خودرو

موتورسیکلت الکتریکی Denzel؛ چهره‌ای کلاسیک با باطنی به‌روز و قیمتی مناسب!

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

بارانوف به اندازه کافی دارای تجربه در زمینه طراحی بوده تا بتواند یک موتورسیکلت الکتریکی را طراحی کند، همچنین کارخانه East Gem نیز به تولید وسایل حمل و نقل برقی مشغول است. در نتیجه، حاصل طراحی بارانوف که یک موتور برقی است را شرکت East Gem به تولید می رساند. ایده ای که باعث شکل گیری این پروژه شده، تولید موتورسیکلت برقی زیبایی بوده که علاوه بر داشتن قیمت مقرون به صرفه و رقابتی، مورد اعتماد مشتریان نیز قرار بگیرد.

۰

با توجه به رشد بازار موتورسیکلت ‌های الکتریکی، مسلما مشاهده شرکت ‌هایی که به تولید این‌ گونه وسایل حمل و نقل مشغول هستند، باعث تعجب ما نخواهد شد. به تازگی یک طراح اسپانیایی برای تولید دو دستگاه موتورسیکلت الکتریکی با قیمت مناسب، شروع به همکاری با کارخانه ای چینی کرده است. در طراحی این موتورسیکلت ها به وضوح می توان روح محصولات کلاسیک هوندا را مشاهده کرد که البته امری جالب است.

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

این پروژه توسط همکاری میان طراح اسپانیایی با نام پابلو بارانوف که یک طراح با مهارت های زیاد بوده و مدیر روسیه ای کارخانه تولید وسایل حمل و نقل چینی East Gem به نام Alex Guliyants ایجاد شده، که حاصل آن تولید موتورسیکلت برقی Denzel است. بارانوف به اندازه کافی دارای تجربه در زمینه طراحی بوده تا بتواند یک موتورسیکلت الکتریکی را طراحی کند، همچنین کارخانه East Gem نیز به تولید وسایل حمل و نقل برقی مشغول است. در نتیجه، حاصل طراحی بارانوف که یک موتور برقی است را شرکت East Gem به تولید می رساند. ایده ای که باعث شکل گیری این پروژه شده، تولید موتورسیکلت برقی زیبایی بوده که علاوه بر داشتن قیمت مقرون به صرفه و رقابتی، مورد اعتماد مشتریان نیز قرار بگیرد. با توجه به محصول نهایی می توان گفت که بارانوف و Guliyants موفق به انجام این کار شده اند.

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

بارانوف به شخصه اعتراف می کند که تا به امروز در کارنامه کاری پربار خود و طراحی محصولات مختلفی که انجام داده، طراحی موتورسیکلتی را برعهده نداشته و همچنین در گذشته نیز به طراحی آن مشغول نبوده است. بنابراین بارانوف برای این که قادر به طراحی چنین محصولی باشد، هفته ها به مطالعه در رابطه با موتورسیکلت ها پرداخته است. در حقیقت او تصمیم گرفت که برای به سرانجام رساندن این پروژه، قطعات مختلف موجود از موتورسیکلت ها را جمع کرده و توسط آن ها به طراحی این محصولات پرداخته است. این طراحی اسپانیایی به تحقیقی عمیق در رابطه با قطعاتی که برای استفاده روزانه از یک موتورسیکلت حیاتی بوده و همچنین قطعاتی که اضافی بوده و می توان آن ها را حذف کرد، پرداخته است.

این دو موتور که از آن‌ ها می توان به عنوان “موتورسیکلت الکتریکی هوندا Cafe Racer 1  و Cafe Racer 2 ” یاد کرد، برای رقابت با موتور های بنزینی با حجم موتور ۱۲۵ سی سی تولید شده اند. برای موفقیت در این رقابت سنگین، محصولات جدید این طراح اسپانیایی از ویژگی های درخور توجه ای برخوردار بوده و همچنین قیمت مناسبی دارد که باعث جذب خریدار می شود.

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

این دستگاه ها از موتوری ۷۵۰۰ وات در میانه بدنه خود بهره می برند که توسط یک باتری ۷۲ ولتی پاناسونیک با فناوری لیتیوم یون شارژدهی می شوند. استفاده از این موتور باعث دستیابی به حداکثر سرعت ۶۰ مایل بر ساعت شده و به علت وزن ۱۶۰ پوندی آن، کارکردی نزدیک به ۷۵ مایل با یکبار شارژ دارد. هر دو این محصولات به کنترلر Kelly KLS 7218SW، ترمز احیا کننده (برای شارژ باتری)، کلید بی سیم با امکان اعلام هشدار، فضایی کوچک برای حمل بار، رینگ های ۱۷ اینچی، کروز کنترل و نمایشگری جهت نمایش میزان باتری باقی مانده، ولتاژ و انرژی مجهز هستند.

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

موتورسیکلت الکتریکی Denzel

شرکت East Gem در حال حاضر برای خرید این محصولات زیبا و جذاب، سفارش می پذیرد و فروش این دو موتورسیکلت برقی نیز از روز سال نو ۲۰۱۸ شروع می شود. برای خریدارانی که هم اکنون نصف مبلغ اصلی این موتورسیکلت که ۵ هزار دلار است را پرداخت نمایند (پرداخت ۲۵۰۰ دلار)، ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می شود. هر دو این موتورسیکلت های برقی مقرون به صرفه از پنج سال گارانتی بهره می برند تا خیال راننده از انتخاب این محصولات راحت باشد.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا