تلفن همراه

راهنمای استفاده از Honor 7X تنها با ۱ میلیون تومان، این همه امکانات و توانایی

راهنمای استفاده از Honor 7X

گوشی Honor 7X از هواووی تنها ۲۰۰ دلار و اکنون حدود ۱ میلیون توماندر بازار ایران قیمت داشته و کاربر با پرداخت این مبلغ مناسب میتواند به یک گوشی با بدنه فلزی، نمایشگر ۵٫۹۳ اینچی با نسبت تصویر ۲ به ۱ و باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی دست پیدا کند.

حال به معرفی تعدادی از ترفندهای استفاده از Honor 7X این گوشی خوش قیمت از هواووی میپردازیم تا لحظات بهتری را با آن تجربه کنید.

۱+

گوشی Honor 7X از هواوی تنها ۲۰۰ دلار و اکنون حدود ۱ میلیون تومان در بازار ایران قیمت داشته و کاربر با پرداخت این مبلغ مناسب میتواند به یک گوشی با بدنه فلزی، نمایشگر ۵٫۹۳ اینچی با نسبت تصویر ۲ به ۱ و باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی دست پیدا کند. حال در راهنمای استفاده از Honor 7X به معرفی تعدادی از ترفندهای استفاده از Honor 7X این گوشی خوش قیمت از هواوی می پردازیم تا لحظات بهتری را با آن تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: طرح اولیه آیفون ؛ اپل هیچگاه این طرح ها را اجرایی نکرد!

راهنمای استفاده از Honor 7X

راه اندازی سنسور اثر انگشت در Honor 7X

Honor 7X

Honor 7X

حتی اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه ای به رمزگذاری صفحه گوشی ندارند باز هم پیشنهاد ما به شما این است که این کار را انجام دهید. چرا که هنگام ورود به اکانت‌های بانکی و خرید برنامه‌ها فرایند “پردازش تشخیص اثر انگشت” بسیار سریع‌تر از “وارد کردن پسورد” طی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مقایسه +Galaxy S8 و OnePlus 5T

در راهنمای استفاده از Honor 7X شما میتوانید با ورود به تنظیمات و مراجعه به قسمت “Fingerprint ID”، اثر انگشت خود را اضافه کنید. البته قادر خواهید بود در بخش “fingerprint management” تعداد انگشت بیشتری را اضافه کرده و حتماً نیز این کار را انجام دهید. اگر این دستورالعمل را انجام دهید، آنگاه قادر خواهید بود تا با هر کدام از انگشت‌هایی که خواستید قفل گوشی را باز کنید.

همچنین میتوانید در بخش “touch and hold gesture” برنامه‌های مختلف را به گونه‌ای شخصی سازی کنید تا هنگام قرار دادن انگشت بر روی اسکنر، گوشی به تماس ورودی پاسخ دهد، عکس یا ویدئویی را ثبت کند و…

ترفند بعدی در بخش “slide gestures” قرار گرفته است که شما میتوانید تنظیمات را به نحوی انجام دهید که هنگام سوایپ کردن بر روی اسکنر بخش نوتیفیکیشن‌ها باز شود. این مهم با توجه به نمایشگر بسیار بزرگ گوشی و سهولت در انجام کار با ۷X بسیار کاربردی است.

بیشتر بخوانید: مقایسه دوربین گوشی های هوشمند و دوربین های DSLR ؛ رقابت بر سر ثبت عکس های بهتر!

نوار وضعیت

Honor 7X

Honor 7X

با مراجعه به بخش “notifications & status bar” انتخاب کنید که میخواهید درصد باتری گوشی در داخل آیکون باتری نشان داده شود یا که خارج از آن. همچنین در این بخش قادر خواهید بود تا تنظیمات را بر روی گزینه‌ای قرار دهید که نام اپراتور شما نمایش داده نشده و چنانچه خواهان نمایش سرعت “اینترنت شبکه” هستید نمایش داده شود.

به علاوه اگر برنامه‌ای وجود دارد که تمایلی به دریافت نوتیفیکشن مربوط به آن را ندارید، آن را غیر فعال کنید.

بیشتر بخوانید: باتری آیفون های قدیمی ؛ استراتژی شکست خورده اپل، فروش ۱۶ میلیون آیفون جدید را منتفی کرد!

شخصی سازی Home Screen

Honor 7X

Honor 7X

در ادامه راهنمای استفاده از Honor 7X باید گفت اگرچه بخش Home هواوی همیشه بر روی اندروید خالص بهینه سازی شده است با این حال پوسته‌ای که بر روی ۷X قرار گرفته به حد کافی سریع و واکنش‌پذیر است. به صورت پیش فرض تمام برنامه‌ها بر روی Home Screen نمایش داده میشود، اما چنانچه علاقه‌ای به این ویژگی ندارید، میتوانید به بخش Settings app و سپس به Home screen style مراجعه کرده و آن را غیرفعال کنید. اگر تمایلی به استفاده از لانچر موجود بر روی گوشی ندارید، میتوانید از گوگل پلی لانچرهایی چون Nova و Action Launcher را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: نسل دوم نوکیا ۶ با تغییراتی چشمگیر؛ USB-C، طراحی زیباتر و البته سریعتر!

داشتن دو برنامه یکسان به صورت همزمان

Honor 7X

Honor 7X

شما میتوانید دو برنامه یکسان را به صورت همزمان بر روی گوشی داشته باشید. این مهم برای کسانی که اکانت‌های مختلفی در یک شبکه اجتماعی دارند بسیار کاربردی است. برای این امر، از بخش تنظیمات به قسمت “App twin” مراجعه کنید. در این بخش اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که از قابلیت مربوطه پشتیبانی کند به شما نمایش داده خواهد شد. از “Bar” قرار گرفته در کنار آیکون هر برنامه “گزینه ON” را انتخاب کنید. پس از آن یک آیکون آبی از برنامه مدنظر بر روی Home Screen یا منوی برنامه‌ها ایجاد شده و میتوانید به آسانی به آن دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی گلکسی (۲۰۱۸) A8 و (A8 Plus (2018 ؛ حاشیه کمتر، دوربین سلفی دوتایی و …

دستیابی به گنجینه‌ای از تم‌های مختلف

Honor 7X

Honor 7X

به صورت پیش فرض تنها یک تم بر روی ۷X وجود دارد. اما با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی به گنجینه‌ای از تم‌های مختلف دست پیدا می‌کنید. همچنین برنامه‌هایی نظیر Themes Manager نیز وجود دارد که تم‌های زیادی را برای شما تدارک دیده است.

برنامه دوربین

Honor 7X

Honor 7X

در ادامه راهنمای استفاده از Honor 7X باید گفت که Honor 7X دارای یک سیستم دوربین دوگانه بسیار خوب است. اما شما برای اینکه بتوانید نهایت کارایی را از دوربین آن ببرید باید با خصوصیات نرم افزاری آن به خوبی آشنایی داشته باشید. برای دستیابی به تجربه کامل در این زمینه، سعی کنید تا بر روی تنظیمات مختلف و در شرایط و زمان‌های متفاوت عکس گرفته تا ویژگی‌های آن دستتان بیاید.

با این حال اگر زمان کافی برای انجام این کارها را ندارید، تنظیمات را بر روی “auto mode” قرار دهید تا دوربین تمام کارها را برای شما انجام دهد.

 

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    لوازم جانبی honor 7x

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ at ۱۹:۴۸

    من اوایل نظر خوبی نسبت به گوشی ها و کلا برند هواوی نداشتم و فقط سامسونگ میخریدم. ولی خیلی اتفاقی این گوشی رو دیدم و خوشم اومد و خریدمش. واقعا هواوی توی بهینه سازی و به صرفه بودن و مدیریت امکانات بهترینه و با مناسب ترین قیمت بهترین امکانات رو میده. من راضیم از این گوشی. فقط یه نکته در مورد دوربین هست که وقتی از نرم افزار رسمی خود هواوی استفاده نمیکنی کیفیت بهتری داره. دوستان میتونن تست کنن. منم تو فروم خارجی خوندم. حالا اینکه با کدوم اپ با هر کدوم که راحتید ولی دیفالت خودش ظاهرا مساله داره که قراره آپدیت اصلاح بشه. ممنون

    ۰
  2. Avatar

    Lilioo

    ۷ شهریور ۱۴۰۱ at ۵:۳۴

    دروبین سلام مو و بهم گفت ریختم و درست نمیشه

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا