علمی

۲۱ عکس واقعی وحشتناک که توسط دوربین های مدار بسته گرفته شده است!

واقعی وحشتناک
۱۶+

دوربین های مدار بسته خاصی به نام Trail Cam برای نصب در جنگل ها و محیط های طبیعی طراحی شده اند. این دوربین ها شرایط را برای شما فراهم میکنند که بدون اینکه به حیوان ها نزدیک شده و آنها را بترسانید تصاویر عجیب و واقعی را از آنها ثبت نمایید. در ادامه به ۲۱ عکس خارق العاده ای که توسط این دوربین ها ثبت شده اند و از رفتار حیوانات تا تصاویری شیطانی در شب را شامل میشوند به شما نشان خواهیم داد. این تصاویر در اینترنت با عنوان واقعی ثبت شده و بار ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند!

واقعی و وحشتناک!

۱-هیچ کس دوست ندارد اتفاق بدی برای دوستان نزدیکش بیفتد، چه بسیار افرادی که حیوانات خانگیشان را بیشتر از هر چیز در دنیا دوست دارند. در عکس زیر تصویر گربه ای را میبینید که توسط جغدی شکار شده است، تنها واژه ای که برای توصیف چشمان این جغد میشود به کار برد واژه ی “شیطانی” است.

عکس وحشتناک

۲-کودکی که از ترس این گوزن مثل چوبی در جای خودش خشک شده است.

این کودک کیست و آن موقع شب آنجا چه کار میکند؟

عکس وحشتناک

۳-بسیاری از مردم اعتقاد دارند که مخلوقات شبه انسانی مانند عکس زیر بخشی از داستان های مربوط به هالووین است و عده ی دیگر میگویند که این عکس تنها یک عکس ساختگی برای ترساندن مردم است.

عکس وحشتناک

۴-تصور کنید جای این موجود کوچک بودید و شبی سرگردان و گرسنه در جنگل، به تعدادی سیب برمیخوردید، حتماً میگفتید: امروز، روز شانس من است. اما چیزی که انتظارش را نمیبردید پرنده ی گرسنه ای بود که برای شکار کردن شما از پشت در حال نزدیک شدن به شما بود.

عکس وحشتناک

۵-اگر تنها با عکس یک گوزن مواجه بودیم چندان ترسناک نبود، اما موضوع جایی ترسناک میشود که بدانیم شخصی همچون روح پشت بوته ها در حال فریاد کشیدن است.

عکس وحشتناک

۶-چه اتفاقی برای این گوزن افتاده است؟ به نظر میرسد که با گوزن دیگری مبارزه کرده که اینگونه غرق در خون است. هر چند که به اندازه ی دیگر عکس ها ترسناک نیست.

عکس وحشتناک

۷-در سمت چپ آهویی معمولی را میبینیم، اما چیزی که معمولی به نظر نمیرسد موجودی وحشتناک در سمت راست تصویر است که در حال دویدن به دنبال آهوست. این موجود بالدار اژدهاست یا اینکه شیطانی کوچک؟

عکس وحشتناک

۸-قبلاً هم شاهد این عکس در فضای مجازی بوده ایم و بسیاری از افراد به دید یک تصویر ساختگی به آن نگاه کرده اند. اما نکته ای که در هنگام تمرکز بر روی این موجود متوجه نشده اند، این است که به نظر این موجود شیطانی شخصی را کشته است.

عکس وحشتناک

۹-این شخص ترسناک با لباس سفید بلندش، کسی است که هرگز دوست ندارید هنگامی که در کوچه در حال قدم زدن هستید با آن رو به رو شوید.

عکس وحشتناک

۱۰-این موجود چه چیزی میتواند باشد؟ به نظر میرسد سر این موجود شبیه به انسان است. اما بر روی چهارپای لاغر خود ایستاده است.

عکس وحشتناک

۱۱-این جانور بزرگ در عکس چیست؟ میمون است یا خرس یا که موجود دیگری؟ بیشتر از همه به نظر میرسد که خرس باشد اما چرا به این شکل است خود موضوع مهمی است.

عکس وحشتناک

۱۲-واکنش شما هنگامی که یک کودک را با همچین چشمانی در شب میبینید چیست؟

عکس وحشتناک

۱۳-به نظر که اشخاص زیر در حال انجام نوعی مراسم شیطانی هستند. فکر نکنم دلتان بخواهد در این شب شیطانی در جمعشان حاضر باشید.

عکس وحشتناک

۱۴-شکی نیست که در عکس زیر با یک انسان مواجه هستیم ولی نه آن دسته از انسانهایی که وقتی سر در گم در جنگل پیش میروید تمایل داشته باشید با آن ملاقات کنید.

عکس وحشتناک

۱۵-اشتباه نکنید: این یک عکس ترسناک است و چیزی که عکس را ترسناکتر میکند این است که بدانیم این روح سرگردان غمگین است و شاید برای رفع این ناراحتی از شما استفاده بکند!

عکس وحشتناک

۱۶-چه چیز میتواند ترسناکتر از یک روح سرگردان در جنگل باشد؟ شاید فکرش را نکنید اما یک دلقک که در حال مسخره بازی در وسط جنگل است میتواند حتی ترسناکتر از یک روح باشد.

عکس وحشتناک

۱۷-این موجود سفیدپوش در یک منطقه ی جنگلی چه کار میکند؟ دقیقاً معلوم نیست این چه موجودی است، اما هر چه که هست نباید در این مکان شاهد حضورش باشیم.

عکس وحشتناک

۱۸-این عکس قطعاً برای طرفداران سریال Stranger Things میتواند جذاب باشد. این شخص شبیه به شخصیت همان دختری در سریال است که مجبور شد بخشی از آزمایش های یک سازمان سری برای انجام کارهای وحشتناک باشد.

عکس وحشتناک

۱۹-کمی سخت است که بدانیم چه اتفاقی در عکس زیر در حال انجام است. به نظر پسر بچه ای است که تیر و کمان به دست گرفته است یا شاید هم برخلاف تصور ما یک هیولای واقعی است.

عکس وحشتناک

۲۰-اگر از هر کس که فیلم پارک ژوراسیک را دیده باشد بپرسید ترسناک ترین صحنه ی فیلم کدام است، به صحنه ای که دایناسوری مانند عکس زیر شروع به تیکه پاره کردن بچه ها میکند اشاره خواهد کرد. واکنش شما هنگام رو به رو شدن با این دایناسور چیست؟ (درست است که دایناسورها منقرض شده اند اما هنوز…)

عکس وحشتناک

۲۱-در آخر این ترسناک ترین چیزی است که در جنگل میتوانید با آن مواجه شوید و قطعاً در آن لحظه مرگ خود را تصور خواهید کرد.

عکس وحشتناک

۱۸ دیدگاه

18 دیدگاه

  1. Avatar

    بینام

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ at ۷:۲۴

    از کی در جنگل دوربین مدار بسته میذارن؟

    ۶۴+
    • Avatar

      نیشام

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۸:۴۵

      ??????????????

      ۱۴+
  2. Avatar

    نیما

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۹:۴۰

    ۶مین عکس میگین اژدها یا یه موجود شیطانی آنجا هست …
    من که نمیبینم ،، کجاست؟

    ۱۷+
  3. Avatar

    ثریا

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ at ۳:۲۵

    درهمانجا بیشتر بنگر شاید دیدی اش

    ۱۵+
  4. Avatar

    Parsa

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ at ۲:۱۴

    اون دلقکه الکیه ها

    ۳۴+
    • Avatar

      یزدان

      ۵ دی ۱۳۹۹ at ۲۰:۵۲

      صد درصد چون دست هاش دست انسان ول بفیش احتمالا واقعی باشن

      ۱۲+
    • Avatar

      کسری

      ۲۱ دی ۱۴۰۱ at ۱۵:۴۹

      عکس دلقکه الکی هست

      ۳+
    • Avatar

      ...

      ۳ تیر ۱۴۰۲ at ۲۰:۵۰

      فک کنم دلقکه آدمه

      ۰
  5. Avatar

    سوزان

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ at ۱۹:۰۷

    یه اقایی میخاستن برای مستند راز بقا فیلم بگیره شب دوربین می‌ذاره تو جنگل بعداً تو فیلما این موجودات رو دیده.
    ولی واقعا عجب دنیای عجیبی داریم که خبره واقعا؟؟!!!

    ۲۴+
  6. Avatar

    سورن

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۳:۴۶

    شماره ی ۲۰ یه شکارچیه که لباس استتاره شبیه به بوته پوشیده وکمانشم جدیده بعضیا شبا میرن تا حیونایی که صبحا خوابن رو شکار کنن کمان برای بی سر و صدا کشتن خوبه مخصوصا شبها

    ۲۱+
  7. Avatar

    عرفان

    ۳۰ آذر ۱۳۹۹ at ۲۱:۵۰

    ایول خیلی عالی بود واقعا از خنده پوکیدم مخصوصا اون دلقکه???واقعا میایم اینجا یه جیزای عجیب ببینیم ولی میبینمی دارن مهدکودکی هارو سر کار میزارن???

    ۲۳+
  8. Avatar

    مملی

    ۱۱ دی ۱۳۹۹ at ۰:۰۳

    وای وای وای. اَ بابا من نمیدونستم اَاَاَاَاَ. دلقکه کی بود. آها فهمیدم. +مملی قولی بود. بو. خودا. +. اَاَاَاَاََاَاَااَ هنوزم باورم. نمیشه. آخریه. چوپون بود. یا کشاورز. هرکی بود. عسراعیل. نبود. ولی بازم. اَاَاَاَاَ اَاَاَاَاَ اَاَاَاَاََاَاَااَ. ???

    ۱۰+
  9. Avatar

    والکور

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۲:۵۳

    ۹۰ درصد اینا فیک هست?

    ۱۴+
  10. Avatar

    والکور

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۲:۵۴

    ۹۰ درصد اینا فیک هست? چرا چیزای الکی تو سر مردم میکنید

    ۱۶+
  11. Avatar

    Donya

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ at ۱۷:۳۵

    شماره۱۱ شیطان سفیده که تو شمال و غرب ایران و اذربایجان وجود داره و معمولا توی جاده هاست،شماره ۱۷هم یکی از دلقک های محبوبه که شما بهش پول میدید اونم کسی که ناراحتتون کرده رو میکشه،ولی موضوع اینه که اون بعدش شما رو هم میکشه…

    ۸+
  12. Avatar

    ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ at ۱۲:۲۴

    چقدر دروغ‌‌میگید اصلا تو وسط جنگل دوربین مدار بسته چیکار میکنه که بخواد عکس بگیره؟

    ۸+
  13. Avatar

    نیشام

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۸:۴۶

    وایییی دلم از خنده مردم اخه کدوم احمقی باور میکنه ?????

    ۱۱+
  14. Avatar

    سینا

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ at ۱۱:۴۸

    بزارین ی فکت بگم
    قبل اینکه متنی ک راجب عکس توضیح بده عکسو ببین بعدش بخون متوجه میشین ک بازی با کلمات باعث میشه عکسهای چرتو پرت ترسناک واقع بشن

    ۴+

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا