اخبار تکنولوژی

آدرس وبسایتتان را با اموجی ثبت کنید! پای شکلک ها به آدرس ها هم باز شد!

آدرس وبسایت اموجی

یکی از وبسایت هایی که امکان ثبت و خریداری دامنه های مختلف با شکلک یا همان اموجی ها را فراهم کرده  .to  (یا xn--f28h.to) نام دارد.

۲+

به سادگی می توان ادعا کرد که اموجی ها این روزها به زبان قابل فهم و همه گیری بدل شده اند که در سرتاسر دنیا هم رواج دارند. حتما برای شما هم جالب است که بدانید از این پس امکان ثبت و استفاده از نام دامنه برای وبسایت با اموجی ها را نیز خواهید داشت. تنها کافی است traditional top-level domain (TLD) را انتخاب کنید!

یکی از وبسایت هایی که امکان ثبت و خریداری دامنه های مختلف با شکلک یا همان اموجی ها را فراهم کرده  ?.to  (یا xn--f28h.to) نام دارد. اگر از مرورگر های کروم یا اپرا استفاده می کنید حتما باید بدانید که این دو مرورگر در نشان دادن نام و عنوان اموجی ها در نوار آدرس ایراداتی دارند که احتمالا بزودی برطرف خواهد شد.

وبسایت ?.to در صفحه اول لیست تمامی دامنه هایی که با تک اموجی قابل ثبت و موجود هستند را نمایش می دهد. این لیست به صورت دسته بندی شده قابل نمایش و دسترس می باشد (بر حسب غذا، نوشیدنی، ابزار و وسیله و…) شما می توانید با هزینه ۴۵ دلار برای یک سال یکی از این دامنه ها را برای خودتان ثبت کنید.

طراح این وبسایت که  Marc Köhlbrugge نام دارد می گوید بلافاصله پس از در دسترس قرار گرفتن سایر دامنه های قابل ثبت در TLD وبسایت ?.to امکان خرید آن ها را به مشتریانش ارائه خواهد داد. از جمله این موارد می توان به ثبت دو اموجی کنار هم اشاره کرد که ظاهری شبیه ??.ws به آدرس های وبسایت ها خواهد داد.

اگر استارتاپی راجع به موسیقی دارید پیشنهاد می کنیم به دامنه هایی نظیر ?.to فکر کنید! جالب است بدانید که متاسفانه دامنه  ?.to خیلی وقت پیش ثبت شده است! ?

اگر تمایل به یافتن و ثبت نام دامنه وبسایت با آدرس اموجی ها دارید پیشنهاد می کنیم  که به  GoDaddy’s emoji search engine هم حتما سری بزنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا