تلفن همراه

Moto Z2 Force یک ماژولار قدرتمند و دوست‌داشتنی!

Moto Z2 Force

بعد از ماه ها شایعات و حدس و گمان ، موتورولا از گوشی جدید خود Motorola Z2 Force رونمایی کرد.

۰

بعد از ماه ها شایعات و حدس و گمان ، موتورولا از گوشی جدید خود Motorola Z2 Force رونمایی کرد. در ادامه با هم نگاهی به ویژگی های Moto Z2 Force این تازه وارد موتورولا خواهیم داشت با نت نوشت همراه باشید.

ما فرصت کار با Moto Z2 Force را برای مدتی کوتاه داشتیم و تقریباً آن چیزی بود که ما انتظارش را میبردیم. این گوشی نسبت به مدلهای قبلی هم مزایا و هم معایبی دارد و بسیار شبیه به Motorola Z میباشد. موتورولا در این گوشی مجبور به حفظ ظاهر Moto Z شده است که البته تفاوت های قابل توجهی میان این دو گوشی وجود دارد که تعدادی از این تغییرات از دیدگاه ما نسبت به Moto Z خوب و تعدادی از تغییرات بد شمرده میشوند.

بیشتر بخوانید: مقایسه Moto Z2 Force با Galaxy S8 ؛ پیروزی از آن کیست؟

Moto Z2 Force

برخلاف گوشی Moto Z، موتورولا در Moto Z2 Force از الگوی ظاهری فلزی براقی استفاده کرده است که احساس استفاده از تلفن همراهی شکیل را به شما القاء میکنداین گوشی به رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری به بازار عرضه می‌شود که رنگ خاکستری آن به صورت انحصاری برای کسانی که از اپراتور شرکت T-MOBILE بهره میبرند در دسترس است…

بیشتر بخوانید: سنسور های موبایل خود را بشناسید؛ چه هستند و چگونه کار میکنند؟

Moto Z2 Force

مشخصات Moto Z2 Force

این گوشی بسیار باریک بوده و همچنین باید اضافه کنم که موتورولا به استفاده ی از صفحه نمایش‌های ShatterShield در این گوشی ادامه داده است که به نظر مهمترین ویژگی این گوشی در رقابت با رقیبانش میباشدموتورولا در Moto Z2 Force سنسور اثر انگشت را با مدلی بزرگ‌تر و سریعتر جایگزین کرده است. و مهمتر از همه اینکه این گوشی اکنون از حرکات ناوبری پشتیبانی میکند. این ویژگی برای اولین بار در گوشی زد ۲ پلی استفاده شد و سبب می‌شود که کار با صفحه های نمایش بزرگ کمی راحت‌تر شوددر مقایسه با گوشی زد فون۱ ضخامت Moto Z2 Force به مقدار ۱ میلیمتر کوچکتر بوده و ۶ میلیمتر میباشد و ظرفیت باتری آن از ۳۵۰۰ به ۲۷۳۰ میلی آمپر بر ساعت کاهش پیدا کرده است. این گوشی از تراشه ی Snapdragon 835 بهره برده که کارایی بسیار خوبی دارد. با وجود این کمی سخت است که بخواهیم تصور کنیم مردم حاشیه ی باریکتر را به باتری قدرتمندتر ترجیح بدهند، ضمن اینکه باید اضافه کنیم که متأسفانه جک هدفون نیز از این گوشی حذف شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی iOS 11 ؛ آیفون پس از بروزرسانی این امکانات را همراه خواهند داشت!

Moto Z2 Force

بعد از تمام ایرادهایی که از این گوشی گرفتیم وقت آن است که نگاهی به خوبی های آن بیندازیم.

از دوربین شروع میکنیم… جایی که ما در هنگام کار با آن شگفت زده شدیم، آنجایی بود که دوربین افکت های عمق را در محیط های شلوغ به خوبی کنترل میکرد. کار با تراشه ی snapdragon 835 همانگونه که انتظار داشتیم بسیار خوب بود و با صفحه نمایشی درخشان و لذت بخش مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشوی Leader 8 از سامسونگ ، نسلی که ادامه دارد …

Moto Z2 Force
Moto Z2 Force

دو محصول عرضه شده همراه این گوشی که عبارتند از دوربین بسیار کوچک ۳۶۰ درجه و گیم پدی که بر روی گوشی سوار می‌شد نیز بسیار خوب کار میکردند. دوربین ۳۶۰ درجه در مقایسه با پیشنهادهای دیگر در بازار انتخاب بسیار خوبی‌ست و همچنین دکمه های به کار رفته در گیم‌پد بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و از همین حالا می‌شود انتظار داشت که عاشقان بازی با موبایل به سمت این گیم پد کشیده شوند.

بیشتر بخوانید: بررسی Aquos S2 پرچمدار جدید شارپ، نیمی iPhone 8 و نیمی Essential

Moto Z2 Force

و در پایان باید اعتراف کنم که امیدوارم این گوشی با اقبال کاربران مواجه شده و در راه خود موفق باشد، زیرا از محدود گوشی هایی است که کور سوی امید را برای گوشی های ماژولار زنده نگاه میدارد.

بیشتر بخوانید: ZenFone AR پرچمدار جدید ASUS؛ جابجایی استاندارد‌ها با توسط ایسوس

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا