رپرتاژ آگهی

۵ جاذبه توریستی شهر میلان برای بهار ۱۳۹۸

۰

میلان، یکی از توریستی ترین شهرهای ایتالیاست. یکی از مهم ترین نکاتی که در سفر وجود دارد این است که زمان مناسب را برای سفر به مقصد مورد نظر خود انتخاب کنید. برای شهر میلان بهترین زمان سفر فصل بهار است به ویژه از اول فروردین تا دهم خرداد ماه.

فصل بهار یکی از بهترین فصل ها برای سفر به کشورها و شهرهای مختلف جهان است چرا که در این فصل اکثر کشورها در بهترین وضعیت اب و هوایی خود قرار دارند و لذا مسافران و توریست ها میتوانند از تمام جاذبه ها دیدن کنند و از تمام امکانات تفریحی استفاده کنند.

اگر قصد دارید تا از تهران به میلان مسافرت کنید، ایرلاین های مختلف از شهر تهران (فرودگاه امام خمینی) به شهر میلان شما را خواهند برد و شما میتوانید رزرو بلیط تهران میلان خود را این صفحه انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری میلان به خصوص جاذبه هایی که دیدن آن ها در فصل بهار جذابیت بیشتری دارد اشنا کنیم.

شهر میلان را میتوان به عنوان مرکز مد ایتالیا شناخت که بسیاری از برندهای معتبر جهانی در این شهر قرار دارند. مانند ارمانی، گابانا، ورساچه و… . هم چنین این شهر با داشتن دو تیم فوتبالی اینترمیلان و اث میلان توانسته دین خود را در زمینه ی فوتبالی نیز به شهروندان خود ادا کند. از دیگر جاذبه های مهم این شهر میتوان به غذاهای متنوع و خوشمزه ی ایتالیایی اشاره کرد که در تمامی رستوران ها و کافه ها میتوانید طعم و عطر ایتالیا را بچشید.

فصل بهار میلان را میتوان بهترین فصل برای قدم زدن در شهر دانست فصلی که به راحتی میتوانید به بازدید از بناهای تاریخی و موزه ها بپردازید و در پیاده روها قدم بزنید و از هوای عالی این شهر لذت ببرید. بهترین تفریح در سفر به شهرهایی تاریخی با فرهنگی غنی هم چون میلان بازدید از جاذبه های تاریخی این شهرها است. در ادامه به معرفی این جاذبه ها میپردازیم.

ساختمان پیاتزا دی مرکانتی:

هواپیماهای زیادی همه روزه به شهر میلان عازم میشوند که بعد از انتخاب بلیط هواپیما به میلان مبتوانبد از ساختمان پیاترا دی مرکانتی بازدید کنید. میلان دوران اوج خود را در عصر رنسانس سپری کرد که بسیاری از هنرمندان و روشنفکران این شهر در این عصر سر بر اوردند. در این دوران ساختمانی سیاه و سفید با سنگ مرمر در مرکز شهر به منظور قضاوت محلی ساخته شد. ساختمان پیاتزا دی مرکانتی که در سال ۱۲۳۳ ساخته شد در مرکز شهر میلان قرار دارد.

طاق صلح میلان:

یکی از بناهای جذاب این شهر طاق صلح میلان است که همانطور که از نام ان بر می اید به عنوان نمادی برای صلح در زمان جنگ ساخته شد. این بنا در نزدیکی پارک سمپیونه و قلعه اسفورزسکو و در بلوار اصلی شهر قرار دارد.

کلیسای امبروز مقدس:

یکی از مهم ترین جانبه های توریستی شهر میلان وجود بناهای متعدد و به رخ کشیدن معماری زیبا و جذاب قرون وسطی اروپا است. این معماری را میتوانید در کلیسای امبروز مقدس نیز مشاهده کنید که به سبک معماری رومانسک ساخته شده است.

درون این کلیسا شکوه و زیبایی هر چه تمام تر معماری را خواهید دید که با فضایی معنوی تلفیق شده و هر تماشاگری را میخکوب عظمت خود میکند. این کلیسا توسط امبروز مقدس ساخته شد که علاقه ی فراوانی به پیشرفت شهر میلان نشان میداد.

کلیسای جامع ال دوئمو:

یکی از بزرگ ترین کلیساهای جهان در شهر میلان قرار دارد که ساخت ان از قرن ۱۴ شروع شد و تا سال ۱۸۰۰ ادامه یافت و در نهایت توسط ناپلئون بناپارت تکمیل شد.

این کلیسا گنجایش ۴۰ هزار نفر را دارا است و به سبک معماری گوتیک ایتالیایی ساخته شده است. شاید این کلیسا را با نام کلیسای سانتا ماریا دوسنته بشناسید اما مردم محلی ان را با نام کلیسای ال دومئو میشناسند.

سالن اپرا آلا اسکالا:

یکی از جاذبه های پر بازدید شهر میلان سالن اپرای الا اسکالا است که اجراهای متعددی در طول فصل بهار در این سالن صورت میگیرد.

گنجایش این سالن به ۲۸۰۰ نفر میرسد که همواره میزبان حضور موسیقیدانان بزرگ و مشهور جهانی بوده است. این سالن در ایتالیا و جهان بسیار شناخته شده است.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا