شبکه‌های اجتماعی

پدیده اینستا؛ هدیه از تهران میز هایش را رویایی می چیند، مردم جهان لذتش را می برند!

از آنجایی که سعی میکنیم روزانه در شبکه اجتماعی پرمخاطب اینستاگرام صفحات دیدنی را معرفی کنیم و در کانال تلگرام نت‌نوشت انتشار دهیم سریعا این مهم را انجام دادم و در پستی در کانال این هنرمند را با هشتگ #پیشنهاد به کاربران معرفی کردم. اما راستش را بخواهید جریان مقدار بسیار زیادی هیجان انگیز تر است.

۰

امروز در اینستاگرام گردی های روزانه ام در صفحه رسمی اینستا به تصویری زیبا برخوردم که بعد از مطالعه متن زیر آن متوجه شدم عکاس و پیج معرفی شده رد تصاویر مربوط به یک ایرانی است.

از آنجایی که سعی میکنیم روزانه در شبکه اجتماعی پرمخاطب اینستاگرام صفحات دیدنی را معرفی کنیم و در کانال تلگرام نت‌نوشت انتشار دهیم سریعا این مهم را انجام دادم و در پستی در کانال این هنرمند را با هشتگ #پیشنهاد به کاربران معرفی کردم. اما راستش را بخواهید جریان مقدار بسیار زیادی هیجان انگیز تر است.

For Hedi Gharrat (@h.rebel), creativity starts with setting the table. Inspired by books, history and the far-flung places that she hopes to visit, Hedi creates delectable dreamlands from her home in Tehran, Iran, that burst with detail. “I don’t want the photos to be just about the food — I want every one of them to be like a little piece of a world,” she says. “From the background to the smallest piece in the photo, I try to harmonize the colors of everything with one another. I want the viewer’s eye to travel around the frame, finding little codes and details that I’ve put there.” A self-taught baker who studied computer science, Hedi can spend an entire day photographing a fantasy tea party or a vintage spread, which she hopes inspires others to pursue their creative passion. “No matter where you are, your imagination knows no boundaries — dream as loud and as bright as you can.” Photo by @h.rebel

A post shared by Instagram (@instagram) on


با کمی جستجو اطلاعات بیشتری راجع به هدیه و صفحه اش (@h.rebel) کسب کردم و البته به وبسایتش راه یافتم: وبسایتی با دامینی زیبا و به یاد ماندنی NeverStopDreaming.ir

هدیه یک هنرمند است، عکاسی، آشپزی، طراحی و … دقیق ترین زوایا را برا برداشتن عکس هایش انتخاب می کند و جالب است بدانید که این روز ها از سرتاسر دنیا مخاطب دارد. به انتخاب هایش در تصاویر، کتاب ها و ظروف که نگاه کنید، خواهید فهمید که چقدر وسواس برای انتخاب هایش دارد.

توضیحات صفحه رسمی اینستاگرام راجع به عکس هایش کافی است: هدیه خلاقیتش را با چیدن میز آغاز می کند. الهام بخش او کتابهای تاریخی و مناظری دور افتاده اند که می داند که بی نهایت دیدنی هستند. او میز هایش را در خانه اش در تهران، ایران با دقت فراوان می چیند. هدیه می گوید: “من نمی خواهم عکس هایم فقط در مورد خودرنی ها باشند، عکس هایم هر کدام باید قطعه از زیبایی جهان اطرافم باشند”. “از پس زمینه تا کوچکترین قطعه در هر عکس، من سعی در هماهنگ کردن قسمت ها با هم دارم. قاب ابید آنقدر جذاب باشد که تماشاگر بتواند ریز ترین جزییات را در آن جستجو کند” هدیه در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرده و می تواند تمام روز را صرف عکاسی از یک فنجان بکند! او امیدوار است که همه دنبال جذابیت های پنهاد در زندگیشان باشند بدون توجه به جا و مکان! خلاقیت حد و مرز نمی شناسد!

پیشنهاد می کنم حتما به وبسایت هدیه سری بزنید، دستور پخت کیک ها و خیلی از کلوچه و شیرینی ها را در وبسایتش حتی به زبان فارسی خواهید یافت! همین چند وقت پیش هم گویا دونات های کهکشانی او در رسانه های خارجی مورد توجه قرار گرفته بود.

Dreaming of this fantastic brunch right now! Wishing you all a happy day! ????????

A post shared by Hedi Gh (@h.rebel) on


هدیه از سال ۲۰۱۳ در اینستاگرام فعالیت می کند و وقتی نمونه کارهایش را مرور کنید متوجه پیشرفت او در عکس هایش خواهید شد. اگر ندانید که عکس ها تنها کار یک نفر هستند در نگاه اول آنها را به یک کار تیمی و پر خرج ربط خواهید داد.

آشنایی با هدیه برای ما بسیار لذت بخش بود و مرور صفحه اش لحظات بسیار لذت بخشی را برای ما به همراه داشت. مطمئنیم که این پیشنهاد برای شما هم لذت بخش خواهد بود.

فراموش نکنیم که خلاقیت و هنر حد و مرز نمی شناسد! هدیه عزیز تبریک ما را بابت موفقیت کنونی ات پذیرا باش.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا