اخبار تکنولوژی

بیزینس واتساپ ؛ نسخه کسب و کار Whatsapp برای اندروید به صورت رایگان منتشر شد!

بیزینس واتساپ

پس از سال ها انتظار، صاحبان کسب و کار Whatsapp در نهایت نسخه بیزینس واتساپ مخصوص کسب و کار خود را معرفی کرد. این شرکت امروز از برنامه ای به نام WhatsApp Business رو نمایی کرد، که صاحبان کسب و کار های کوچک دارای دستگاه های Android به صورت رایگان میتوانند آن را دریافت کنند.

۱+

پس از سال ها انتظار، صاحبان کسب و کار Whatsapp در نهایت نسخه بیزینس واتساپ مخصوص کسب و کار خود را معرفی کرد. این شرکت امروز از برنامه ای به نام WhatsApp Business رونمایی کرد، که صاحبان کسب و کار های کوچک دارای دستگاه های Android به صورت رایگان میتوانند آن را دریافت کنند.

این نسخه از واتساپ که با نام بیزینس واتساپ معرفی می شود، قابلیت های اساسی یک برنامه اجتماعی کسب کار را در اختیار شما خواهد گذاشت.  شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری کسب و کار با اضافه کردن اطلاعات اضافی مانند توضیحات، آدرس، و اطلاعات تماس با مشتری های خود در ارتباط باشید، همچنین این امکان وجود دارد که  پاسخ های سریع برای پاسخ به سوالات معمول را فعال کنید. شما می توانید پیام های تبریک ایجاد کنید و برخی از تجزیه و تحلیل های ساده و مهم در باره ی بازخورد پیام ها را مشاهده کنید، و می توانید ببینید که کدام پیام ها موثر تر بوده اند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ ترفند واتس اپ ، کارهایی که نمی‌دانید، اما می‌توانید با واتس اپ انجام دهید!

برای دانلود نسخه بیزینس واتساپ از گوگل پلی از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

اسکرین شات برنامه کسب و کار whatsapp - بیزینس واتساپ

اسکرین شات برنامه کسب و کار  whatsapp – بیزینس واتساپ

براساس گفته سخنگوی WhatsApp، مجموعه ای از ویژگی های موجود در دراز مدت رایگان باقی خواهد ماند، اما WhatsApp قصد دارد تا در آینده برای قابلیت های بیشتر در بیزینس واتساپ هزینه ای را از کاربر دریافت کند. که در نهایت، یک مدل freemium به دست می آید، اما این شرکت برنامه ای برای برداشتن هر یک از ویژگی های موجود ندارد و شما می توانید از کارایی های رایگان برای شروع به کار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: واتساپ روزانه ۱ میلیارد نفر کاربر دارد! آمار کاربران واتساپ محبوبترین پیام رسان دنیا!

 بیزینس واتساپ

بیزینس واتساپ

عرضه این برنامه از فروشگاه Google Play در اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلیس و آمریکا آغاز شده است. ارائه برنامه برای مابقی کشور ها نیز در هفته های آینده آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار WhatsApp، با خبر های نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مشکلات واتساپ ؛ ۸ ایراد غیرقابل انکار و چشم‌پوشی در پیام‌رسان جایگزین تلگرام

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا