تلفن همراه

آخرین شایعات از طراحی Galaxy S9؛ تغییرات گسترده و بهبود‌های ارزشمند

Galaxy S9
۰

با این که ماه های زیادی تا زمان عرضه Galaxy S9 باقی مانده است، اما هر از چند گاهی شایعات در رابطه با طراحی و چهره آن به گوشمان میرسد. حال Benjamin Geskin که یک افشاگر پرکار در این زمینه میباشد، گمانه زنی هایی را در رابطه با گوشی S9 انجام داده است. پیش از این Forbes گزارش داده بود که S9 از یک نمایشگر خمیده که تقریباً تمام قسمت جلو را می پوشاند بهره خواهد برد. همچنین در راستای تلاش سامسونگ در استفاده از کمترین میزان حاشیه، حاشیه موجود در اطراف نمایشگر نیز بسیار کم خواهد بود.

Geskin اعتقاد دارد که همچون اپل، سامسونگ نیز برای قرار دادن قطعاتی همچون دوربین نیاز به استفاده از حاشیه ای زیاد در قسمت بالای نمایشگر خواهد داشت.

همچنین شخصی دیگر با نام Ice Universe گفته بود که بیشترین تغییرات را در قسمت عقب S9 شاهد خواهیم بود، اما با این حال جزئیاتی را در رابطه با این تغییرات ارائه نداده بود.

Geskin این تغییرات را این گونه میداند:

“دوربین دوگانه عقب به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که دقیقاً مشابه به آیفون X است. همچنین در وسط پنل عقب، شاهد یک حسگر اثر انگشت فیزیکی میباشیم که سبب می شود کاربر راحت تر از حسگر اثر انگشت S8 که در قسمت بالا و در کنار دوربین قرار گرفته است، به آن دسترسی داشته باشد.

برخلاف انتظار، در S9 نیز شاهد سنسور اثر انگشت مجازی قرار گرفته در زیر نمایشگر نخواهیم بود و ظاهراً سامسونگ به همان سنسور اثر انگشت فیزیکی بسنده خواهد کرد.”

انتظار میرود Galaxy S9 از جدیدترین تراشه کوالکام با نام اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده کند و شاهد دوربینی دوگانه در آن خواهیم بود. احتمالاً سامسونگ در ماه فوریه یا مارچ از این پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا