تلفن همراه

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole ؛ با تکنولوژی گوشی‌های انعطاف پذیر آشنا شوید!

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole نمونه ایست که در این مطلب با شما به بررسی آن خواهیم پرداخت ساخت و پرداخته شرکت Royole بوده و از پروتتایپ هایی است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

۰

مدتهاست بازار تلفن های همراه آنچنان هیجان انگیز نیست و تولید کنندگانی مثل سامسونگ، اپل، LG و … تنها بر تمام صفحه کردن نمایشگر ها در محصولاتشان تمرکز کرده اند! شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هنوز هم تولید کنندگانی هستند که با تمرکز بر روی تلفن های همراه انعطاف پذیر تمرکز کرده و در حال تولید نمونه های آزمایشی هستند تا بزودی بتوانند آنها را به مرحله تولید برسانند. گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole نمونه ایست که در این مطلب با شما به بررسی آن خواهیم پرداخت ساخت و پرداخته شرکت Royole بوده و از پروتتایپ هایی است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بررسی LG V30 ، بازگشت سری V با طراحی خیره کننده!

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

این تلفن همراه که گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole به صورت نمونه طراحی شده هنوز در مراحل ابتدایی است و در زیر صفحه نمایش آن المان کاربردی و قابل استفاده وجود ندارد و در نمایشگاه IFA تنها امکان مشاهده نمونه آزمایشی از این دستگاه که تنها به طراحی ظاهری آن پرداخته شده است اکتفا شده است. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است می توان به آسانی این تلفن همراه را دور مچ دست به صورت گرد شده محکم بست. این المان می تواند حمل این دستگاه را بسیار ساده تر از دستگاه های کنونی کند.

بیشتر بخوانید: مروری بر مشخصات Mi Mix 2 ؛ پرچمدار زیبا و بدون حاشیه شیائومی به نسخه دوم رسید!

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

از مزایای یک تلفن همراه قابل انعطاف این است که دیگر نیازی به ساعت هوشمند نخواهید داشت و تمام کارهایی که از یک ساعت هوشمند توقع دارید توسط این تلفن همراه حتی با توانمندی بیشتر قابل انجام خواهد بود.

از سختی های طراحی و پیاده سازی قابل انعطاف تنها نباید درگیر صفحه نمایش آن باشیم، در قدم های بعدی باتری، صفحه برد اصلی، پردازنده، حافظه ها و تمامی سنسور های تعبیه شده در دستگاه باید قابلیت طراحی انعطاف پذیر را دارا بوده و در سیکل طراحی المان های متفاوتی را پاسخگو باشند. باید بدانید که Royole با ایده جالبش در طراحی قسمت پشت دستگاه به خوبی توانسته از پس تمامی این موانع در بیایید و شاهد یک اتفاق قابل اعتناء و ارزشمند در طراحی این دستگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: بررسی Mi Note 3 ؛ برادر بزرگتر برای شیائومی Mi 6 با پردازنده‌ای متفاوت

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

مدیری عامل این Royole اعتقاد دارد که تمامی مشکلات پیش روی طراحی قابل انعطاف را در چالش طراحی این تلفن همراه پشت سر گذاشته و اکنون طراحی انها قابلیت تولید و توسعه بهتر به صورت عمومی و قابل استفاده را دارا می باشد.

مدیرعامل Royole اعتقاد دارد که یکی از مهمترین مراحل که پیش پای ورود به بازار این دستگاه خواهد بود طراحی اختصاصی رابط کاربری این تلفن انعطاف پذیر است. طراحی نرم افزار های خاص که بتوانند با قابلیت خمودگی این دستگاه بهتر و بیشتر نیاز های کاربران را مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی Mi A1 ؛ آیفون ۷ به سبک چینی ها و البته با قیمت مناسب!

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

گوشی انعطاف پذیر hybrid Royole

به عقیده ما در نت‌نوشت تلفن همراه hybrid Royole با ایده عالی و طراحی جالبش می تواند نقش بسزایی در آینده تلفن همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه نوکیا ۸ و آیفون ۷ ، آیا پرچمدار نوکیا در مقابل آیفون حرفی برای گفتن دارد؟

بیشتر بخوانید: بررسی دوربین نوکیا ۸ ؛ قابلیت Bothie چه مقدار به کار خواهد آمد؟!

بیشتر بخوانید: بررسی Moto X4 ، میان‌رده ای قدرتمند با ویژگی‌هایی قابل توجه!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا