سینمای جهان

نقشه سرزمین Game of Thrones را اینجا ببینید!

از Quartermaester بابت طراحی و پیاده سازی نقشه ای کامل از تمامی ابعاد و سرزمین های موجود در بازی تاج و تخت تشکر می کنیم و پیشنهاد می کنیم اگر از خوره های این سریال هستید به این وبسایت سری بزنید، نقشه ای تمام عیار که تمامی ابعاد را برای شما در نظر گرفته و مثل گوگل مپ راهنمای کامل شما برای درک بهتر جریان خواهد بود.

۵+

ده هفته در میان دوستداران سریال غوغایی بود، ده هفته‌ای که بسیار هم زود گذشت، و سرانجام فصل ششم از سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت به اتمام رسید. بسیاری مثل من در تشخیص و حفظ نام افراد کمی دچار مشکل می‌شوند اما در مقابل بسیاری دیگر حتی با مطالعه کتاب و مطلب‌های مختلف سعی در موشکافی از تئوری‌های موجود از ادامه مسیر داستان دارند. به عقیده بسیاری از کاربران و منتقدین تشخیص ایده‌ها و پیش بینی مسیر داستانی که مارتین نوشته کار آسانی نیست و شاید لذت پیگیری داستان را از شما سلب کند و از وقایع لذتی نبرید. در ادامه با راهکار جالبی برای درک بهتر نقشه سرزمین Game of Thrones با نت نوشت همراه باشید.

در این مطلب با شما هستیم برای پاسخ به این دو نمونه سوال، یکی اینکه دورن‌ها از لحاظ نزدیکی موقعیت به دوتراکی‌ها چه وضعیتی دارند؟ یا اینکه اکنون آریا در کجای دنیای گیم آو ترونز است؟ راحت تر ادامه بدهیم که: بدون شک برای درک بهتر ماجرا‌ها به نقشه سرزمین Game of Thrones برای مشخص شدن موقعیت مکانی این دنیای مجازی نیاز داریم!

نقشه سرزمین Game of Thrones

از Quartermaester بابت طراحی و پیاده سازی نقشه‌ای کامل از تمامی ابعاد و سرزمین‌های موجود در بازی تاج و تخت تشکر می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم اگر از خوره‌های این سریال هستید به این وبسایت سری بزنید، نقشه‌ای تمام عیار که تمامی ابعاد را برای شما در نظر گرفته و مثل گوگل مپ راهنمای کامل شما برای درک بهتر جریان خواهد بود.

این نقشه به صورت شگفت انگیزی کامل است و تمامی ابعاد، اتفاقات، افراد و جزییات را تحت پوشش قرار می‌دهد، با مرور این نقشه تمامی مسیر ها، شهر‌ها و آبادی‌ها و قلعه‌های دنیای George RR Martin را در کنار هم ببینید و مرور کنید در ضمن هر کجا هم سوالی داشتید به آسانی به ویکی Game of Thrones سر بزنید.

نقشه سرزمین Game of Thrones درک بهتری از مسیر داستان به شما خواهد داد

نقشه سرزمین Game of Thrones درک بهتری از مسیر داستان به شما خواهد داد

از نکات جالب اینکه در نقشه سرزمین Game of Thrones می‌توانید مسیر کاراکتر‌ها را در فصل‌های ششگانه تا کنون داستان پیگیری کنید و اگر فصلی را هنوز ندیده اید از اسپویل داستان جلوگیری کنید.

پیشنهاد می‌کنم اگر پیگیر داستان بوده اید حتما به این نقشه و امکانات جالب و حیرت انگیز ان سری بزنید، راستش را بخواهید اصلا باور نداشتم که سریالی بتواند تا این حد ارزش افزوده برای خودش در میان کاربران ایجاد کند، نظر شما راجع به این سریال مخصوصا فصل ششم چیست ؟

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    محمد رضا یزدان

    ۲۰ دی ۱۴۰۱ at ۰:۰۴

    بی نظیر بود فقط ایران کجاست نام ایران چرا نبوده

    ۱+

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا