اخبار تکنولوژی

از امروز ماریو به گوگل مپ می آید، به مناسبت ۱۰ مارس روز ماریو و به مدت ۱ هفته!

گوگل ماریو کارت را به نقشه خود می آورد تا 10 مارس را جشن بگیرد

از امروز ماریو، یکی از معتبرترین شخصیت های مشهور داستانی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. این شخصیت محبوب در روز ۱۰ مارس (روز ماریو) به مدت یک هفته در اپ گوگل مپ ظاهر می گردد.

۱+

امروز ماریو ، یکی از معتبرترین شخصیت های مشهور بازی های داستانی در سراسر جهان در اپ گوگل مپ در دسترس خواهد بود. این شخصیت محبوب در روز ۱۰ مارس (روز ماریو) به مدت یک هفته در اپ گوگل مپ ظاهر می گردد.

اگر امروز اپ گوگل مپ خود را در اندروید یا iOS آپدیت کنید در نوار آبی رنگی که موقعیت خودرو شما نشان داده می شود به جای نشانگر ماریو ظاهر می گردد. به ویدیو زیر نگاهی بیندازید:

البته برای دسترسی به ماریو، گوگل مپ از شما سوالی می پرسد و با دریافت پاسخ مثبت شما آن را در نقشه فعال می کند.

از امروز ماریو در گوگل مپ ظاهر می شود

از امروز ماریو در گوگل مپ ظاهر می شود

با توجه به تاکتیک های بازیکنان معمولی ماریو کارت، گوگل نیز هشدار می دهد:” فقط به یاد داشته باشید که رانندگی امن را در جاده ها تمرین کنید. ما پرتاب موز یا پوسته های قرمز را در رانندگی زندگی واقعی تشویق نمی کنیم! ”
همچنین کاربران را تشویق می کند تصاویر ماریو را در نقشه گوشی خود با هشتگ MarioMaps# در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این اولین باری نیست که گوگل بازی های ویدئویی را به نقشه خود آورده است. بطور مثال در سال گذشته گوگل کوچه و خیابان‌های نقشه خود را تبدیل به مسیر بازی Pac-Man کرد. همچنین یک بار تخم مرغ عید پاک را در نقشه خود پنهان کرد. باری دیگر نیز این شرکت به طور مختصر اژدها ها را به عنوان روش حمل و نقل در سال ۲۰۱۴ به نقشه خود اضافه کرده است و مکان هایی از جانوران فوق العاده و کجا پیدا کردن آنها را وارد نقشه کرد. علاوه بر همه این ها بتمن و سوپرمن را برای ترویج این فیلم ها در نقشه خود فراهم کرده است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا