اخبار تکنولوژی

مایکروسافت: آفیس ۲۰۱۹ تنها در ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد!

مایکروسافت آفیس 2019 تنها در ویندوز 10 اجرا خواهد شد

مایکروسافت به تازگی در خبرهای جدید آفیس ۲۰۱۹، اعلام کرده است اپلیکیشن های این مجموعه نرم افزاری تنها در ویندوز ۱۰ اجرا می شوند. مایکروسافت در یک مقاله پشتیبانی که جهت سرویس و نگهداری ویندوز و آفیس نشر داده است، مشخص کرده است برای نصب آخرین نسخه آفیس شما باید ویندوز ۱۰ خود را به آخرین ورژن آن آپدیت کنید البته این در صورتی است که شما تمایل به خرید اشتراک سرویس آفیس ۳۶۵ نداشته باشید.

۰

مایکروسافت به تازگی در خبرهای جدیدی از آفیس ۲۰۱۹ ، اعلام کرده است اپلیکیشن های این مجموعه نرم افزاری تنها در ویندوز ۱۰ اجرا می شوند. مایکروسافت در یک مقاله پشتیبانی که جهت سرویس و نگهداری ویندوز و آفیس نشر داده است، مشخص کرده است برای نصب آخرین نسخه آفیس شما باید ویندوز ۱۰ خود را به آخرین ورژن آن آپدیت کنید البته این در صورتی است که شما تمایل به خرید اشتراک سرویس آفیس ۳۶۵ نداشته باشید.

این حرکت به وضوح طراحی شده است تا صاحبان کسب و کارها را مجبور به خرید اشتراک سرویس آفیس ۳۶۵ کند. زیرا آفیس ۲۰۱۹ تنها روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد شد و نه روی دستگاه های ویندوز ۷ یا ۸٫۱٫ البته این موضوع آفیس سیستم عامل مک را تحت تاثیر قرار نمی دهد زیرا آن محصولی جداگانه با زمان بندی ارتقاء متفاوتی می باشد. مایکروسافت همچنین مدت زمان پشتیبانی آفیس ۲۰۱۹ را تغییر داده است، ۵ سال پشتیبانی اصلی و بعد از آن  “تقریبا ۲ سال پشتیبانی تمدید شده” برای آن در نظر گرفته است.

آفیس ۲۰۱۹ در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود و مثل همیشه اپلیکیشن های Word، Excel، PowerPoint و Outlook را برای کلاینتها و نسخه های سرور Exchange، SharePoint و Skype را برای سازمانها در بر می گیرد. مایکروسافت قصد دارد نسخه های پیش نمایش Office 2019 را در اواسط سال ۲۰۱۸ منتشر کند و این نرم افزار عمدتا برای سازمان هایی طراحی شده است که از نسخه CLOUD آفیس ۳۶۵ استفاده نمی کنند.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی ویندوز ۱۰ خود را برای مشتریان سازمانی و آموزشی ادامه می دهد تا سیستم عامل آنها بصورت مطمئن اجرا گردد. به همین دلیل مایکروسافت تا ۶ ماه دیگر نسخه های ۱۵۱۱، ۱۶۰۷، ۱۷۰۳ و ۱۷۰۹ را پشتیبانی می کند تا این مشتریان سیستم عامل خود را به آخرین نسخه ویندوز ۱۰ منتقل کنند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا