زندگی و سلامت

راه های آب کردن چربی های ران پا؛ ران هایتان را روی فرم بیاورید!

آب کردن چربی های ران

چربی در بدن همه انسان ها وجود دارد و معمولا به صورت یکسان در بدن توزیع می شوند اما اگر در ناحیه ای بیش از حد تجمع کنند مشکل ساز خواهند شد. چربی های ناحیه ران پا به دو صورت هستند: یا زیر پوستی اند که اکثرا از این نوع هستند و یا چربی های عضلانی.

۰

ران پا یکی از محل های تجمع چربی است و مخصوصا در خانم ها که زیبایی این ناحیه برایشان مهم تر است می تواند مشکل ساز باشد.

چربی در بدن همه انسان ها وجود دارد و معمولا به صورت یکسان در بدن توزیع می شوند اما اگر در ناحیه ای بیش از حد تجمع کنند مشکل ساز خواهند شد.

چربی های ناحیه ران پا به دو صورت هستند: یا زیر پوستی اند که اکثرا از این نوع هستند و یا چربی های عضلانی.

امروز در نت نوشت راه حل هایی برای کم کردن چربی های این ناحیه و روی فرم آمدن ران پاها به شما ارائه خواهیم کرد.

۱ – تمرینات هوازی برای آب کردن چربی های ران

برای سوزاندن چربی های بدن به شما پیشنهاد می کنیم ۵ روز در هفته و به مدت ۳۰ دقیقه در هر روز را به ورزش های هوازی اختصاص دهید. اینکه شنا یا پیاده روی یا دوچرخه سواری و … را انتخاب می کنید به خودتان بستگی دارد اما باید بتوانید ورزش مورد نظرتان را باشدت متوسط انجام دهید و ضربان قلبتان را برای کالری سوزی بالا ببرید.

یکی از بهترین ورزش های هوازی برای از بین بردن چربی های ران پا دوچرخه سواری است. اگر با شدت متوسط این ورزش را انجام دهید زانوها نیز از آسیب در امان خواهند بود و عضلاتتان نیز تقویت خواهند شد. از دوچرخه ثابت نیز می توانید استفاده کنید هر چند پیشنهاد ما این است که که با دوچرخه در هوای آزاد گشتی بزنید.

هر چند که در ایران این پیشنهاد رویایی به نظر می رسد!

۲ – تقویت عضلات پا

اگر فقط چربی سوزی بدون تقویت عضلات پا مد نظرتان باشد با پاهایی شل و ضعیف مواجه خواهید شد. بنابراین بهتر است تمریناتی را برای تقویت غضلاتتان در نظر بگیرید.

یکی از بهترین تمرینات لانگز (Lunges) است که علاوه بر تقویت عضلات همسترینگ افتادگی باسن را نیز برطرف خواهد کرد.

این حرکت علاوه بر تقویت عضلات پا به تقویت عضلات مرکزی و بهبود تعادل شما کمک می‌کند. حرکت لانگز را با گذاشتن یک پا به جلو و پای دیگر در عقب شروع کنید.

سپس هر دو پا را در حالی که کمرتان کاملا صاف و کشیده است به اندازه نود درجه خم کنید. دقت کنید زانوی پایی که به عقب کشیده‌اید به زمین برخورد نکند و زانوی پایی که جلوست از پنجه پا بیرون نزند.

تمرین را برای پای دیگر هم تکرار کنید.

۳ – کم کردن کالری

هر چند که ورزش کردن بسیار مهم است اما به موازات آن باید کالری مصرفی تان را نیز کاهش دهید. بنابراین رژیم غذایی صحیح و کم کالری تری را انتخاب کنید.

رژیم غذایی جادویی برای آب کردن چربی های ران پا وجود ندارد و شما می توانید با مراجعه به یک متخصص تغذیه این کار را انجام دهید.

 

برای داشتن پاهایی کشیده و لاغر و عضلانی باید صبور باشید. این اتفاق چند روزه نخواهد بود و باید با شکیبایی هدفتان را دنبال کنید ولی مطمئن باشید که رسیدن به آن برایتان قطعا لذت بخش خواهد بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا