژ

در این ویدئوی با شما به بررسی سرعت شارژ شدن ۳ گوشی پرچمدار کنونی می پردازیم: Galaxy S7 Edge و Google’s Pixel XL و همچنین Apple iPhone 7 Plus.

۱+

در این ویدئوی با شما به بررسی سرعت شارژ شدن ۳ گوشی پرچمدار کنونی می پردازیم: مقایسه ویدیویی سرعت شارژ S7 Edge و Pixel و iPhone 7 در هر سه گزینه از شارژر های اصلی و همراه خود دستگاه در حین خرید استفاده شده و هر سه دستگاه در حالت flight mode هستند. هر ۳ گوشی در شرایط مساوی و با شارژ ۱ درصد آغاز به کار می کنند و در ادامه می بینیم که:

مقایسه ویدیویی سرعت شارژ S7 Edge و Pixel و iPhone 7

در مقایسه ویدیویی سرعت شارژ S7 Edge و Pixel و iPhone 7 درست بعد از ۱ ساعت شارژ S7 Edge با ۴۶ درصد شارژ، Google Pixel با ۲۴ درصد و آیفون تنها ۱۸ درصد شارژ شده اند.

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی Huawei Mate 9 که شما را وادار به خرید می کند!

در انتها شاهد شارژ شدن کامل S7 Edge پس از ۱ ساعت و نیم اتصال به شارژر هستیم، رتبه دوم در اختیار Google Pixel XL با حدود ۲ ساعت زمان شارژ و iPhone 7 Plus با ۳ ساعت و نیم زمان برای شارژ شدن به صورت کامل در رتبه سوم قرار دارد.

نکته جالب در مقایسه ویدیویی سرعت شارژ S7 Edge و Pixel و iPhone 7 اینکه باتری تعبیه شده در S7 edge ظرفیت ۳,۶۰۰ mAh و پیکسل ۳,۴۵۰ mAh و همچنین آیفون ۲,۹۰۰ mAh می باشد که کمی معادله را گیج کننده می کند، هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد زمان بیشتری برای شارژ نیاز دارد، اما خب اینجا کمی جریان متفاوت است!

بیشتر بخوانید: بررسی Mate 9 ؛ در نبود Note 7 هواوی رو به جلو می تازد!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا