روانشناسی و موفقیت

زنان جذاب: مردان جذب چه زنانی می‌شوند؟

زنان جذاب
۶+

شاید برای شما هم دانستن ویژگی‌های زنان جذاب از نظر مردان جالب باشد. زنان و مردان استراتژی‌های مختلف و متفاوتی برای پیدا کردن شریک مناسب برای زندگی دارند. زنان و مردان امروزی و به اصطلاح مدرن برای یافتن جنس مخالف برنامه ریزی کرده تا صفات جذاب بیولوژیکی و روانی مورد نظرشان را بیابند!

ذات بیشتر مردان به گونه‌ای خلق شده است که خصوصیات فیزیکی و ظاهری را بیشتر مد نظر قرار می‌دهند چرا که آنها انسان هایی بصری هستند. درست برعکس زنان که گرایش بیشتر آنها به عمق مسائل اخلاقی بر می‌گردد.

با همه اینها خصلت‌هایی وجود دارد که منحصر به فرد می‌باشد. مردان علاوه بر آنکه ظواهر فیزیکی زنان جذبشان می‌کند، شیفته این خصوصیات نیز می‌شوند. مردانی که برای انتخاب شریک زندگی جستجو می‌کنند چیزی فراتر از فیزیک و ظاهر برایشان اهمیت پیدا می‌کند.

آنچه واقعا برای یک مرد اهمیت دارد احساسات طولانی مدت و زندگی همیشگی می‌باشد.

در حال حاضر علم بیشتر از پاسخ برای سوالات بشر در مورد ویژگی‌های جذاب جنس مخالف، سوال‌های متعددی دارد. بسیاری از نتایج مملو از حدس و گمان است و قطعی نیست.

اما مواردی که در ادامه در نت نوشت برایتان خواهیم گفت ویژگی‌های زنان جذاب است که ثابت شده برای مردان بسیار جذاب است.

ویژگی‌های زنان جذاب از نظر مردان

کمی عصبی و مضطرب

درست شنیدید! متاسفانه زنان از بیماری‌های اضطرابی بیشتر از مردان رنج می‌برند. مطالعات نشان داده که زنانی که بیش از اندازه مضطرب و عصبی هستند کمتر از سایر زنان از روابط خود احساس رضایت می‌کنند.

اما دانشمندان این فرضیه را مطرح کرده اند که کمی اضطراب و نگرانی در زنان آن‌ها را برای مردان جذاب می‌کند. چرا که این حس را به مردان می‌دهند که آن‌ها مادران و همسرانی فداکار هستند که نگران زندگی و فرزندانشان خواهند بود! اگر در حال حاضر همسرتان بسیار عصبی مزاج و مضطرب است بهترین راه حل داشتن روابط بیشتر و صمیمی تر با اوست!

بیشتر بخوانید: زن قوی و موفق چه ویژگی‌هایی دارد و چه رفتارهایی انجام می دهد؟

همه ما می‌دانیم که قرمز رنگ عشق است. شاید خیلی این مطلب پیش پا افتاده به نظر برسد. اما مطالعات نشان داده است که رنگ قرمز برای مردان بسیار جذاب است. بسیاری از گونه‌های جانوران مختلف از این رنگ برای جذب جفت استفاده می‌کنند!

چشمان درشت و لب‌های متناسب

چشمان درشت از ویژگی‌های زنان جذاب است. از نظر بسیاری از مردان زنان جذاب چشم‌های درشت تری دارند.

دانشمندان معتقدند که شاید علت این موضوع این باشد که از نظر مردان این گونه زنان سالم تر و دارای قدرت باروری بیشتر و در کل یک شاخص زنانگی برجسته دارند! از طرفی لب‌های متناسب برای مردان یکی از شاخص‌های جذابیت‌های فیزیکی زنان است.

زنان جذاب تفاهم و همدلی بیشتری دارند

مطالعاتی که در دانشگاه نیوکاسل بر روی پرسشنامه هایی که بر روی تفاوت‌های شخصیتی زنان و مردان توسط عده‌ای پر شده بود، انجام شد نشان دهنده این مطلب است که یکی از ویژگی‌های زنان جذاب این است که این زنان به حس همدلی و همدردی اهمیت بیشتری می‌دهند.

با این حال مردان بیشتر جذب زنان برونگرا و زنانی که حس همدلی و همدردی بیشتری نسبت به سایر همنوعان خود دارند، می‌شوند.

بیشتر بخوانید: چگونه جذاب باشیم؟ انسانهای جذاب چگونه رفتار می کنند؟

فعالیت‌های داوطلبانه و خیریه

تحقیقات نشان داده که یکی از ویژگی‌های زنان جذاب رمانتیک بودن است!  این زنان بیشتر به کارهای خیریه و اعمال داوطلبانه برای کمک به دیگران علاقه و کشش دارند.

دانشمندان معتقدند که زنانی که در مکان‌های عمومی برای کمک به دیگران داوطلب می‌شوند از نظر مردان بسیار جذاب هستند!

تقدیر و تشکر از خصلت‌های زنان جذاب است

بسیاری از مردان مدتی پس از ازدواج از این که مورد تقدیر و تحسین همسرشان قرار نمی‌گیرند شکایت دارند. مردها از اینکه نمی‌توانند کاری کنند تا رضایت همسرشان را جلب کنند بسیار زجر می‌کشند و جای تعجب نیست که این مساله تاثیر بسیار زیادی بر روابط آن‌ها خواهد گذاشت.

تحقیقات نشان داده که زوج هایی که طرف مقابل را تحسین کرده و قدردان یکدیگر هستند، رضایت زیادی از روابط شان دارند.

بیشتر بخوانید: از نظر زنان این مردها جذاب هستند؛ هیکل عضلانی راز جذابیت مردان نیست

زیبایی چهره

جالب است بدانید که در یک تحقیق ۷۵ درصد از مردان زیبایی چهره زنان برایشان بسیار مهم تر از بدن آن‌ها بوده است به همین دلیل است که زن‌ها برای جذب مردان به آرایش روی می‌آورند!

این نکته نیز بسیار جالب است که انسان‌ها به طور ناخودآگاه قادر به تشخیص برخی از بوهای شیمیایی بدن هستند. مردان در دوره‌های تخمک گذاری زنان بیشتر به سمت زنان جذب می‌شوند و مطالعات نشان داده که زنانی که تخمک گذاری منظم ماهیانه دارند شانس بیشتری برای داشتن یک ازدواج پایدار دارند!

بیشتر بخوانید: تفاوت زنان و مردان: تفاوت مغز زنان و مردان از نظر علمی چگونه است؟

منبع + + +

۱ دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا