ویدئو

پل شیشه ای ترسناکی در چین که زیر پای گردشگران ترک بر می دارد! +ویدیو

۱+

یکی از جاذبه های گردشگری کشور چین، پل شیشه ای و شفافی است که در جانب شرقی کوه تایانگ، در ارتفاع ۳،۸۷۱ فوتی از سطح دریا قرار دارد که ارتفاعی هیجان انگیز و وحشتناک دارد، حتی بدون وجود پنل های شیشه ای اسرار آمیزی که سازندگان آن در انتهای پل برای غافل گیر کردن گردشگران آماده کرده اند.

پل شیشه ای ترسناک که زیر پای گردشگران ترک بر می دارد!

ویدئویی از ترک برداشتن این پل شیشه ای زیر پای گردشگران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که نشان از شوخی وحشتناک سازندگان آن دارد. گفته می شود طراحان این پل در چند قطعه انتهای پل، پنل هایی تصویری قرار داده اند و هنگامی که روی این پنل ها راه می روید، گویی شیشه زیر پایتان ترک بر می دارد. حتی می توانید صدای شکستن شیشه را هنگام راه رفتن روی آن بشنوید.

 

بازدیدکنندگان پل در شبکه اجتماعی این کشور با نام Weibo به این ویژگی پل اعتراض کرده اند و معتقدند که این شوخی اصلا سرگرم کننده نیست. بسیاری از آنها معتقدند که حتی اگر این صحنه شبیه سازی شده باشد، ممکن است موجب بروز حمله قلبی در افراد شود.

در پی انتشار این فیلم و اعتراض مردمی، دولت منطقه شرق تایهانگ در بیانیه ای به طور رسمی عذر خواهی کرده است. وی در این باره توضیح می دهد که ترک برداشتن شیشه تنها اثری گردشگری است تا مردم را به بازدید از پل تحریک کند. در حالی که مسئولان می گویند ” متاسف اند که مردم ترسیده اند” ، اما قصد ندارند که این پنل های تصویری را جایگزین کنند؛ چرا که آنها امیدوارند مردم به آن علاقه مند شوند و برای تجربه مجدد بازگردند.

 

 

در سال ۲۰۱۵، پل شیشه ای Zhangjiajie در Henan ترک برداشت و پس از ایجاد وحشت عمومی بسته شد. پس از تعمیر پل، صاحبان پل Zhangjiajie، دوره های تبلیغاتی متعددی را به منظور ایجاد اطمینان خاطر از ایمنی ساختاری آن و تست استقامت پل برگزار کردند. این تبلیغات رسانه ای عجیب، شامل عبور وسیله نقلیه SUV بزرگی روی پل و ضربه زدن به پنل های شیشه ای آن با چکش، برای نمایش استحکام آن بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا