تلفن همراه

گوشی نوکیا ۳۳۱۰ ۴G همراه با Wi-Fi، و استحکام معروف نوکیا در چین عرضه شد!

نوکیا ۳۳۱۰ ۴G
۱+

شرکت HMD Global به مدت ۱۰ سال حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را از مایکروسافت موبایل خریداری کرده است و تاکنون چندین موبایل هوشمند را با این نشان تجاری معرفی نموده است. محصولات جدید این شرکت تکنولوژی های روز را با ویژگی‌های معروف گوشی‌های نوکیا (طراحی، استحکام بالا و قابل اطمینان) ادغام کرده است. چندی پیش خبر عرضه احتمالی نوکیا ۳۳۱۰ ۴G را در نت نوشت مخابره کردیم، گویا این شایعه به حقیقت پیوسته و نوکیا ۳۳۱۰ ۴G در کشور چین عرضه شده است. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آیا نوکیا ۱۰ با دوربین ۵ لنزی عجیب و غریب و البته اختصاصی به بازار خواهد آمد؟؟؟

گوشی نوکیا با ۳۳۱۰ با تکنولوژی ۴G و Wi-Fi، و استحکام معروف نوکیا در چین عرضه شد!

نسخه قدیمی ومستحکم نوکیا ۳۳۱۰

در کنگره جهانی موبایل سال گذشته، HMD Global نسخه جدید بازطراحی شده نوکیا ۳۳۱۰ را ارائه کرده و چند ماه بعد، نسخه ۳G دستگاه را عرضه کرد. در حال حاضر، این شرکت قصد دارد آخرین نسخه محصول خود را با افزودن آپشن های اتصالات ۴G و WiFi، گامی دیگر در ساخت دستگاه های موبایل در جهان بردارد.

بیشتر بخوانید: بررسی نوکیا ۳۳۱۰ جدید ؛ نوکیا با نوستالژی وارد می شود!

گوشی نوکیا با 3310 با تکنولوژی 4G و Wi-Fi، و استحکام معروف نوکیا در چین عرضه شد!

نوکیا ۳۳۱۰ ۴G

نوکیا ۳۳۱۰ ۴G به تازگی در چین مجوز گرفته است، این دستگاه روی پلتفرم YunOS اجرا می شود که یک پروژۀ اپن سورس اندروید از گروه Alibaba است. در حالی که امکان پشتیبانی این دستگاه از برنامه های معمول آندروید نامشخص است، بقیه سیستم عامل، برخی از ویژگی های هوشمند مانند اتصال به Wi-Fi، بلوتوث و دسترسی به اینترنت را پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶

گوشی نوکیا با 3310 با تکنولوژی 4G و Wi-Fi، و استحکام معروف نوکیا در چین عرضه شد!

پلتفرم اندروید – نسخه YunOS

در بخش سخت افزاری، این گوشی هنوز هم همان ویژگی های سنتی شامل صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰x320) QVGA)، دارای ۲۵۶MB حافظه رم ، ۵۱۲MB فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا ۶۴GB با کارت حافظه microSD، دوربین ۲ مگاپیکسلی با فلش LED و باتری ۱۲۰۰mAh می باشد.

گفته می شود که این تلفن در پایان ماه فوریه در چین عرضه می شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. عرضه این گوشی خارج از چین نیز در حال حاضر نامشخص است، اما شایعاتی وجود دارد که شرکت جیو قصد دارد با همکاری HMD Global این دستگاه را در هند به فروش رساند.

بیشتر بخوانید: نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ به ارزش ۲۵۰۰ دلار به فروش می رسد!

بیشتر بخوانید: مسیر پیش روی نوکیا ، بلند شو و بدرخش!

منبع:  neowin

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا