پیشنهاد شنیدنی

پیشنهاد شنیدنی: نمایش صوتی دیوان تئاترال به کارگردانی بهزاد فراهانی

پیشنهاد شنیدنی: نمایش صوتی «دیوان تئاترال» به کارگردانی بهزاد فراهانی

در این نوبه در کنار شما هستیم با یک نمایش صوتی از نمایشنامه ای با عنوان دیوان تئاترال نوشته محمود استاد محمد که به کارگردانی بهزاد فراهانی و تنظیم محسن قصابیان تدارک دیده شده است. ابتدای آن و موزیک ابتدایی این نمایش نامه برای من که رادیو و نمایش هایش را سالهاست گوش میدهم دلچسب است.

۰

در زندگی پرمشغله امروزی کتاب خواندن کار راحتی نیست و افراد علاقه مند به کتاب باید خیلی انسان های قدرتمندی باشند که بتوانند در مقابل اینترنت و شبکه های اجتماعی و این همه بهانه های شاید بی فایده استقامت کرده و وقتی برای مطالعه خالی کنند. خیلی ها کتاب های صوتی را ترجیح می دهند و خیلی ها به شنیدن رادیو اکتفا می کنند. در ادامه با پیشنهاد شنیدنی نمایش صوتی دیوان تئاترال به کارگردانی بهزاد فراهانی همراه نت نوشت باشید.

پیشنهاد شنیدنی: In My Secret Life جاودانه ای از لئونارد کوهن ؛ “در خفای زندگی ام” Leonard Cohen

نمایش صوتی دیوان تئاترال

در این نوبه در کنار شما هستیم با یک نمایش صوتی از نمایشنامه ای با عنوان دیوان تئاترال نوشته محمود استاد محمد که به کارگردانی بهزاد فراهانی و تنظیم محسن قصابیان تدارک دیده شده است. ابتدای آن و موزیک ابتدایی این نمایش نامه برای من که رادیو و نمایش هایش را سالهاست گوش میدهم دلچسب است.

بازیگران  نمایش صوتی دیوان تئاترال ، مهراد عشقیان، علی میلانی، امیر عباس توفیقی، نگین خواجه نصیر و فریبا متخصص هستند و داستان این نمایش شنیدنی راجع به حاکم ظالمی است که آب را بر روی مردم می بندد و …

پیشنهاد شنیدنی: آغا محمد خان از فرزاد فتاحی همراه با مرور آخرین لحظات عمر لطفعلی خان

دیوان تئاترال هم فضایی شبیه فضای «شهر قصه» دارد و داستان درباره شهری است که دچار قحطی آب شده و به خاطر آن مردم به جان هم افتادند. در این شهر یک داش مشتی است که عاشق دختری به نام «سرور» می‌شود و مادر دختر هم برای او شرطی می‌گذارد. محمود استادمحمد، علاقه‌ی خیلی زیادی به این نمایش‌نامه داشت و در بین آثارش آن را خیلی دوست داشت که علت آن برمی‌گشت به یکی از دلبستگی‌هایش یعنی نمایش «شهر قصه» که عملا با آن نمایش وارد تئاتر حرفه‌ای شد. قلم استادمحمد واقعا در این نمایش‌نامه شیرین و جذاب، صد چندان است.

اینبار در کانال تلگرام نت نوشت برای شما این کتاب را به اشتراک گذاشته ایم تا به آسانی بتوانید از شنیدن این نمایش صوتی در ۵ بخش و هر بخش حدود ۲۰ دقیقه لذت ببرید در ضمن برای خرید این کتاب به فیدیبو مراجعه کنید.

برای شندیدن این نمایش به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید و به آسانی نمایش صوتی دیوار تئاترال را دانلود کنید.

پیشنهاد شنیدنی: آلبوم در شب گیسوان تو از پرواز همای

پیشنهاد شنیدنی: کجایی و مینا ، همکاری مشترک محسن چاوشی و سینا سرلک

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا