معرفی اپ

یک راه‌حل ساده برای مراقبت از کودکان در برابر محتوای نامناسب؛ کمربند ایمنی فرزندان شما در استفاده از تلفن همراه

این برنامه از تکنولوژی تشخیص تصویر، برای بهبود ایمنی کودک به صورت آنلاین استفاده می کند

این برنامه از تکنولوژی تشخیص تصویر، برای بهبود ایمنی کودک به صورت آنلاین استفاده می کند. و هر بار که فرزندان در هر برنامه یا رسانه ی اجتماعی، تصویری با محتوای نامناسب مشاهده یا دریافت کنند، به والدین اطلاع می دهد.

۲+

طی این مطلب برنامه جدیدی را معرفی می کنیم که به شما اجازه می دهد تا محتوای دریافتی و یا ارسالی گوشی فرزندتان را نظارت کنید. یک راه حل برای مراقبت از کودکان بدون اینکه باعث ناراحتی آنها شوید.

گالری گاردین (GG) یک برنامه ایجاد شده توسط فن آوری YIPO است که  یک انقلاب در زمینه مراقبت از فرزندان بشمار می آید.

(Gallery Guardian (GG

(Gallery Guardian (GG

این برنامه از تکنولوژی تشخیص تصویر، برای بهبود ایمنی کودک به صورت آنلاین استفاده می کند. و هر بار که فرزندان در هر برنامه یا رسانه ی اجتماعی، تصویری با محتوای نامناسب مشاهده یا دریافت کنند، به والدین اطلاع می دهد.

جهت اعمال این سیستم کافی است گوشی والدین و کودک این برنامه را نصب داشته و باهم جفت (pair) شده باشند.

طبق گفته سایت  Digital Trends، در این برنامه یک خلاء وجود دارد که نشان می دهد پردازش تصویر در خود گوشی فرد انجام نمی شود، زیرا این امر موجب تخلیه زود هنگام باتری و افزایش فشار بیش از حد بر روی پردازنده تلفن می شود.اگر چه مدیر عامل شرکت Skowronski می گوید آنها به دنبال راهی برای قرار دادن این قابلیت به صورت محلی (locally) در گوشی هستند.

با استفاده از این فناوری جدید، ردیابی آنچه که در صفحه نمایش کودکان اتفاق می افتد آسان است. قرار گرفتن در معرض محتوای نامناسب برای دختران و پسران نوجوان به راحتی امکان پذیر شده و برای والدین بررسی این موضوع بسیار پیچیده  و گیج کننده شده است. مگر اینکه آنها بخواهند گوشی فرزندان خود را بر دارند و آن را چک کنند!!!

Daniel Skowronski، موسس و مدیر عامل شرکت فناوری YIPO، توضیح می دهد: “رسانه های اجتماعی چالش های جدیدی را برای والدین ایجاد کرده اند، اما راه حل جاسوسی کردن از تلفن همراه کودکان نیست. با نرم افزار Gallery Guardian، والدین می توانند ضمن احترام گذاشتن به حریم خصوصی فرزندان، از عزیزان خود محافظت کنند. ”

گرچه اینکار ممکن است به گونه ایی افراطی به نظر برسد، اما کاملا ضروری است.

براساس گزارش Pew Research،

تقریبا ۱٫۲ میلیون نوجوانان از طریق پیام های متنی محتوای جنسی و یا تقریبا جنسی را به شخص دیگری ارسال کرده اند، در این گزارش ۱۱ درصد از دختران نوجوان ۱۳ تا ۱۶ ساله با ارسال یا دریافت پیام های صریح جنسی مرتبط شده اند.

که مسلما این آمار برای هر پدر و مادری نگران کننده است.

 

Gallery Guardian یک برنامه مناسب است که امکان استفاده از اینترنت سالم را برای کودکان فراهم میکند.

 

اما چند نفر از نوجوانان موافق نصب همچین برنامه هایی بر روی تلفن خود هستند؟

برای دانلود اپ Gallery Guardian از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا