تلفن همراه

گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید ! SatSleeve مشکل شما را حل خواهد کرد!

گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید

یکی از دغدغه های اصلی ماجراجویان و طبیعت گردان مشکل عدم آنتن دهی گوشی های هوشمندشان درصورت نیاز و یا بروز مشکلات می باشد. اکنون می توانید گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید. تا پایان با نت نوشت همراه باشید. به کمک فناوری SatSleeve با استفاده از دستگاه آیفون یا اندروید خود بدون توجه به این که شما در کجای جهان هستید هرگز تماس های خود را از دست نخواهید داد. این فوق العاده است که پوشش تلفن همراه حتی در قله ی اورست نیز وجود داشته باشد، اما درحالی که هنوز عدم دسترسی به شبکه های محلی در برخی مناطق شهری وجود دارد.

۵+

یکی از دغدغه های اصلی ماجراجویان و طبیعت گردان مشکل عدم آنتن دهی گوشی های هوشمندشان درصورت نیاز و یا بروز مشکلات می باشد. اکنون می توانید گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید . تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید !

به کمک فناوری SatSleeve با استفاده از دستگاه آیفون یا اندروید خود بدون توجه به این که شما در کجای جهان هستید هرگز تماس های خود را از دست نخواهید داد. این فوق العاده است که پوشش تلفن همراه حتی در قله ی اورست نیز وجود داشته باشد، اما در حالی که هنوز عدم دسترسی به شبکه های محلی در برخی مناطق شهری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: گوشی نوکیا ۳۳۱۰ ۴G همراه با Wi-Fi، و استحکام معروف نوکیا در چین عرضه شد!

با SatSleeve، گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید!!

دسترسی به همه امکانات تلفن همراه در هر نقطه از جهان به کمک SatSleeve

داشتن یک تلفن ماهواره ای، راهی تضمین شده برای دریافت پوشش تلفن همراه در هر نقطه از جهان است، بله، درست است، شما دیگر نیازی به یک تلفن ماهواره ای اختصاصی ندارید. آنچه شما نیاز دارید گجت جدید شرکت Thuraya با نام SatSleeve است تا بتوانید گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی ردمی نوت ۵ پرو از شیائومی، مسیر رو به جلوی چینی‌های با کیفیت!

در این روش شما تنها کافی است گوشی خود را در داخل این کاور هوشمند قرار دهید. تبریک می گویم، شما یک تلفن ماهواره ای دارید.

 

علاوه بر ارائه پشتیبانی برای تماس ها و پیام های کوتاه، SatSleeves همچنین دارای ویژگی های فوق العاده ای نظیر تبادل داده های ماهواره ای برای ایمیل، پیام های فوری، مرور وب و غیره است.

البته این ویژگی ها برای شما بدون هزینه نمی باشد (گاهی تا چندین دلار در دقیقه، بسته به جایی که می خواهید از گوشی خود استفاده کنید). اما برای زمانی که حتما نیاز است، تماسی بگیرید یا پیامی ارسال کنید، هیچ چیز نمی تواند به پای تلفن ماهواره ای برسد.

بیشتر بخوانید: همه چیز راجع به Galaxy X گوشی خمیده سامسونگ؛ شایعات متناقض و البته هیجان انگیز!

با SatSleeve، گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید!!

گوشی سامسونگ در کاور آداپتور ماهواره ای SatSleeve

تاکنون SatSleeve در سه پلت فرم عرضه شده است:

SatSleeve  برای سری  iPhone: این آداپتور برای سری آیفون می باشد که شامل آیفون ۴ / ۴s و آیفون ۵ / ۵s و آیفون ۶ / ۶S و از سرویس Thuraya  استفاده می کند

SatSleeve for Android: این آداپتور برای سری سامسونگ می باشد که شامل سامسونگ Galaxy S3 و Galaxy S4 و S5 Galaxy  و از سرویس Thuraya  استفاده می کند.

+SatSleeve: یک Sleeve جهانی که با انواع آیفون ها و دستگاه های آندروید سازگار است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی DOOGEE BL12000 با بزرگترین باتری جهان ؛ انقلابی در عرصه اسمارت فون ها!!

نسخه Hotspot نیز وجود دارد که چیزی بیش از یک هاب تلفن ماهواره ای روی میزی است، در مقایسه با یک Sleeve که بر روی گوشی هوشمند نصب می شود.

SatSleeve همچنین دارای یک باتری قابل شارژ است که می تواند طول عمر گوشی هوشمند تان را افزایش دهد. شارژر سلول خورشیدی اختیاری برای آن دسته از ماجراجویی هایی است که شما را از یک پریز برق دور می کند.

با SatSleeve، گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید!!

محدوده آنتن دهی SatSleeve

یکی از محاسن دیگر +SatSleeve علی رغم اینکه گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید این است که حتی بدون گوشی هم می توانید برای کمک گرفتن با SOS تماس بگیرید و در مدل آیفونی آن یک دکمه اورژانسی وجود دارد که بدون گوشی هم می توانید به یک شماره از قبل تعیین شده تماس حاصل نمایید.

SatSleeve با قیمت حدود ۴۹۹ دلار راه حل ارزان قیمتی نمی باشد اما اگر به ماجراجویی در طبیعت علاقه مندید یا به دلایل کاری به پوشش شبکه ای مداوم نیاز دارید این محصول به خوبی می تواند نیاز هایتان را تامین کند.

بیشتر بخوانید: آنچه که از گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۸ انتظار داریم!

بیشتر بخوانید: مقایسه Redmi Note 5 و Redmi Note 5 Pro با Redmi Note 4 برادران بزرگ شیائومی!

منبع: zdnet

 

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    اهورا بهادرانی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ at ۲:۰۲

    منظورم نمایش نقطه یا جایگاه مستقر شذه هر ماهواره ای که اطراف زمین هست ، در گوشی نمایش داده شود ،منظورم این بود

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا