ارز دیجیتال

آیا ارز دیجیتالی تلگرام Gram می تواند رقیب جدی برای بیت کوین، اتریوم و یا ریپل باشد؟

ارز دیجیتالی تلگرام با نام Gram

تلگرام می خواهد یک ارز دیجیتال را راه اندازی کند و دارای چندین ایده کلیدی است که می تواند به رقیبی جدی برای “بیت کوین”، “اتریوم” ، و “ریپل” تبدیل شود و ممکن است ارزشش، حتی از آنها هم بالاتر رود. “Gram”، نام در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتالی تلگرام است، که با برنامه پیام رسان رمزگذاری شد تلگرام ادغام خواهد شد. تا راهی آسان برای ارسال پول به صورت خصوصی و بین المللی فراهم شود.

۱+

تلگرام می خواهد یک ارز دیجیتال را راه اندازی کند و دارای چندین ایده کلیدی است که می تواند به رقیبی جدی برای بیت کوین، اتریوم ، و ریپل تبدیل شود و ممکن است ارزشش، حتی از آنها هم بالاتر رود. Gram ، نام در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتالی تلگرام است، که با برنامه پیام رسان رمزگذاری شد تلگرام ادغام خواهد شد. تا راهی آسان برای ارسال پول به صورت خصوصی و بین المللی فراهم شود.

ارز دیجیتالی تلگرام Gram

سیستم طراحی شده برای ارز دیجیتالی تلگرام مبتنی بر شبکه بلاک چین است و مانند سایر ارزهای دیجیتال به سوی آینده ایی بهتر حرکت می کند. طبق اخبار و اطلاعات موجود Gram قرار است توسط “Telegram Open Network” اداره شود.

ارز دیجیتالی تلگرام Gram

ارز دیجیتالی تلگرام Gram

بر اساس یک مقاله که روز دوشنبه در وب گاه “TechCrunch” منتشر شد مشخص می شود که تلگرام قصد دارد از ۱۸۰ میلیون کاربر این برنامه پیام رسان برای آغاز به کار یک ارز دیجیتال جدید با نام ذکر شده Gram استفاده کند. که به سرعت نیازهای کاربران را برآورده خواهد کرد. کیف پول ارز دیجیتالی تلگرام به زودی احتمالا در سه ماهه چهارم سال جاری، به وسیله  “Telegram Open Network” در دسترس کاربران قرار می گیرد و فعالیت آن در آغاز ۲۰۱۹ شروع می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

شبکه بلاک چین این ارز بر اساس مدل proof-of-stake خواهد بود. بیت کوین و نشان های مشابه از سیستم “proof-of-work” استفاده می کنند، که استخراج کننده های این نوع ارز ملزم به حل مسائل دشوار ریاضی برای استخراج سکه های جدید هستند. اما سیستم “Proof-of-stake”، از کاربران خود درخواست می کند سرمایه گذاری خود را در یک نشان ثابت کنند. که این به عنوان جایگزینی برای صرفه جویی در انرژی، پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: تفاوت بیت کوین و اتریوم چیست؟

«Pavel Durov»، مدیر عامل و موسس تلگرام

«Pavel Durov»، مدیر عامل و موسس تلگرام

ارز دیجیتال تلگرام  سریع هم خواهد بود. بر خلاف بیت کوین که در هر ثانیه حدود هفت تراکنش در سراسر جهان پردازش می کند، شبکه تلگرام حدود ۱ میلیون تراکنش را برای Gram در هر ثانیه پردازش خواهد کرد (انجام معامله در هر ثانیه).

برای این چرخه  ۲۰۰ میلیون “Gram” طرح ریزی خواهد شد. چهار درصد به وسیله تیم توسعه این ارز، و بیشتر از ۵۲ درصد توسط خود تلگرام برای جلوگیری از انجام احتکار نگهداری می شود. و ۴۴ درصد نهایی در فروش خصوصی و عمومی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آلت کوین های پولساز! با بهترین مشتقات بیت کوین جهت سرمایه گذاری آشنا شوید

این شرکت در حال حاضر به فروش نشان های محدود به ارزشی معادل ۵۰۰ میلیون دلار فکر می کند، که احتمالا آن را افزایش خواهد داد. “ارائه اولیه سکه” می تواند در ماه مارس باشد، که به طور گسترده ایی برای سرمایه گذاری در اختیار مردم قرار می گیرد.

تلگرام در حال پیوستن به یک بازار شلوغ است. اکنون کل ارزش بیت کوین در راس بازار جهانی ۲۶۱ میلیارد دلار می باشد. و اتریوم با ۱۱۲ میلیارد دلار در جایگاه دوم ایستاده است. ریپل که بر روی معاملات آسان بین موسسات مالی متمرکز است، با ارزشی معادل ۷۵۴ میلیارد دلار در جایگاه سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: مصرف برق استخراج بیت کوین چقدر است؟

اگر چیزی بتواند به سلطه این سه پایان دهد، شک نکنید آن یک برنامه پیام رسان با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی خواهد بود.

منبع: INVERSE

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا