تلفن همراه

گزارش خرابی آیفون ۸ تا کی ادامه خواهد داشت؟! اپل پیگیر رفع مشکل است!

آیفون 8
۰

این گونه به نظر میرسد که اپل با باتری های آیفون ۸ به مشکل بزرگی بر خورده است، اما این که مشکلات این باتری از کجا سرچشمه میگیرد، هنوز به طور دقیقی مشخص نیست.

در طول هفته گذشته، گزارش های مختلفی از iPhone 8 Plus منتشر شد که باتری گوشی پس از رسیدن به دست مشتری یا چند روز پس از خریداری، متورم شده و سبب بالا آمدن جلوی گوشی شده است. البته تا کنون خبری مبنی بر آتش سوزی این گوشی های آیفون منتشر نشده است.

در پی رخ دادن این اتفاقات، اپل یک بیانیه کوتاه را منتشر کرد و گفت: “ما از مشکلات پیش آمده مطلع هستیم و در صدد حل آن میباشیم.”

آیفون 8

آیفون ۸

اولین گزارش در این باره از تایوان منتشر شد. جایی که یک خانم ادعا میکرد چند روز پس از خریداری، زمانی که گوشی را به شارژ زده است، با صحنه متورم شدن جلو گوشی رو به رو شده است.

پس از آن شخصی در ژاپن، عکس هایی را در تویتتر منتشر کرد و اعلام کرد که گوشی در حالی به دست او رسیده است که جلوی آن متورم بوده است!

پس از آن نیز مواردی مشابه در چین، کانادا و یونان گزارش شد.

آیفون 8

آیفون ۸

به نظر میرسد که تنها شش مورد از این قبیل موارد به صورت رسمی گزارش شده و البته احتمال وجود موارد دیگر که گزارش نشده اند نیز وجود دارد.

با توجه به میلیون ها گوشی اپل که تا کنون به فروش رسیده اند، به نظر میرسد که این موضوع بسیار کوچک باشد.

اما با توجه به شکست مفتضحانه سامسونگ با نوت ۷ در سال گذشته و اینکه دلیل انفجارهای نوت ۷ نیز باتری بود، این موضوع کمی ما را نگران میکند.

اگرچه موارد گزارش شده تنها تعداد محدودی هستند، اما یافتن دلیلی قانع کننده برای توضیح این اتفاق، مسئله ای بسیار حیاتی است.

نوت 7

نوت ۷

طبق گفته Sam Jaffe یکی از تحلیلگران باتری: “اپل در حال حاضر در شرایطی بحرانی قرار دارد. اما از آنجا که تنها تعداد کمی از این مشکل گزارش شده است، احتمال اینکه شاهد انفجار آیفون ۸ باشیم، بسیار اندک است. همچنین در نوت ۷ نیز که شاهد گزارش مشکلاتی زیاد از باتری بودیم، تنها تعداد اندکی انفجار گزارش شد.”

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا