معرفی اپ

تست پیام رسان هوشمند گوگل؛ Google Allo به میدان رقابت آمد

دانلود گوگل الو

گوگل پیش از این در رویداد Google I/O خبر از رونمایی اپ های Allo و Duo داده بود، پیش از این در نت نوشت برایتان از رونمایی Google Duo گفتیم و این اپ را شرح دادیم، گوگل Duo یک ابزار ساده و تمام و کمال است برای یک مکالمه تصویری دلچسب، اکنون نوبت به Google Allo رسیده و گوگل با معرفی این اپ قدم خودش را برای ورود به عرصه ابزار های گفتگوی هوشمند و فهمیده محکم برداشته است.

۰

روز گذشته در تمامی رسانه های انگلیسی زبان دنیا که پیرامون فناوری و تکنولوژی می نوشتند اخبار متنوعی از آخرین اپ معرفی شده از سوی گوگل به گوشی می رسید، Googel Allo. این اپ که دیروز در سرتاسر دنیا در معرض استفاده همگان قرار گرفت یک مسنجر یا ابزار گفتگو ست که به صورت آنلاین می توان یک دستیار همه کاره برای شما هم باشد!

متاسفانه بلافاصله بعد از اقدام جهت دانلود این اپ متوجه شدیم که امکان دانلود این اپ برای ایرانی ها و ip ایران نیست، با هر دردسری بود این اپ را دانلود کردیم و در ادامه با شما هستیم با جزییاتی که شاید برای شما جالب باشد.

گوگل پیش از این در رویداد Google I/O خبر از رونمایی اپ های Allo و Duo داده بود، پیش از این در نت نوشت برایتان از رونمایی Google Duo گفتیم و این اپ را شرح دادیم، گوگل Duo یک ابزار ساده و تمام و کمال است برای یک مکالمه تصویری دلچسب، اکنون نوبت به Google Allo رسیده و گوگل با معرفی این اپ قدم خودش را برای ورود به عرصه ابزار های گفتگوی هوشمند و فهمیده محکم برداشته است.

Google Allo یک مسنجر فهمیده !!!

درست متوجه شدید، این ابزار گفتگو می خواهد کمی با دیگر ابزار ها متفاوت باشد، وجه تمایز Allo نسبت به سایرین در حال حاضر البته وجود ابزاری به نام Google Assist است! این ابزار به شما امکان برقراری ارتباط و مکالمه آسان با گوگل را خواهد داد! مثلا خیلی آسان می توانید از هوای امروز بپرسید و آخرین اخبار راجع به وضعیت آب و هوای امروز را بخوانید!

البته مشکلات و توانایی های این اپ کمی دست و پا گیر است، علی الخصوص برای ایرانی ها! به پیام زیر دقت کنید!

گوگل الو

اگر با قابلیت خطاب کردن با @ در تلگرام آشنا باشید، می دانید که مثلا با تایپ ali@ می توانید در یک گفتگو یک یا چند نفره شخص یا رباتی با نام ali را فراخوان کنید، این امکان از خیلی وقت پیش در شبکه های اجتماعی مثل توییتر لحاظ شده بود اما خب با تلگرام در میان ایرانی ها هم همه گیر شد، اکنون به آسانی در هر مکالمه ای که باشید با نوشتن Google@ می توانید هر سوالی داشتید را از گوگل پرسیده و جوابش را  چه در یوتیوب باشد و چه در سایر صفحات وب، فراخوان کنید.

یک شروع خوب برای Allo

بدون شک باید برنامه ریزی ها برای کمپانی بزرگی مثل گوگل با سایرین متفاوت باشد، گوگل گویی برنامه و پلتفرم برقراری ارتباط با این اپ را از مدتها پیش برنامه ریزی کرده، جالب است بدانید که نیازی نیست که شخص مقابل شما هم از اپ Allo برای مشاهده پیام شما استفاده کند، تنها کافی است سیستم عامل اندروید روی دستگاهش داشته باشد و به اینترنت متصل باشد.

پیام شما برای افرادی که Allo را نصب ندارند به صورت اعلان در نوار اعلان های بالای صفحه نمایش داده می شود و در نهایت به شخص پیشنهاد می شود سریعا اپ Allo را نصب کرده و از امکانات این اپ استفاده کند.

مسیر پیش رو Allo

مسلما ابزار های این ابزار گفتگو به همینجا و دارا بودن یک کنسول برای برقراری ارتباط مستقیم با گوگل ختم نخواهد شد و بزودی و بدون شک شاهد جایگاهی قدرتمند برای روبات ها و یا شاید کانال های ارتباطی در این اپ باشیم. گفتنی است که گوگل با هدف بهنیه کردن ارتباطش با کاربران در شرایط کنونی همه کاری انجام خواهد داد و متاسفانه اکنون از سهم مسنجر های بازار و دانه درشت هایی نظیر واتساپ، Messenger و تلگرام سهمی ندارد!

allo-final-w782

در Allo همه چیز خوب است!

خلی عادی است که از یک اپ گفتگوی آنلاین توقع داشته باشیم که به آسانی توانایی استفاده از استیکر ها و شکلک ها و پیام های صوتی را فراهم آورد، این مهم در Allo هم لحاظ شده و شاهد این نکته هستیم که کاربر به آسانی در محیط ساده و سبک این اپ می تواند از تمامی ابزار های مرسوم موجود در مسنجر ها استفاده کند.

دانلود Allo

اگر تمایل به استفاده از Allo دارید، پیشنهاد می کنیم آن را از  Google Play یا iTunes دانلود و نصب کنید

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا