تلفن همراه

۶ دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL

پیکسل ۲ XL

اگر شرایطی پیش بیاید که بتوانید از میان گوشی‌های پیکسل ۲طXL و آیفون X یکی را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام یک خواهد بود؟

۰

اگر شرایطی پیش بیاید که بتوانید از میان گوشی‌های پیکسل ۲XL و آیفون X یکی را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام یک خواهد بود؟از آنجا که امروزه تفاوت‌های موجود بین گوشی‌های همراه بسیار کم شده است، تصمیم گیری نیز برای خریداران تبدیل به یک چالش مهم شده است. در گذشته هر گوشی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشت که کاربر بسته به نیاز خود آن را خریداری می‌کرد. اما امروزه دیگر ویژگی‌های قابل توجه تنها مختص به یک گوشی نبوده و می‌توان آن را در بسیاری از گوشیها یافت. در ادامه با مرور ۶ دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL با نت نوشت همراه باشید.

به عنوان مثال، اگر در سال گذشته گوشی‌های پیکسل و آیفون ۷ را با یکدیگر مقایسه میکردیم، بدون شک خصوصیاتی چون نمایشگر OLED و فناوری شارژ سریع را از برتری‌های پرچمدار گوگل نسبت به اپل میدانستیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه iPhone X با iPhone 8 و iPhone 8 Plus ؛ آیفون‌های جدید چه تفاوتهایی با هم دارند؟

بیشتر بخوانید: بررسی آیفون X ؛ شاهکاری پرآوازه که مخاطبان اپل را هیپنوتیزم کرده…

اما امسال، اپل پرچمداری جدید به نام آیفون X را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کرده است که کیفیت آن به سادگی برتر از نمایشگر پیکسل ۲ است. علاوه بر این، آیفون X در مواردی دیگر نیز برتر از پیکسل ۲ عمل کرده‌است.

در ادامه به ۶ دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL خواهیم پرداخت.

دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL

۱- آیفون X زیباتر به نظر میرسد.

مقایسه آیفون X و پیکسل 2XL

مقایسه آیفون X و پیکسل ۲XL

آیفون ۱۰ از نمایشگری تمام صفحه و لب به لب بهره میبرد، که بدون شک زیباتر از گوشی پیکسل ۲ با حاشیه زیاد است. همچنین گوشی پیکسل ۲ ایکس ال اگرچه از نمایشگری کم حاشیه بهره میبرد، اما بیشتر بودن حاشیه بالای نمایشگر نسبت به پایین آن، سبب شده است که زیبایی آن کمتر از آیفون ۱۰ جلوه کند.

بیشتر بخوانید: تلفظ صحیح نام iPhone X ، لطفا به جای نام نادرست و گیج‌کننده iPhone X بگویید iPhone 10

۲- آیفون X حس بهتری را منتقل کند.

مقایسه آیفون X و پیکسل 2XL

مقایسه آیفون X و پیکسل ۲XL

خب در ادامه مرور دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL  باید گفت آیفون X با قابی از جنس فولاد ضد زنگ و همچنین بدنه شیشه‌ای مورد استفاده در قاب عقب، گوشی لاکچری‌تری نسبت به پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال به نظر میرسد. پیکسل ۲ نیز اگرچه از یک ساختار فلزی بهره میبرد، اما با ماده‌ای پوشیده شده است که ممکن است حس بدنه‌ای از جنس پلاستیک را به دستان کاربر القاء کند. اگرچه جنس بدنه پیکسل نیز بسیار خوب است، اما هرگز حس بدنه لاکچری آیفون X را به کاربر منتقل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: امکانات اندروید و iOS برای بیماران آستیگماتیسم و کوررنگی

۳- آیفون X صفحه نمایش بهتری دارد.

مقایسه آیفون X و پیکسل 2XL

مقایسه آیفون X و پیکسل ۲XL

برخی از کاربران پیکسل ۲ ایکس ال نارضایتی خود را از نمایشگر OLED این گوشی ابراز کرده‌اند. این افراد میگویند که رنگها در نمایشگر این گوشی، به زیبایی نمایشگرهای OLED آیفون X و سری گلکسی سامسونگ نیست! در ادامه مرور دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL باید گفت اگرچه گوگل یک به روز رسانی را برای بهبود کیفیت نمایشگر پیکسل ۲XL منتشر کرده است، اما هنوز هم سطح این نمایشگر با نمایشگر آیفون X فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی Redmi 5 و Redmi 5 Plus ، دو میان رده جدید از شیائومی معرفی شدند!

۴- پشتیبانی آیفون X از شارژر وایرلس

مقایسه آیفون X و پیکسل 2XL

مقایسه آیفون X و پیکسل ۲XL

بسیاری از گوشیهای اندرویدی از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی میکنند. با این حال کمی عجیب به نظر میرسد که چرا پرچمداران سال ۲۰۱۷ گوگل این ویژگی را ندارند. دلیل این مهم هر چه که باشد به یک امر انجامیده است، آن هم اینکه آیفون X با دارا بودن این قابلیت، در این زمینه از گوشی پیکسل پیشی میگیرد.

بیشتر بخوانید: ۷ دلیل برتری پیکسل ۲ در مقابل آیفون X !

۵- زوم کردن دوربین آیفون X بهتر از پیکسل ۲ است.

مقایسه آیفون X و پیکسل 2XL

مقایسه آیفون X و پیکسل ۲XL

آیفون X دارای دوربین دوگانه می‌باشد که از قابلیت “زوم اپتیکال” پشتیبانی می‌کند. زوم اپتیکال باعث میشود که کاربر بدون هر گونه نگرانی در رابطه با کاهش کیفیت تصاویر، بر روی سوژه مدنظر زوم کند. در مقابل دوربین پیکسل ۲XL دارای “زوم دیجیتال” بوده و به این معناست که زوم کردن بر روی سوژه، منجر به از دست رفتن جزئیات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۸ دلیل برتری Pixel در مقابل iPhone است!

۶- اکوسیستم اپل بی‌نظیر است.

مقایسه آیفون X و پیکسل 2XL

مقایسه آیفون X و پیکسل ۲XL

در ادامه مرور دلیل برتری iPhone X بر Pixel 2 XL  باید گفت تقریباً تمام برنامه‌ها برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر میشوند. با این حال، به نظر میرسد که نسخه‌های iOS برنامه‌ها نسبت به اندروید، بهتر طراحی و بهینه میشوند.

محصولات اپل همچون آیفون، اپل واچ، ایرپاد و کامپیوترهای مک به نحوی بی نظیر با یکدیگر تعامل میکنند. به عنوان مثال: AirDrop سبب میشود که کاربر بتواند عکس‌ها و فیلم‌ها را به صورت یکپارچه بین iPhone و MacBook انتقال دهد. همچنین iMessage که در آیفون و مک در دسترس است، هنوز هم یکی از خصوصیات مهمی است که کاربران اپل را از کوچ به سوی اندروید بازمیدارد.

بیشتر بخوانید: ۸ دلیل برتری Pixel در مقابل iPhone است!

در مقابل، تعامل بین گوشی‌های پیکسل و کروم بوک به آن اندازه وسیع نیست. اگرچه کروم بوکها دارای سیستم عامل خوب Chrome OS میباشند، اما این سیستم عامل قادر است تنها مرورگر کروم، برنامه های اندرویدی تلفن همراه و تعدادی دیگر از برنامه‌ها را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه Note 8 و Pixel 2 XL ؛ جدال فبلت‌های سامسونگ و گوگل

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا