رپرتاژ آگهی

پرفروش ترین ساعت های هوشمند سامسونگ را بشناسید

۰

ساعت‌های هوشمند سامسونگ جزو برترین انواع ساعت‌های هوشمند در دنیا به‌حساب می‌آیند. این ساعت‌ها کیفیت بسیار عالی و مناسبی دارند. در اصل می‌توان گفت که ساعت‌های هوشمند سامسونگ ازنظر کیفیت با برندهای معروف دنیا همانند اپل رقابت می‌کنند و درعین‌حال قیمت کمتری دارند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند سامسونگ را داشته باشید، حتماً در میان تنوع انبوه آن سردرگم خواهید شد. حال برایتان این سؤال به وجود می‌آید که بهتر است کدام ساعت را خریداری کنم؟ شاید بهتر است برای انتخاب، از تأیید جمعی کمک بگیرید. یعنی به دنبال انواع ساعت هوشمند باشید که بیشترین فروش را داشته‌اند. قطعاً پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند، بهترین آن‌ها نیز هستند که توانسته‌اند بخش عمده بازار را به خود اختصاص دهند. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ را بهتر بشناسید.

ساعت هوشمند سامسونگ به شما در انجام کارهای روزمره و کنترل گوشی تلفن همراه خود کمک می‌کند. شما می‌توانید بخش‌های مختلف گوشی هوشمند خود را از طریق ساعت هوشمند کنترل کنید. علاوه بر آن می‌توانید از طریق ویژگی‌های ورزشی و سنسورهای داخلی این ساعت‌ها، سلامت بدن و میزان فعالیت‌های فیزیکی خود را در طول روز زیر نظر بگیرید.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک  جزو شیک‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. این ساعت ظاهری بسیار شیک و کلاسیک دارد. زمانی که از این ساعت استفاده کنید، کمتر کسی متوجه می‌شود که ساعت هوشمند است. در این ساعت تلاش کرده‌اند تا از ظاهر کلاسیک ساعت‌های صفحه گرد معمولی استفاده کنند. همین موضوع برای بسیاری از کاربران بسیار لذت‌بخش است. بسیاری از کاربران از ظاهر ساعت‌های هوشمند راضی نیستند. این دسته عزیزان می‌توانند ساعت گلکسی واچ ۴ کلاسیک را روی مچ دستشان امتحان کنند و قطعاً از زیبایی کلاسیک آن راضی خواهند بود.

در این ساعت از صفحه ۱.۳۶ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل استفاده‌شده است. این صفحه نمایشگر دارای سنسور همیشه روشن یا همان Always on بوده و با کمک کورنینگ گوریلا گلس Dx+ از آن محافظت می‌شود. کیفیت صفحه نمایشگر این ساعت بی‌نظیر است و ۳۳۰ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی دارد. به همین خاطر از تماشای صفحه نمایشگر آن لذت خواهید برد. البته گلکسی واچ ۴ کلاسیک، این کیفیت تصویر را مدیون صفحه نمایشگر Super AMOLED سامسونگ است.

این ساعت از جنس استیل ضدزنگ ساخته‌شده است و فریم چرخان دارد. ازنظر استانداردهای محافظتی، گلکسی واچ ۴ کلاسیک از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. این گواهی نشان می‌دهد که تا فشار ۵ اتمسفر، آب وارد ساعت نمی‌شود. پس به‌راحتی می‌توانید از آن در روزهای بارانی یا هنگام ورزش همراه با تعریق زیاد استفاده نمایید.

ازنظر عملکرد، در این ساعت از سیستم‌عامل Android Wear OS استفاده شد است که با انواع گوشی اندروید سازگاری دارد. با کمک تراشه قدرتمند Exynos W920 پنج نانومتری، این ساعت عملکردی بسیار وسیع، متنوع و عالی دارد. در این ساعت از پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۱۸ Cortex A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G68 استفاده‌شده است. به همین خاطر ساعت گلکسی واچ ۴ کلاسیک  سرعت عمل بسیار سریع و مطلوبی از خود نشان می‌دهد. جالب است بدانید گلکسی واچ ۴ کلاسیک  به حافظه ۱۶ گیگابایتی و رم ۱.۵ گیگابایتی مجهز است. همچنین با کمک میکروفون و اسپیکر، به‌راحتی از آن برای مکالمه نیز می‌توانید استفاده کنید.

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳ موسوم به Galaxy Watch3 SM-R840 نیز جزو برترین انواع ساعت هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. این ساعت ازنظر ظاهری هیچ‌چیز از گلکسی واچ ۴ کم ندارد. بند چرمی، فریم استیل، صفحه گرد و ظاهر شیک آن هیچ تفاوتی با ساعت‌های لوکس و برند کلاسیک ندارد. اگر به ‌ظاهر ساعت هوشمند اهمیت می‌دهید و دوست دارید که شباهت بسیاری به ساعت‌های معمولی داشته باشد، پس ساعت گلکسی واچ ۳ برایتان بهترین گزینه خواهد بود. Galaxy Watch3 SM-R840 در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه‌شده است. به همین خاطر شاید کمی از مد افتاده به نظر برسد؛ اما هنوز هم بسیار پرطرفدار است و در صدر فروش قرار دارد.

این ساعت دارای نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری است. هرکدام از آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند. در این ساعت از Samsung Pay، استاندارد نظامی MIL STD 810G ، گواهی IP68، ECG ، فشار سنگ، لبه‌های حساس به لمس و امکانات مختلف ورزشی و ارتباطی مختلف پشتیبانی می‌شود. در مقایسه با مدل گلکسی واچ ۴، این ساعت صفحه نمایشگر بزرگ‌تر ۱.۴ اینچی همراه با رزولوشن تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی دارد.

شاید تصور کنید که به‌این‌ترتیب وضوح تصویر کمتری در مقایسه با مدل گلکسی واچ ۴ دارد؛ اما این‌طور نیست. در اصل وقتی‌که به تراکم پیکسلی این ساعت نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که ۳۶۴ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی دارد. در ساخت این ساعت نیز از صفحه نمایشگر معروف Super AMOLED خازنی با ۱۶میلیون رنگ استفاده کرده‌اند که با کورنینگ گوریلا گلس DX از آن محافظت می‌شود.

از نظر عملکرد در این ساعت از تراشه Exynos 9110 10 نانومتری استفاده‌شده است. با کمک پردازنده مرکزی ۱.۱۵ دو هسته‌ای Cortex A53 و پردازنده گرافیکی Mali T720، این ساعت عملکرد سریع و بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهد. حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و رم ۱ گیگابایتی ساعت Galaxy Watch3 SM-R840 نیز در مقایسه با مدل‌های مشابه در سطح مطلوبی قرار دارد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا