تلفن همراه

مشخصات احتمالی شیائومی Mi Max 3؛ صفحه نمایش ۷ اینچی و باطری ۵۵۰۰ میلی آمپری!

شایعات زیادی از مشخصات و طراحی جدید MI Max منتشر شده و گویا شیائومی قصد دارد با حذف حاشیه ها دستی به سر و روی نسل جدید این سری یعنی Mi Max 3 بکشد!

طبق گزارش CNMO، می مکس ۳ (Mi Max 3) دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی است که به میزان قابل توجهی بزرگتر از صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی است که در سری Mi Max 2 استفاده شده بود. همچنین به گفته شیائومی (Xiaomi) برای کاهش اندازه کلی و ایجاد دستگاه مناسب برای استفاده روزمره، در این گوشی از پانل ۱۸:۹ با حداقل حاشیه در بالا و پایین آن استفاده شده است.

۰

شایعات زیادی از مشخصات و طراحی جدید MI Max منتشر شده و گویا شیائومی قصد دارد با حذف حاشیه ها دستی به سر و روی نسل جدید این سری یعنی Mi Max 3 بکشد!

طبق گزارش CNMO، می مکس ۳ (Mi Max 3) دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی است که به میزان قابل توجهی بزرگتر از صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی است که در سری  Mi Max 2 استفاده شده بود. همچنین به گفته شیائومی (Xiaomi) برای کاهش اندازه کلی و ایجاد دستگاه مناسب برای استفاده روزمره، در این گوشی از پانل ۱۸:۹ با حداقل حاشیه در بالا و پایین آن استفاده شده است.

یکی از ویژگی های Mi Max 2، استفاده از باتری  ۵۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود، بنابراین ایده یک باتری بزرگتر در Mi Max 3 باعث می شود که دستگاه بسیار بزرگتر و جذاب تر باشد. می‌توان ادعا کرد همه گوشی‌هایی که صفحه‌ نمایش‌ بزرگ دارند، از باتری بزرگ هم قدرت می‌گیرند.

 

احتمال معرفی Mi Max 3 شیائومی با صفحه نمایش 7 اینچی و باطری غول پیکر

احتمال معرفی Mi Max 3 شیائومی با صفحه نمایش ۷ اینچی و باطری غول پیکر

گفته می‌شود که گوشی Mi Max 3 احتمالا به یک دوربین دوگانه در پشت و همچنین یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود و این باتری همچنین از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه ۳٫۰ پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات زیادی در مورد جزییات حافظه داخلی و یا مموری در دست نیست، اما Mi Max 3  احتمالا با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

گفته می شود این گوشی در دو نوع عرضه می شود، یک مدل با تراشه‌ی اسنپ دراگون Snapdragon 630 و یک مدل دیگر  با کیفیت بالا Snapdragon 660 ارائه می شود.

طراحی های شیائومی با ارائه Redmi 5  و تغییر ابعاد صفحه نمایش به نسبت تصویر ۱۸:۹ بهبود های بسیاری را شاهد بوده است. همچنین شایعه تازه‌ای در فضای وبلاگی کاربران فعال چینی منتشر شده است که ادعا می‌کند سری Mi 7 با صفحه نمایش ۶ اینچی اولین گوشی ای خواهد بود که به تراشه‌ی Snapdragon 845 مجهز خواهد شد.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا