تلفن همراه

ویژگی های پیکسل ۲ ، نکاتی که حتما باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

ویژگی های پیکسل 2

هنگامی که گوگل در رویداد بزرگ خود، گوشی های پیکسل را معرفی کرد، به دلیل اهمیت برخی ویژگی ها یا محدودیت های زمانی، بسیاری از جزئیات درباره آن ناگفته ماند. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

۰

هنگامی که گوگل در رویداد بزرگ خود، گوشی های پیکسل را معرفی کرد، به دلیل اهمیت برخی ویژگی ها یا محدودیت های زمانی، بسیاری از جزئیات درباره آن ناگفته ماند. تا پایان با مرور ۷ مورد از ویژگی های پیکسل ۲ همراه نت نوشت باشید.

ویژگی های پیکسل ۲

اکنون که هیجانات فروکش کرده و فرصت بیشتری برای بررسی کامل تر وجود دارد، به هفت مورد از ویژگی های پیکسل ۲ می پردازیم که گوگل درباره نسل دوم پیکسل ها آشکار نکرده بود.

بیشتر بخوانید: راه حل قطع پیامک های تبلیغاتی ؛ بررسی مشکل و راه‌کار قطعی رفع آن

۱) در به روز رسانی های جدید یک تم تیره وجود دارد

در به روز رسانی جدید اندروید گوشی های گوگل، یک تم تیره وجود دارد که پیش از این فعال نبوده است. این مورد از ویژگی های پیکسل ۲ مود تیره که در گوشی های Pixel 2 و Pixel 2 XL موجود است، به طور خودکار زمانی فعال می شود که یک بک گراند مشکی، روی صفحه نمایش قرار داده شود.

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

البته این تم، مانند سایر تم ها، همه تنظیمات و برنامه های سیستمی و یا برنامه های دیگر را تحت تاثیر قرار نمی دهد. بلکه فقط تم تاریک در منوی برنامه نصب می کند و نوتیفیکیشن بار ،بخش تنظیمات سریع و پوشه ها نیز تیره می شوند. از آنجایی که دو پیکسل جدید از تکنولوژی صفحه نمایش OLED و AMOLED استفاده می کنند این امر رنگ سیاه واقعی را به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: بررسی آیفون ۸ پلاس ؛ ظاهری کلاسیک با نگاهی به آینده!

۲) دستیار گوگل با صفحه نمایش خاموش نیز کار می کند

یکی از ویژگی های پیکسل ۲ گوگل توانایی فراخوانی دستیار گوگل با فشار دادن کناره های گوشی است. با این حال، تعداد کمی از کاربران می دانند که این ویژگی با صفحه نمایش خاموش نیز کار می کند.

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

اما اگر گوشی تان با اثر انگشت، پین، الگو یا هر چیز دیگری قفل شده باشد، در ابتدا از شما خواسته می شود تا گوشی خود را آنلاک کنید تا فرایند ادامه یابد. دستیار گوگل در واقع در پس زمینه فعال می باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی Razer Phone ، صفحه‌نمایش ۱۲۰Hz با اسپیکر‌هایی بی‌نظیر برای بازی‌خور‌ها!

۳) برنامه گوگل لنز تنها در Google Photos کار می کند

گوگل لنز از ویژگی های پیکسل ۲ است که با جستجوی تصویر برای اولین بار در گوشی های پیکسل عرضه شده است. اما شما هنوز نمی توانید از موضوع عکس بگیرید و بلافاصله، از دستیار گوگل اطلاعات بیشتری درباره آن بخواهید.

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

بلکه برای استفاده از این ویژگی، باید ابتدا از موضوع عکس گرفته و پس از باز کردن تصویر در نرم افزار Google Photos، دستیار گوگل را فراخوانی کنید. امیدوارم گوگل این ویژگی را هرچه زودتر بهبود بخشد و به جای تمام این مراحل، یک کلید اختصاصی در داخل نرم افزار دوربین تعبیه کند.

بیشتر بخوانید: بررسی Meizu M6 Note ، میان رده ای با حالت پرتره و سنسور اثر انگشت فقط با ۱۶۶ دلار!!

۴) قابلیت تشخیص آفلاین موسیقی محدود است

به تازگی، گوشی های گوگل می توانند برخی از آهنگ های پخش شده در محیط اطراف را شناسایی کرده و نام آهنگ و هنرمند را در صفحه نمایش همیشه روشن آننمایش دهند بدون اینکه کاری انجام دهید و حتی به اینترنت متصل باشد.

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

بدین منظور این گوشی به یک آرشیو داخلی ۵۰ مگابایتی، که تنها حاوی اطلاعات ۱۰۰۰۰ آهنگ است دسترسی دارد و هر چیزی که در فهرست وجود نداشته باشد، آفلاین شناسایی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی Easy Projection در Mate 10 pro ، وقتی میت ۱۰ پرو یک کامپیوتر رومیزی می‌شود

۵) در حالت پرتره، شما نمی توانید میزان تاری پس زمینه را کنترل کنید

مورد دیگری از ویژگی های پیکسل ۲ که به تازگی معرفی شده است، امکان گرفتن تصاویر با اثر بوکه یا پرتره می باشد، که به لطف هوش مصنوعی تنها با استفاده از یک دوربین این کار انجام می شود. AI موضوعی ای که می خواهید از آن کلوزاپ گرفته شود را انتخاب کرده و تاری (blur) پس زمینه را هوشمندانه بر اساس فاصله تنظیم می نماید.

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

با این حال، برخلاف سایر رقبا (برای مثال iPhone 8 plus)، سطح تاری را نمی توان تنظیم کرد و تصمیم گیری مستقیما توسط AI انجام می گیرد و کاربر کنترلی بر آن ندارد.

۶) قابلیت شارژ بی سیم در این گوشی ها تعبیه نشده است

شارژرهای بی سیم، انرژی را از طریق امواج الکترومغناطیسی به گوشی منتقل می کنند. استند یا پد شارژ به شکل معمول توسط یک سیم رابط به برق متصل می شود و گوشی نیز سخت افزار دریافت انرژی شارژ بی سیم را در خود دارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه ویدیویی سرعت وان پلاس ۵ ، نوت ۸ و پیکسل ۲XL

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

این شارژر های بی سیم به زودی در همه فرودگاه ها، هتل ها و رستوران ها یافت می شوند و حتی می توانید در اتومبیل تان از آن استفاده کنید. ولی متاسفانه گوگل تاکنون در گوشی های خود از این تکنولوژی استفاده نکرده است.

۷) حذف جک هدفون و عدم وجود هدفون در جعبه گوشی

از یک سو گوگل، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری را حذف کرده و از سوی دیگر از قرار دادن هدفون اختصاصی خود در بسته بندی امتناع کرده است. در صورتی که شما هدست های گران قیمت و ابزارهای صوتی داشته باشید، باید از گوشی هوشمند Pixel 2 دوری کنید و یا آماده خرید دانگل ها یا هدست بلوتوث باشید.

بیشتر بخوانید: مقایسه ویدیویی آیفون ۸ پلاس و پیکسل ۲ XL !

7 نکته که باید درباره گوشی های جدید پیکسل گوگل بدانید!

همچنین، شما می توانید با پرداخت ۱۵۹ دلار یک پیکسل باد گوگل خریداری کنید! لازم به ذکر است که هنگامی که اپل، جک ۳،۵ میلی متری را از آی فون ۷ حذف کرد، حداقل یک هدفون اختصاصی در کنار آن فرستاد.

بیشتر بخوانید: مقایسه صفحه نمایش آیفون X و آیفون ۸ پلاس !

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا