اخبار تکنولوژی

نوار کاست این روزها بهترین فروش خود را را تجربه می کند!!!

نوار کاست

نوار کاست در حال احیا شدن است: Nielsen سال گذشته در گزارشی اعلام کرد که فروش کاست ۷۴ درصد افزایش یافته و نزدیک به ۱۲۹۰۰۰ واحد فروخته شده است…

۱+

Nielsen Media Research گزارش سالانه خود از دنیای موسیقی را در پایان سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. این گزارش می گوید که مخاطبان به طور فزاینده ایی برای دریافت موسیقی دلخواهشان به طرف رسانه های جاری (بنا بر تقاضا و نیازشان) سوق یافته اند، این در حالی است که فروش در رسانه های فیزیکی رو به کاهش می رود. اما گویا در برخی از فرمت ها، در حال افزایش است: فروش نوار کاست در یک روند صعودی از سال ۲۰۱۲  به این طرف، در سال ۲۰۱۷ بهترین فروش خود را تجربه کرد.

نوار کاست در حال احیا شدن است: Nielsen سال گذشته در گزارشی اعلام کرد که فروش کاست ۷۴ درصد افزایش یافته و نزدیک به ۱۲۹۰۰۰ واحد فروخته شده است. این افزایش توسط آلبوم هایی مانند موسیقی فیلم “Guardians of the Galaxy” به دست آمده که نوار کاست کلاسیک برجسته در فیلم ۲۰۱۴  بود، که در سال ۲۰۱۷ این تعداد افزایش بیشتری داشته: Nielsen در ادامه گزارش می گوید خرده فروشان ۱۷۴،۰۰۰ واحد را فروخته اند که ۳۵ درصد از سال گذشته بیشتر است.

به نظر می رسد نوستالژی بیشترین نقش را در این فروش بر عهده داشته است: به گزارش مجله “بیلبورد” سه موسیقی متن فیلم نگهبانان کهکشان”، سریال “چیزهای عجیب”، و فیلم (یا آلبوم) “Volume 1″ که در تا بستان سال گذشته در فروشگاه ها عرضه شدند منجر به این فروش شدند. این پروژه ها به طور گسترده ای در بین مخاطبان محبوب شدند (به علت وابستگی آنها به نوستالژی های موسیقی و چیزهای دیگر از دهه ۱۹۸۰). آلبوم های محبوب دیگر شامل: ” Eminem’s 2002 album The Eminem Show ” ، ” Nirvana’s 1991 album Nevermind ” و ” Kanye West’s 2013 album Yeezus “.

علی رغم این دستاورد ها، فرمت کاست ها همچنان یک فرمت طاقچه ایی (چهارگوش و توخور) می باشد: علاقه مندان به موسیقی تعداد ۱۶۹٫۱ آلبوم را در سال ۲۰۱۷ خریداری کردند. در حالی که ۱۴٫۳ میلیون از این آلبوم ها مربوط به صفحه ها بودند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا