سینمای جهان

هک HBO , انتشار فیلمنامه باقی قسمت‌های Game of Thrones توسط هکرها!

هک HBO

اخبار تازه منتشر شده از رسانه های بین‌المللی خبر از هک شدن سیستم های شبکه کابلی HBO داشته و گویا هکر ها به ۱٫۵ ترابایت از اطلاعات این شبکه تلویزیونی از جمله سریال گیم او ترونز دست یافته اند!

۰

اخبار تازه منتشر شده از رسانه های بین‌المللی خبر از هک شدن سیستم های شبکه کابلی HBO داشته و گویا هکر ها به ۱٫۵ ترابایت از اطلاعات این شبکه تلویزیونی از جمله سریال گیم او ترونز دست یافته اند! در ادامه با اطلاعات جدیدی از هک HBO با نت نوشت همراه باشید.

گفته می شود هکر ها در اقدامی طی روز های گذشته فیلمنامه دو قسمت “Ballers” و “Room 104” از فصل هفتم بازی تاج و تخت را که هنوز از HBO پخش نشده را به صورت آنلاین منتشر کرده اند. اما گویا اطلاعات و اخبار حاکی از یک سورپرایز ویژه از هکر ها در هفته آینده خبر می دهد!

شبکه HBO در بیانیه ای هک HBO را تایید کرد و این حمله سایبری را منجر به دزدیده شدن اطلاعات اختصاصی این شبکه دانست. هکر ها در اقدامی جالب توجه بلافاصله پس از سرقت اطلاعات تعداد زیادی از خبرگزاری ها را با ایمیل در جریان این رویداد قرار داده اند. Entertainment Weekly با انتشار متن ایمیل هکر ها این خبر را تایید کرده است.

Hi to all mankind. The greatest leak of cyber space era is happening. What’s its name? Oh I forget to tell. Its HBO and Game of Thrones……!!!!!! You are lucky to be the first pioneers to witness and download the leak. Enjoy it & spread the words. Whoever spreads well, we will have an interview with him.

هنوز دقیقا مشخص نیست که تمامی قسمت های فصل هفتم طی هک HBO در اختیار هکر ها قرار گرفته یا خیر!

همچنان بزرگترین سرقت در دنیای سرگرمی به سرقت داده های بازی های پلی استیشن از سونی در سال ۲۰۱۴ است. هرچند نمونه های کوچکتری مثل سرقت از Netflix و دزدیده شدن اپیزود های فصل پنجم “Orange is the New Black” در خبرگزاری ها منتشر شده است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا