تلفن همراه

چرا Galaxy Note 7 هنوز هم ارزش منتظر ماندن و خرید دارد ؟

مسلما یک آدم با گذشت با ملاحظه و اهل ریسک و ولخرج می تواند بی خیال خرید قبلی اش شده و برود نسخه تصحیح شده را دوباره بخرد!

اما شاید باور نکنید، اما ما همچنان نوت ۷ را یک گوشی خوب برای خرید می دانیم، دو دلیل عمده برای این ادعا وجود دارد، که با شما به بررسی آنها می پردازیم:

۰

حتما در جریان اتفاقات و تمام حواشی رخ داده راجع به نوت ۷ هستید، تا پیش از این با شما به بررسی تمام عیار از نوت ۷ و بررسی دلیل انفجار Galaxy Note 7 در نت نوشت پرداختیم. سری نوت از اولین فبلت های وارد شده به بازار بوده که با خوش اقبالی تمام توانسته دل بسیاری از کاربران و گوشی باز ها را بدست بیاورد!

چند روز پیش در صفحه اینستاگرام یک پزشک، به قلم دکتر علیرضا مجیدی برداشت جالبی از ارائه نسخه جدید با باتری جدید و مشکلات پیش رو برای نوت ۷ دیدم که پیشنهاد می کنم شما هم بخوانید :

دقیقا با دکتر محیدی موافق هستم، مسلما یک آدم با گذشت با ملاحظه و اهل ریسک و ولخرج می تواند بی خیال خرید قبلی اش شده و برود نسخه تصحیح شده را دوباره بخرد!

اما شاید باور نکنید، اما ما همچنان نوت ۷ را یک گوشی خوب برای خرید می دانیم، دو دلیل عمده برای این ادعا وجود دارد، که با شما به بررسی آنها می پردازیم:

۱ . گلکسی نوت ۷ یک چاقوی چندکاره سوئیسی است در میان تلفن های هوشمند!

به نظر ما فارغ از بحث انفجار باتری و تمام مشکلاتی که باعث جمع آوری و فراخوانی این کوشی در سرتاسر جهان شده این گوشی یک همه کاره ی تمام عیار است، به قولی با هر سازی برای شما می رقصد!

TouchWiz هر چقدر هم که بد باشد، امکانات و توانایی هایش بسیار بیشتر از نمونه های دیگر بوده و در مقابل اینترفیس iOS از اپل هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد، دوربین نوت ۷ یک شاهکار است که جواب های مورد نیاز را در Galaxy S7 داده است!

شارژ سریع و امکان استفاده از شارژر بیسیم، قلم هم کاره که تماما می تواند استفاده از تلفن همراه را برای شما دگرگون کند، گواهینامه IP68 که خیال شما را بابت نفوذ آب و گردو غبار به بدنه گوشی راحت خواهد کرد، اسکنر عنبیه و … همه و همه و بسیاری از موارد دیگر نشان از این دارد که تنها نکته منفی برای تسلط این گوشی بر بازار یک بدشانسی بوده است!

androidpit-samsung-galaxy-note-7-review-7577-w782

۲ . قیمت مناسب، آرامش بعد از طوفان!

در ابتدای معرفی نوت ۷ بسیاری از مخاطب ها از قیمت بالای این گوشی ناراضی بودند، عدم رضایت انها البته با حجم بالای توانایی ها و امکانات این گوشی قابل قبول به نظر می رسید. حتما به یاد دارید که پیش از این هم این رخداد برای آیفون ۴ افتاده بود، همین اتفاق راجع به آیفون ۴ باعث رونمایی زودهنگام آیفون ۴S شد که در نهایت به قیمت پایین تر این دستگاه منجر شد. در مورد وضعیت نوت ۷ همانظور که پیش از این گفتیم، همه جریان ها و انفجار به نفع رقیبی چون iPhone 7 منجر شد و طبق پیش بینی ها فروش خوبی برای iPhone 7 Plus رقم زده است.

به احتمال بسیار زیاد در ادامه مسیر و رفع مشکل نوت ۷ باید شاهد کاهش قیمت این دستگاه باشیم، البته با این دیدگاه که فراخوانی محصولات آسیب دیده هزینه هنگفت چند میلیاردی را بر دوش این کمپانی انداخته شاید کمی توقع زیادی باشد اما خب، قیمت پایین در مقابل امکانات بالا خواهد تواننست دوباره این گوشی و سری نوت را به صحنه رقابت بازگرداند!

نظر شما چیست؟

به نظر شما آیا خرید نوت ۷ هنوز هم به صرفه است؟

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    محمد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ at ۱۸:۰۴

    حتی اگه گوشی نوت ۷ حکم بمب اتم رو داشته باشه میخرم.چون ارزشش رو داره.چون پولی که میدم دارم کاملللل ازش استفاده میکنم.تنها یه مشکل باتری داره که اونم حل میشه.اگه این مشکل پیش نمیومد بازار موبال رو میترکوند و کسی طرف آیفون ۷ هم نمیرفت.

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا