تلفن همراه

بررسی Aquos S2 پرچمدار جدید شارپ، نیمی iPhone 8 و نیمی Essential

Aquos S2

پاسخ این سوال که چرا شارپ همچنان در ارتباط با تولید تلفن های همراه فعالیت می کند بسیار دشوار است. اما جالب است بدانید که این کمپانی ژاپنی پس از تولید تلفن همراه با بدنه شفاف و حتی گوشی بدون لبه این بار در اقدامی جالب یک گوشی تلفن تلفیقی را طراحی کرده که بدون شک شما را هم یاد گوشی Essential و هم iPhone 8 خواهد انداخت!

۰

پاسخ این سوال که چرا شارپ همچنان در ارتباط با تولید تلفن های همراه فعالیت می کند بسیار دشوار است. اما جالب است بدانید که این کمپانی ژاپنی پس از تولید تلفن همراه با بدنه شفاف و حتی گوشی بدون لبه این بار در اقدامی جالب یک گوشی تلفن تلفیقی با نام Aquos S2 را طراحی کرده که بدون شک شما را هم یاد گوشی Essential و هم iPhone 8 خواهد انداخت!

بررسی Aquos S2

این گوشی تازه وارد Aquos S2 نام دارد و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۲K بوده و این صفحه نمایش در لبه های بالایی و کناری به صورت کامل سطح روبروی کاربر را پوشش می دهد. صفحه مقابل شما بدون شک در لحظه شما را به یاد Essential Phone خواهد انداخت!

بیشتر بخوانید: مقایسه Moto Z2 Force با Galaxy S8 ؛ پیروزی از آن کیست؟

همانطور که میدانید در نسل جدید پرچمداران ارائه شده به بازار شاهد گوشه های صفحه نمایش گرد هستیم که گویا در حال جایگزین شدن با گوشه های ۹۰ درجه هستند! اما در Aquos S2  اتفاق جالبی توسط شارپ رقم خورده است و شاهد گوشه های بریده شده برای صفحه نمایش در قسم بالا هستیم.

همین گوشه های زاویه دار باعث شده در نگاه اول این گوشی کمی عجیب و غریب به چشم بیاید و گویا علت شارپ برای پیاده سازی چنین صفحه نمایشی مقاومت بیشتر صفحه نمایش در مقابل شکست می باشد.

بیشتر بخوانید: سنسور های موبایل خود را بشناسید؛ چه هستند و چگونه کار میکنند؟

Aquos S2

در قسمت پشتی Aquos S2 اتفاقها کمی عجیب تر است و بدون شک باز هم شما را یاد قسمت پشتی iPhone 8 خواهد انداخت. ترکیب چینش دوربین ها دو لنزه با  f/1.75 درست شبیه تصاویری است که اکنون از آیفون ۸ در اختیار داریم.

نکته مهم اینکه این گوشی بر خلاف دو گوشی Essential و iPhone 8 پرچمدار نیست و یک میان رده است! و در دو مدل  “standard edition” دارای پردازنده Snapdragon 630 همراه با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه و “high edition” با پردازنده Snapdragon 660 همراه با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: Moto Z2 Force یک ماژولار قدرتمند و دوست‌داشتنی!

Aquos S2

Aquos S2

هر دو مدل باتری ۳,۰۲۰mAh داشته و از سنسور اثر انگشت و اندروید نوقا بهره می برند. این گوشی اکنون تنها در چین توزیع خواهد شد و قیمت آن ۳۷۳ دلار می باشد!

بیشتر بخوانید: بررسی iOS 11 ؛ آیفون پس از بروزرسانی این امکانات را همراه خواهند داشت!

بیشتر بخوانید: گوشی تاشوی Leader 8 از سامسونگ ، نسلی که ادامه دارد …

بیشتر بخوانید: ZenFone AR پرچمدار جدید ASUS؛ جابجایی استاندارد‌ها با توسط ایسوس

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا