اخبار تکنولوژی

پردرآمدترین اپ در اپ‌استور را می شناسید؟ با اپ Tinder آشنا شوید!

اپ استور
۰

طبق اخبار موثق و رسمی اپلیکیشن Tinder تبدیل به پر درآمدترین برنامه حال حاضر اپ استور شده است. Tinder برای رسیدن به این جایگاه، موفق شده است که از اپ هایی محبوبی همچون Netflix و Candy Crush پیشی بگیرد.

افراد مختلف نگاهی متفاوت را به برنامه های همسریابی داشته و دلیل اینکه در این پست به این اپ پرداخته ایم، این است که با توجه به رقبای مشابه از شرکت های مختلف، این اپ توانسته است رتبه محبوب ترین اپلیکیشن را در این زمینه در اپ استور به خود اختصاص دهد.

tinder

tinder

البته باید یادآور شد که این اوج گیری در اپ استور، بی علت نبوده و به قابلیت ویژه ای باز میگردد که تیندر از سه شنبه گذشته، به صورت رسمی آن را در سراسر جهان فعال کرده است. پیش از این این قابلیت، تنها در کشورهای آرژانتین، استرالیا، کانادا و مکزیک در دسترس بود.

این قابلیت، “تیندر طلایی” یا “Tinder Gold” نام داشته و به کاربر اجازه میدهد تا متوجه شود چه کسانی پروفایل او را در تیندر پسندیده اند. امری که البته تا کنون ممکن نبود.

بسیاری از قابلیت های اپلیکیشن Tinder رایگان است. البته نسخه Tinder Plus که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و به کاربران اجازه میداد تا پروفایل کاربران دیگر نقاط جهان را ببینند از زمان عرضه پولی بوده است.

Tinder Plus در ایالات متحده ۹٫۹۹ دلار قیمت داشته و قیمت نسخه Tinder Gold نیز ۱۴٫۹۹ دلار است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا