اخبار تکنولوژی

نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ به ارزش ۲۵۰۰ دلار به فروش می رسد!

نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ

طبق اخبار منتشر شده یک شرکت روسی به صورت سفارشی تلفن های اختصاصی اش را برای فروش به نمایش گذاشته که روی آنها پرتره طلایی رئیس جمهور امریکا آقای ترامپ در کنار چهره رئیس جمهور فعلی روسیه آقای ولادیمیر پوتین قرار دارد! این گوشی به مناسبت دیدار این دو رئیس جمهور در رویداد G20 در هامبورگ طراحی و آماده شده است.

۰

خیلی ها در رویداد های مهم و تاریخی عادت به خرید و بایگانی روزنامه دارند، خیلی ها هم گویا بیشتر پول خرج می کنند و گوشی های سفارشی نوکیا را خریداری می کنند! در ادامه برای شما از یک نمونه خاص با عنوان نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ خواهیم گفت، با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی نوکیا ۳۳۱۰ جدید ؛ نوکیا با نوستالژی وارد می شود!

نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ

طبق اخبار منتشر شده یک شرکت روسی به صورت سفارشی تلفن های اختصاصی اش را برای فروش به نمایش گذاشته که روی آنها پرتره طلایی رئیس جمهور امریکا آقای ترامپ در کنار چهره رئیس جمهور فعلی روسیه آقای ولادیمیر پوتین قرار دارد! این گوشی نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ در رویداد G20 در هامبورگ طراحی و آماده شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶

دکمه وسط این تلفن همراه با لوگوی G-20 همراه است و بدنه دستگاه از تیتانیوم خنثی ساخته شده، اطلاعات بیشتر همراه با محل دقیق اجلاس سران در پشت گوشی ثبت شده است.

قیمت این گوشی موبایل ۱۴۹۰۰۰ روبل معادل ۲۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

Caviar شرکت تولید کننده این گوشی این تلفن مجلل را به طرفداران هر یک از دور رئیس جمهور پیشنهاد می کند و هر دو طرف را به پیشرفت در بهبود روابط این دو قدرت جهانی دعوت می کند.

بیشتر بخوانید: آیا نوکیا ۱۰ با دوربین ۵ لنزی عجیب و غریب و البته اختصاصی به بازار خواهد آمد؟؟؟

بیشتر بخوانید: مسیر پیش روی نوکیا ، بلند شو و بدرخش!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا