تلفن همراه

آیا iPhone 8 این شکلی است؟ پیش بینی دوربین مخفی در لوگوی اپل + ویدیو

آیفون 8

هنوز زمان زیادی از رونمایی iPhone 7 نگذشته و همگی به خوبی میدانیم که انتظارات از اپل فراتر از طراحی ها و پیشرفت های صورت گرفته در آیفون جدید بود!

۰

هنوز زمان زیادی از رونمایی iPhone 7  نگذشته و همگی به خوبی میدانیم که انتظارات از اپل فراتر از طراحی ها و پیشرفت های صورت گرفته در آیفون جدید بود!

مسلما بزودی نوبتی هم باشد نوبت iPhone 7s و در نهایت iPhone 8 خواهد رسید! هنرمندان زیادی در دنیا دست به طراحی نمونه های پیشنهادی می زنند، نمونه تصاویر ها و رندر های فراوانی تا لحظه رونمایی در اینترنت منتشر می شود و مطمئنن اکنون برای پیش بینی وضعیت و ظاهر نسل های آتی آیفون کمی زود است.

اما چیزی که باعث شده این پست را در نت نوشت برایتان بنویسیم ایده جالب طراح آن Iskander Utebayev است. این طراحی علی رغم صفحه نمایشی که در قسمت های کناری گوشی خمیده شده یک نکته دیگر را نیز قرار داده، اینکه دوربین این گوشی به صورت مخفی در زیر لوگوی اپل مخفی شده است!

اگر به سیر طراحی های گوشی های سامسونگ دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید که این کمپانی همواره در سدد کوچک کردن برآمدی لنز دوربین هایش بوده است. با مقایسه S7 و نوت ۵ با نمونه های تولید شده Note 7 و حتی سری A 2017 می بیینم این کمپانی برآمدی دوربین را به صورت کامل حذف کرده و این اتفاق ابدا از اپل هم بعید نیست!

باید بینیم سامسونگ در نسخه آتی کهکشانی اش Galaxy S8 چه خواهد کرد و در نهایت در نسخه های آتی آیفون هم این اتفاق را خواهیم دید یا خیر!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا