اختصاصی نت‌نوشت

هزارمین مطلب؛ نت نوشت، به پله هزارم رسید!

نت نوشت
۰

با سلام ؛ این مطلب هزارمین محتوایی است که توسط تیم تولید محتوا و نویسندگان نت نوشت آماده می شود، هزارمین پست، هزارمین مطلب، یا هرچیزی که می شود آن را خطاب کرد.

مایه خرسندی من و تمام اعضای تیم نت نوشت که توانسته ایم تا اینجای کار ثابت قدم باشیم.

نت نوشت از کجا شروع شد؟

از سالها پیش ایده جایگاه و یا تریبونی اختصاصی و با محتوایی مثبت و علمی را در سر می پرواندم، ۲ سال پیش زمینه همکاری با تیم یک پزشک و شخص آقای دکتر علیرضا مجیدی من را در مسیر رسیدن به این هدف قرار داد، مسیری که حتی لحظه ای تصور قرار گرفتن در چنین جایگاهی را برایش متصور نبودم. نوشتن های روزانه و همکاری یکساله من با تیم یک پزشک شامل نکات و هزاران درسی بود که هنوز بابت درک و یادگیری آنها به خودم می بالم.

من، علی پوربافرانی در کنار همسرم زهره خانی اواخر تیر ماه ۱۳۹۴ بود که اولین قدم ها را برای شروع کار جدی نت نوشت برداشتیم، اکنون دقیقا در ۷ شهریور ماه هزارمین مطلبی که برای نت نوشت آماده شده منتشر می شود، با افتخار باید بگوییم که تمامی مطالب منتشر شده در نت نوشت یکتا بوده و تنها افتخار ما تولید محتوایی است که در بیش از ۵۰ درصد موارد نمونه های آن در سایر وبسایت ها قابل یافت شدن نمی باشد و این مایه مباهات ماست که توانسته ایم محتوایی در خور خوانندگانمان تولید کنیم. دوستان بسیار عزیزی در این مسیر همراه ما بوده اند و مانده اند، دوستانی ارزشمند و قلم در دست که تنها و ارزشمندترین داشته های ما هستند و خواهند بود.

نت نوشت و مسیر پیش رو …

بدون شک عدم همراهی هر یک از دوستان عزیزم طی این مسیر را ممکن نمی ساخت، حسین فرجی راد، مجید حبیبی، مهدی خورشیدی، حسین و سعید دهقان نصیری، شکوفه آزادگان، بهنام حیدری و … که همگی با لطف ها و قلم هایشان یاری گر نت نوشت بوده و هستند. اکنون هم طی برنامه ریزی های صورت گرفته و اهدافی که لحظه به لحظه در حال پروراندن آنها هستیم بزودی به لطف خدا خواهیم توانست در جایگاه بسیار بهتری در میان پایگاه های خبری قرار بگیریم.

همراهی مخاطبان نت نوشت چه در وبسایت و چه در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا کانال تلگرام از مهمترین دلگرمی های ما می باشد.

به امید روز های خوب …

علی پوربافرانی / زهره خانی

۸ صبح / هفتم شهریور ۹۵

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    فاطمه

    ۷ شهریور ۱۳۹۵ at ۱۱:۰۰

    خیلی عالی ان شا الله در تمام مراحل زندگی موفق باشید

    ۰
    • زهره خانی

      زهره خانی

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ at ۳:۳۰

      ممنونیم از شما به خاطر همراهی ارزشمندتون با نت نوشت

      ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا