رپرتاژ آگهی

آشنایی با بهترین پالت رنگی برای آشپزخانه در سال 2022

۰

آشپزخانه فضایی است که همه اعضای خانواده هر روز از آن استفاده می‌کنند و به‌راحتی نمی‌توان دکوراسیون یا رنگ آن را مانند فضاهای دیگر خانه تغییر داد. در آشپزخانه، کابینت‌ها، میزها، دیوارها، لوازم‌خانگی، کف‌پوش و سایر موارد در کنار هم قرار می‌گیرند و یک پالت منسجم را تشکیل می‌دهند. بنابراین، انتخاب رنگ مناسب برای این فضا اهمیت بسیار زیادی دارد و درعین‌حال، به تفکر و بررسی درست نیز نیاز دارد. اگر می‌خواهید با بهترین رنگ‌ها برای آشپزخانه در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

آشپزخانه را با پالت صورتی رنگ کنید

دکور صورتی و طوسی آشپزخانه

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری، جذابیت بسیار زیادی دارد و همچنین ازنظر جنسیت نیز خنثی است. برای استفاده از این رنگ‌ها می‌توانید قفسه‌ای باریک را بر بالای میز کار یا ماشین لباسشویی آشپزخانه قرار دهید و آن را از ترکیبی از رنگ صورتی و خاکستری انتخاب کنید. همچنین، اگر هنوز برای خرید ماشین لباسشویی اقدام نکرده‌اید می‌توانید ماشین لباسشویی اسنوا را انتخاب کنید. مدل های مختلف لباسشویی اسنوا نه‌تنها قیمت مناسبی دارد بلکه در انواع ظرفیت‌ها ازجمله ۸ کیلویی و ۷ کیلویی در دسترس است. همچنین می‌توانید رنگ لباس شویی اسنوا را نیز متناسب با پالت رنگی آشپزخانه انتخاب کنید.

رنگ‌های خاکی را انتخاب کنید

امسال، رنگ‌های خاکی‌ترند هستند. بنابراین، اگر این رنگ‌ها را دوست دارید در آشپزخانه خود از رنگ‌های قهوه‌ای غنی و سایه‌های سفالی‌رنگ استفاده کنید. کابینت خاکی کم‌رنگ و میز سفید نیز می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. درواقع، استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه می‌تواند باعث ایجاد تعادل و نظم شود. بنابراین، اگر از رنگ‌های خاکی در آشپزخانه استفاده می‌کنید، رنگ سفید را نیز برای یکی از اقلام در نظر بگیرید که در این شرایط، میز بهترین گزینه است.  همچنین برای انتخاب کفپوش در این پالت رنگی از این نکات نیز استفاده کنید.

با رنگ مشکی، آشپزخانه را برجسته‌تر کنید

این روزها رنگ‌های تیره و آشپزخانه‌های مشکی رواج زیادی پیدا کرده‌اند که این رنگ‌ها باعث افزایش دوام، قدرت و استحکام در فضای آشپزخانه می‌شوند. از سوی دیگر، رنگ مشکی می‌تواند حتی در سنتی‌ترین فضاها نیز جلوه‌ای مدرن ایجاد کند. اگر از رنگ مشکی به روشی ظریف و برای مثال برای کابینت‌ها استفاده کنید بدون نیاز به تغییر فضا می‌توانید به آشپزخانه عمق ببخشید. مشکی رنگی کلاسیک است که می‌توان آن را به‌راحتی به دکوراسیون داخلی اضافه کرد و از آن در کنار قطعات موجود در خانه استفاده کرد.

با رنگ زرد به آشپزخانه خود انرژی ببخشید

آشپزخانه که به‌عنوان «قلب خانه» شناخته می‌شود، فضایی در خانه است که بسیاری از ما بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانیم. آشپزخانه مکانی است که ما در آن غذا می‌پزیم، غذا می‌خوریم و با یکدیگر معاشرت می‌کنیم. بنابراین، بهتر است سعی کنید که ظاهری سرزنده و شیک‌تری به آن بدهید تا از این طریق انرژی را در فضا افزایش دهید. یکی از بهترین رنگ‌ها به این منظور زرد است که به‌خصوص زمانی برای آشپزخانه عالی است که نور آشپزخانه کم باشد. زرد رنگی روشن و شاد است و انرژی مثبت را به خانه می‌آورد.

آشپزخانه را با رنگ سفید، کلاسیک نگه دارید

رنگ سفید، رنگی کلاسیک است که به دلیل خاصیت انعکاس نور می‌تواند فضاهای کوچک را بازتر نشان دهد. از سوی دیگر، این رنگ می‌تواند احساس آرامش ایجاد کند و وقتی در آشپزخانه استفاده می‌شود می‌تواند فضا را تمیز، پیچیده و ظریف نشان دهد. اگر به آشپزخانه سفید علاقه‌مندید لازم است بدانید که خوشبختانه برای این نوع آشپزخانه‌ها ایده‌های بسیار متنوعی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها بهترین ایده را انتخاب کنید.

همچنین، اگر تصمیم دارید پکیج را در آشپزخانه قرار دهید می‌توانید پکیج سفید را انتخاب کنید. انواع پکیج ایران رادیاتور یکی از پکیج‌های خوب و باکیفیت در بازار است که می‌توانید آن را با رنگ سفید نیز تهیه کنید. بااین‌حال، قبل از تصمیم‌گیری در این مورد سعی کنید بهترین مدل پکیج را با مناسب‌ترین قیمت جستجو کنید. سپس در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.

سیاه بیش‌ازحد قوی است؟ رنگ آبی تیره را امتحان کنید

آشپزخانه‌های آبی همیشه مد هستند و شما می‌توانید با استفاده از سایه‌های تیره در آشپزخانه، جلوه چشمگیری به فضا ببخشید. بااین‌حال، در این شرایط مهم است که به فکر ایجاد تعادل نیز باشید. بنابراین، رنگ آبی را با رنگ‌های روشن مثل سفید ترکیب کنید تا از این طریق، فضا را روشن‌تر نشان دهید.

رنگ سبز را در نظر بگیرید

دکور سبز آشپزخانه

وقتی می‌خواهید از رنگ سبز در آشپزخانه استفاده کنید به دنبال رنگ سبز کم‌رنگ یا سردتر باشید. این امر به‌خصوص زمانی مهم است که در آشپزخانه شما نور طبیعی وجود دارد. در مقابل، آشپزخانه‌های رو به شمال یا آشپزخانه‌هایی که نور طبیعی کمی دارند، بهتر است رنگ سبز به‌کاررفته در آن‌ها گرم‌تر باشد.

با انتخاب رنگ قرمز جسور باشید

استفاده از رنگ قرمز در آشپزخانه می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای باشد اما استفاده خلاقانه از این رنگ می‌تواند هیجانی خوشایند را در آشپزخانه ایجاد کند. شما می‌توانید قرمز را با خاکستری مایل به سبز ترکیب کنید و حس انسجام را در آشپزخانه ایجاد کنید. اگر به دنبال ایده‌ای برای انتخاب طرح آشپزخانه با استفاده از سایه‌های پررنگ هستید، این ترکیب رنگی انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

درنهایت، محبوب‌ترین رنگ مورداستفاده برای آشپزخانه در سال ۲۰۲۲، رنگ سبز است که پس از آن، رنگ آبی در صدر قرار دارد. بااین‌حال، رنگی که همیشه برای آشپزخانه بهترین رنگ بوده است رنگ سفید است زیرا تزیین آن بسیار آسان است و پیدا کردن وسایلی که با این رنگ ست شوند نیز راحت‌تر است. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید به آشپزخانه خود استایل ببخشید می‌توانید رنگ خنثی را با رنگ‌های تیره‌تر ترکیب کنید و از این طریق، فضای داخلی رنگارنگی را برای آشپزخانه فراهم کنید.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا