روانشناسی و موفقیت

فصلی که در آن متولد شده‌اید با نوع شخصیت تان ارتباط تنگاتنگی دارد!

شخصیت

همگان می‌دانند که علامت زودیاک [= منطقه‌البروج] هر فرد، چیزهای بسیاری را در مورد شخصیت او فاش می‌سازد. اما آیا می‌دانستید که فصلی که در آن متولد شده‌اید نیز چیزهای زیادی در مورد شخصیت‌تان می‌گوید؟
در این نوشتار در نت‌نوشت به موارد مربوط به شخصیت هر یک از افرادی که در هر یک از چهار فصل سال متولد شده‌اند، می‌پردازیم.

۱+

همگان می‌دانند که علامت زودیاک [= منطقه‌البروج] هر فرد، چیزهای بسیاری را در مورد شخصیت او فاش می‌سازد. اما آیا می‌دانستید که فصلی که در آن متولد شده‌اید نیز چیزهای زیادی در مورد شخصیت‌تان می‌گوید؟

در این نوشتار در نت‌نوشت به موارد مربوط به شخصیت هر یک از افرادی که در هر یک از چهار فصل سال متولد شده‌اند، می‌پردازیم.

۱- زمستان:

اگر در فصل زمستان متولد شده‌اید، یعنی از اواسط ماه نوامبر تا پایان ماه فوریه، (اواخر آبان تا اوایل اسفندماه)، احتمالاً شخصی سخت‌کوش و فعال هستید. آنانی که در فصل زمستان به دنیا آمده‌اند عمدتاً توانایی آن را دارند که از خود انتقاد کنند. متولدین فصل زمستان انتظار بسیاری از خود دارند و آن گاه که این انتظارات را برآورده نمی‌سازند، به شدت افسرده و غمگین می‌شوند. شما، به عنوان کسی که در فصل زمستان به دنیا آمده‌اید، به شدت کار می‌کنید اما در عین حال کوچک‌ترین مانعی بر سر راهتان ممکن است به عنوان پایان جهان در چشم‌تان آید.

۲- بهار:

اگر از اوایل ماه مارس تا پایان ماه می، (از اوایل اسفندماه تا اوایل خردادماه) به دنیا آمده‌اید متولد فصل بهار به حساب می‌آیید. آنانی که در فصل بهار متولد شده‌اند عموماً از دیدگاهی مثبت به زندگی برخوردارند. متولد شدن در بهار همراه است با روحی ماجراجو و باهوش و زرنگ. شما، به عنوان کسی که در فصل بهار متولد شده‌اید، عموماً تمایل دارید که در هر جمعی شادترین و مسرورترین آن جمع باشید و به همین سبب مردم برای گرفتن انرژی و اشتیاق، به شما می‌نگرند. شخصیت شما به گونه‌ای است که همواره به خانواده و دوستان خود احترام می‌گذارید و خواهان کمک به آن‌ها هستید. در واقع شما فردی احساسی هستید و با همگان احساس همدردی می‌کنید.

۳- تابستان:

آنانی که از اوایل ماه جولای تا اواخر ماه آگوست (از اوایل خردادماه تا اوایل شهریورماه) به دنیا آمده‌اند، متولدین تابستان به حساب می‌آیند و از جمله دوست‌داشتنی‌ترین کسانی هستند که هر یک از ما می‌شناسیم‌. این افراد به سبب تولد در گرم‌ترین فصل سال از روحیه‌ای بسیار گرم برخوردارند. شما، به عنوان کسی که در فصل تابستان به دنیا آمده‌اید، بسیار مهربان و دوستدار انسان‌ها هستید. نمی‌توانید غم و رنج کسی را ببینید و همواره در صدد آن اید که از درد دیگران بکاهید.

مردم مدام به شما می‌گویند که شخصی مهربان و دلسوز هستید، چرا که بر این نظرید که از خود گذشتن و دلسوزی کردن امری طبیعی است.

۴- پاییز:

متولدین اوایل سپتامبر تا اواسط نوامبر (اواسط شهریور تا اواخر آبان) را می‌توان متولدین فصل پاییز به حساب آورد. این اشخاص مایلند که به زندگی دیدگاهی خوب و مثبت داشته باشند. آنان افرادی هستند استوار و قابل اعتماد و به همین دلیل گاه مردم بیشتر از آن چه که خودِ این افراد می‌خواهند به آن‌ها تکیه می‌کنند. شما، به عنوان متولد فصل پاییز، تمایل به زندگی جمعی دارید چرا که فردی هدف‌گرا هستید. در طی زندگی‌تان موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اید و سوژه‌های زیادی در دست دارید که می‌توانید به آن‌ها افتخار کنید. افزون بر این، زمان، پول و انرژی‌تان را برای چیزهای سطحی‌ که عموم مردم در پی آنان اند بیهوده هدر نمی‌دهید.

عموماً از این که اکثر مردم سعی و تلاش خود را برای چیزهای احمقانه و غیرممکن هدر می‌دهند ناراحت می‌شوید و احساس تأسف می‌کنید از این که مردم به سبب اشتغال و درگیری با امور کوچک و سطحی نمی‌توانند پیشرفت کنند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا