تلفن همراه

احتمالا Google Pixel XL جدید با این ظاهر و مشخصات می آید!

Google Pixel XL
۰

تصویری جدیدی که شب گذشته توسط  Android Police منتشر شده گویا حکایت از ظاهر جدید Google Pixel XL برای سال ۲۰۱۷ دارد و مطابق پیش بینی ها شاهد کم شدن حاشیه های بدنه دستگاه و بزرگ شدن صفحه نمایش هستیم!

نسخه قبلی یا بهتر بگوییم اولین نسخه از پیکسل توسط HTC ساخته می شد، اما طبق اخبار و اطلاعات کنونی می دانیم که قرار است نسخه جدید Google Pixel توسط LG ساخته شود. پس بدون شک باید شاهد تشابه پیکسل جدید با LG G6 باشیم!

Google Pixel XL

Google Pixel XL 2017

طبق گزارش منتشر شده نسخه XL از پیکسل دارای ۶ اینچ مانیتور بوده که مثل G6 دارای نسبت ابعادی ۲:۱ است. گویا نسخه معمولی پیکسل درست مثل قبل دارای صفحه نمایش ۵ اینچی بوده و تغییری در لبه های صفحه نمایش رخ نداده است! این شایعات کمی متناقض به نظر می رسند و هنوز نمی توان روی آنها صحه گذاشت. باقی مطالب هم حکایت از عدم وجود دوربین با دو لنز می کند.

پیش از این گزارشی در XDA منتشر شده بود که از مشخصات احتمالی Pixel خبر می داد، پردازنده Snapdragon 835 به همراه ۴GB رم و ۶۴/۱۲۸GB حافظه داخلی. حذف جک هدفون هم طبق اطلاعات و شایعات کنونی ابدا دور از ذهن نیست!

سال گذشته این نسل نسبتا متفاوت از گوشی ها توسط گوگل ارائه شد تا به یکنواختی تلفن های همراه پایان دهد، امیدواریم خود این نسل دچار یکنواختی نشود!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا